Als ze van dezelfde donor zijn en kindjes maken wordt het natuurlijk wel inteelt.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
inteelt niet, echter als ze beiden de adoptie regelen is het geloof ik wel officieel incest.
ja dat is ook weer waar......quote:Op zondag 29 juli 2012 11:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als ze van dezelfde donor zijn en kindjes maken wordt het natuurlijk wel inteelt.
in Amsterdam? if so, ik sta op het COC bootje, nummer 49.quote:Op zondag 29 juli 2012 10:57 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar voor de eerste keer in NL
Yes, Ams. Ik zal ff zwaaien ^_^quote:Op zondag 29 juli 2012 12:48 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
in Amsterdam? if so, ik sta op het COC bootje, nummer 49.
true... maar goed het lijkt me ook niet heel gezond als je als broer en zus bent opgevoed (al dan niet een bloedverwant) en dan verliefd wordt......quote:Op zondag 29 juli 2012 12:16 schreef Nirak het volgende:
Inteelt kan in de dierenwereld gunstig zijn om bepaalde eigenschappen te versterken. Maar bij mensen hoor ik vaak de opmerking: "dat daar mongooltjes van komen". Net even de wiki gelezen over inteelt bij mensen. En het is idd zo dat er meer afwijkingen en miskramen voorkomen bij inteelt.
Maarja, liefde he, daar doe je niets aan
Er is sowieso een heel verschil tussen liefde en kinderen krijgen. Dat laatste hoeft helemaal niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:16 schreef Nirak het volgende:
Inteelt kan in de dierenwereld gunstig zijn om bepaalde eigenschappen te versterken. Maar bij mensen hoor ik vaak de opmerking: "dat daar mongooltjes van komen". Net even de wiki gelezen over inteelt bij mensen. En het is idd zo dat er meer afwijkingen en miskramen voorkomen bij inteelt.
Maarja, liefde he, daar doe je niets aan
Mij een DM sturen, dan los je twee eenzaamheids-problemen in één keer op.quote:Op zondag 29 juli 2012 19:05 schreef Abby79 het volgende:
Iemand een oplossing voor je alleen voelen?
+1quote:Op zondag 29 juli 2012 22:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach je moet maar zo denken, beter eenzaam dan wanhopig
Dat wist ik niet.quote:
Het helpt dan niet dat je ook weer alleen wakker wordtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je al slaapt dan ben je ook niet meer eenzaam. Slapen doe je toch altijd alleen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik raad aan The Crazy Catlady Starter-kit te kopen. Hoef je ook geen relatie te hebben
De katten heb ik alquote:Op maandag 30 juli 2012 19:21 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik raad aan The Crazy Catlady Starter-kit te kopen. Hoef je ook geen relatie te hebben
Nee dank jequote:Op maandag 30 juli 2012 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Of rondsletten. Hoef je ook geen relatie voor te hebben (maar kan wel).
Ik kan hem je opsturen. Zonder katten dus.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Abby79 het volgende:
[..]
De katten heb ik alWaar haal ik die kit?
die zijn al opquote:Op maandag 30 juli 2012 19:25 schreef Abby79 het volgende:
Doe maar, en je mag die 2 lapjeskatten laten zitten
Gnoemp!quote:
Bij de Hornbach, naast de Bison Kit.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:23 schreef Abby79 het volgende:
[..]
De katten heb ik alWaar haal ik die kit?
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo'n spook word ik ook als ik dood ben.
Inderdaad, maar in deze tijden van mass hysteria zijn een aantal mensen bang voor geestigheid.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het zou zoveel schelen als een aantal mensen nu al wat geestiger zouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |