en bronsquote:
Dat denk ik ja. Misschien met judo, maar ik weet niet hoe laat die finales zijn.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:32 schreef Falco het volgende:
Volgende update kunnen we verwachten met de wegwedstrijd wielrennen?
Hm op NOS staat 3 uur.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:37 schreef Nober het volgende:
[..]
17:00 volgens de officiële site, kun je dus geld mee verdienen.
mannen of vrouwen?quote:
bedankt manquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst vrouwen, 10 minuten later de mannen maar Mooren is al uitgejudoot.
En hoe laat komt Birgit Ente? Volgens de site 12:15 (NL tijd) maar ze moet nog. Die Kitadai, die nu bezig is, zou om 12:29 beginnen dus d'r klopt iets niet.quote:
ik heb geen ideequote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:45 schreef Nober het volgende:
[..]
En hoe laat komt Birgit Ente? Volgens de site 12:15 (NL tijd) maar ze moet nog. Die Kitadai, die nu bezig is, zou om 12:29 beginnen dus d'r klopt iets niet.
Zilver Italie en brons voor Servië dacht ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:57 schreef Thas het volgende:
1e goud Zuid-Korea is binnen, Jin Jong-Oh 10m pistool mannen![]()
Klopt, maar hun namen ben ik alweer kwijtquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:59 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zilver Italie en brons voor Servië dacht ik.
Nu Rusland bij Judo, Galstyan met een ippon in de finale.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goud voor China, Kazachstan, Brazilie en Korea voorlopig.
In diezelfde klasse won Brazilie een van de 2 bronzen plakken en leidt Brazilie zodoende het medailleklassement samen met China.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Nu Rusland bij Judo, Galstyan met een ippon in de finale.
Korea nu ook brons (mannen team boogschieten), 3 op 1?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In diezelfde klasse won Brazilie een van de 2 bronzen plakken en leidt Brazilie zodoende het medailleklassement samen met China.
Lijkt me dan wel.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Korea nu ook brons (mannen team boogschieten), 3 op 1?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |