SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Geen bus oid?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Zometeen van Leiden Centraal naar huis fietsen door de regen zonder jas
Predator balquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Zometeen van Leiden Centraal naar huis fietsen door de regen zonder jas
Die roze en blauwe bal zijn zo tering irritant. Echt veel minder fijn qua zichtbaarheid tov de normale gele en witte bal..Snap niet waarom ze die onzin in het spel stoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Predator bal
Boca Juniors home kit is ziek imo
Hardop lachen hierquote:
Waarom putdeksel? Ik ben hier erg verdrietig vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel maar mijn fiets staat nog op centraal![]()
En hou je bakkes toef, putdeksel
Schoon team. Persoonlijk zou ik Lukaku en Kun omwisselen omdat Lukaku echt dodelijk is met poeiers en Aguero 5* wf heeft.quote:
quote:
Dat is gewoon vies dikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hardop lachen hier![]()
Dat ze haar ook "volslank" noemen trouwens
weet ik niet, dat zei gerben en ik vond het wel een grappige uitspraakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom putdeksel? Ik ben hier erg verdrietig vanIk wilde alleen lol maken
Dank je. Kan nog voor ruim 3 ton investeren. Zit toch te denken aan MOTM Torres ipv Lukaku. Torres en Aguero de 86 versies aan het begin van dit spel gehad, en speelde echt superquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Schoon team. Persoonlijk zou ik Lukaku en Kun omwisselen omdat Lukaku echt dodelijk is met poeiers en Aguero 5* wf heeft.
Haha, zou iets zijn wat mijzelf zou moeten overkomen. Heb laatst voor mijn werk buiten moeten werken. Stond 4 uur buiten, 4 uur hozen. Echt vreselijk, door de hoeveelheid regen kon ik mn ogen niet eens meer goed open doen. We waren klaar, stopte met regenen en het zonnetje kwam te voorschijn toen ik weer in de auto zat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik niet, dat zei gerben en ik vond het wel een grappige uitspraaken jij lacht mij uit omdat ik door de regen moet fietsen
trololol weer in Nederlandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zou iets zijn wat mijzelf zou moeten overkomen. Heb laatst voor mijn werk buiten moeten werken. Stond 4 uur buiten, 4 uur hozen. Echt vreselijk, door de hoeveelheid regen kon ik mn ogen niet eens meer goed open doen. We waren klaar, stopte met regenen en het zonnetje kwam te voorschijn toen ik weer in de auto zat.
linkje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe team van me speelt erg lekker
enough pees??quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
\quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zometeenquote:
Al die spelers zijn nu 3k per stuk ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
@Toefjes, levert dat nog wat op of kan ik het beter houden en daar af en toe een potje mee spelen? Kandji valt me overigens tegen als enige spits
Que?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
Mooi zo. Als het even niet lukt kan je altijd nog je Koreaanse spits erin brengen
Ik heb nu een beeld van gert-jan verbeek in de regen op een of andere manierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zou iets zijn wat mijzelf zou moeten overkomen. Heb laatst voor mijn werk buiten moeten werken. Stond 4 uur buiten, 4 uur hozen. Echt vreselijk, door de hoeveelheid regen kon ik mn ogen niet eens meer goed open doen. We waren klaar, stopte met regenen en het zonnetje kwam te voorschijn toen ik weer in de auto zat.
bazenteam manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
@Toefjes, levert dat nog wat op of kan ik het beter houden en daar af en toe een potje mee spelen? Kandji valt me overigens tegen als enige spits
Je hebt een bronze bank vandaarquote:
Nee, zijn gewoon gedaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al die spelers zijn nu 3k per stuk ofzo
Doe normaal. Of ga weg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Bitch i'm a motherf*cking martian.
Haha, ja en dan vloekendquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van gert-jan verbeek in de regen op een of andere manier![]()
kut UI van jou ook
Kneusquote:
Me likeyquote:
Ik snapte gewoon je post niet . Iets met bitch en motherfucking, weet niet wat we daarmee moeten? Desondanks deze pic, zodat je ff kunt fappen en stil bent.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat doe ik nou weer fout?![]()
.
Hypocriet dit weer zeg.
Hij had er ook wel even 2 wedstrijden mee kunnen wachtenquote:
Hij zag die 2 nederlagen niet zo zitten!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij had er ook wel even 2 wedstrijden mee kunnen wachten
Ja dat zijn lyrics vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snapte gewoon je post niet . Iets met bitch en motherfucking, weet niet wat we daarmee moeten? Desondanks deze pic, zodat je ff kunt fappen en stil bent.
[ afbeelding ]
2-0quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zag die 2 nederlagen niet zo zitten!
HIJ ZOU VANAVOND NOG CLUBBEN TOCH!??!?!?!?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
Cr00kk is volgens mij al op vakantie
Mis die jongen nu al
Ik tik het wel,quote:
Ga weg met je negermuziek.quote:
kutmuziekquote:
Lol wacht even hoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey tfoe The Game maakt tan2harde pokoes wat ga je hate
Rijst verdomme dickriderquote:
quote:
Ah thanks.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uit mn hoofd
Up Ba - TIF CIsse
Neymar Ronaldinho
Ramires Carlos
Taiwo Luiz Lucio Maicon
Buffon
Haten op Tupacquote:
UP Ba!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah thanks.
Ronaldinho
Ik vind een type Lukaku het fijnst om mee te spelen. Beest, en snel. Kan ik dan beter Vela, Cisse of UP Ba (cisse IF natuurlijk) Pakken.
Ba natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah thanks.
Ronaldinho
Ik vind een type Lukaku het fijnst om mee te spelen. Beest, en snel. Kan ik dan beter Vela, Cisse of UP Ba (cisse IF natuurlijk) Pakken.
Ik was al chagrijnig maar nu al helemaal, hij had beter 2 wedstrijden kunnen wachten.quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ga weg met al die neger muziek. Ik ga hier toch ook niet allemaal liedjes die ik leuk vind posten?
Nee want de muziek die jij leuk vind hoort iedereen al 27x per dag op de radioquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ga weg met al die neger muziek. Ik ga hier toch ook niet allemaal liedjes die ik leuk vind posten?
Dromendans is tenminste een kek nummertjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
vindtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee want de muziek die jij leuk vind hoort iedereen al 27x per dag op de radio
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee want de muziek die jij leuk vind hoort iedereen al 27x per dag op de radio
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Rijst het volgende:
Mijn beurt.
Ik vind dit liedje echt manne chill
In je eentjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jongens
Ik zit aan mijn eerste echte eigen biertje
Het is ook nooit goed hequote:
Helaas, neequote:
Goed bezig GJEquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jongens
Ik zit aan mijn eerste echte eigen biertje
Dat het mainstream uitgeperste muziek is, wat zo vaak op de radio is, dat het na een dag al niet meer leuk isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is je punt?
En dromendans is inderdaad een top lied.
En mamsquote:
Want mainstream is slechtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat het mainstream uitgeperste muziek is, wat zo vaak op de radio is, dat het na een dag al niet meer leuk is.
Jarenlang kale kop gehad, nu gewoon haarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
GODVERDOMME GJE. JE BENT EEN GROTE JONGEN NU! HEB JE AL HAAR?
Dat is jou mening. Maar post gewoon niet van die onzin lyrics over je motherfokking bitch nigga G er komen dan altijd slechte herinneringen bij mij naar boven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat het mainstream uitgeperste muziek is, wat zo vaak op de radio is, dat het na een dag al niet meer leuk is.
8 sprieten op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
GODVERDOMME GJE. JE BENT EEN GROTE JONGEN NU! HEB JE AL HAAR?
Ik heb nergens gezegt dat het slecht is?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want mainstream is slechtSowieso worden nummer niet vaak na elkaar gedraaid, ik weet niet welk station jij dan luistert. Verder hoeft muziek daar niet slecht van te worden, als iets goed is wil je dat toch vaak horen
GEEN FOTO'S VAN GJE POSTEN.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
9 sprieten op zijn hoofd.
[ afbeelding ]
jouwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Maar post gewoon niet van die onzin lyrics over je motherfokking bitch nigga G er komen dan altijd slechte herinneringen bij mij naar boven.
Editquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
8 sprieten op zijn hoofd.
[ afbeelding ]
Oke uitgeperst danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegt dat het slecht is?.
Alleen na een paar dagen is het al eentonig aangezien het zo vaak wordt gedraaid.
Jaquote:
ik telde er 9, en toen kwam de editquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht ik tel ze even na want er is vast iemand die dat ook doet en mij dan verbetert
IF Dos Santos achter de spitsenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij helpen? Zilvers en goud mogen.
[ afbeelding ]
Arsenal Vela btw!
Het liefst niet geheel russische league
Krijg ik toch nooit 9 chem allemaal of wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
IF Dos Santos achter de spitsen
Blackberryquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede mobiel voor <150eu. Ik hoef alleen te kunnen whatsappen en FOK!en
Jat er gewoon weer eenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede mobiel voor <150eu. Ik hoef alleen te kunnen whatsappen en FOK!en
Stop eens met mensen beoordelen op hun afkomst boer!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Luie chinezen, moet niet gekker worden.
Hee, thanks man!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn en het niet weten:
Morgen 16:00 Southampton-Ajax
Is een grapje, weet Rijst ook wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stop eens met mensen beoordelen op hun afkomst boer!
Ik heb nog een Xperia X10 Mini liggenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:18 schreef Rijst het volgende:
Ik kan deze halen voor 70eu. Wel erg klein vergeleken met m'n HTC Desire HD
Waarom heb je die nodig danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:18 schreef Rijst het volgende:
Ik kan deze halen voor 70eu. Wel erg klein vergeleken met m'n HTC Desire HD
Dit, probeer ook altijd als ik wel wifi heb op vakantie er zo min mogelijk gebruik van te maken.quote:
Die Chinezen hier lopen altijd met die camera's rond hoor, nepchineesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Oh whatsapp ga ik natuurlijk niet gebruiken dan
Is je eigen keuze joh.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Oh whatsapp ga ik natuurlijk niet gebruiken dan
Lekker geheugen heb jijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is je eigen keuze joh.
Waar ging je ook alweer heen?
Stockholm en daarna Chinaaaaaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is je eigen keuze joh.
Waar ging je ook alweer heen?
1 maand Zweden en 1 maand CHinaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je nou 2 weken totaal of eerst 2 weken Stockholm en dan nog naar Chinaaaaaaaaa
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 maand Zweden en 1 maand CHinaaaaaaaaaaaaa
China is het toch ook kut weer op het moment of niet? Orkaan seizoen toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
Haha nee we gaan week naar Stockholm en daarna weekje HKHeb er zin in want het is hier nu al kutweer.
Bij Arsenal-City regende het iig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
China is het toch ook kut weer op het moment of niet? Orkaan seizoen toch?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
China is het toch ook kut weer op het moment of niet? Orkaan seizoen toch?
In het Journaal was dacht ik ook allemaal overstromingenquote:
En wanneer komen Orkanen vaak voor? Inderdaad, bij heet en vochtig weer. En waar ligt Hong Kong? Inderdaad, aan zee.quote:
Nee, is wel van China dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
Tevens is Hong Kong toch niet van China? Hong Kong is op zichzelf dacht ik net als Taiwan.
GB had het maar moest het na 100 jaar teruggeven. Hong Kong is groot deel zelfstandig maar nog wel van China toch.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
Tevens is Hong Kong toch niet van China? Hong Kong is op zichzelf dacht ik net als Taiwan.
Zondag pas weer!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
zijn er vandaag nog mannen voetbalwedstrijden @ OS?
Jammerquote:
Nee. Prima telefoon als je alleen gaat whatsappen en fokken iig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Is 80 eu voor een 2ehandse HTC desire veel?
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee. Prima telefoon als je alleen gaat whatsappen en fokken iig.
Nee, rete goedkoop! Je kan daar android 4.0 op zetten neem ik aan? Prima telefoon, ik heb hem gejat en na een jaar werd hij op vakantie gejatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:47 schreef Rijst het volgende:
Is 80 eu voor een 2ehandse HTC desire veel?
geen 4.0quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, rete goedkoop! Je kan daar android 4.0 op zetten neem ik aan? Prima telefoon, ik heb hem gejat en na een jaar werd hij op vakantie gejat
Sowieso ophalen danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:55 schreef Rijst het volgende:
Ik heb haar FB opgezocht en het is een oma met een pittig kort kapseltje
Ik denk wel richting de 150 2e hands! minimaal!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
Ja heb al contact met haar opgenomen.
Wat is de normale prijs voor een Desire dan?
Die van mijn zus was 140 vorig jaar november.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:56 schreef Rijst het volgende:
Ja heb al contact met haar opgenomen.
Wat is de normale prijs voor een Desire dan?
BSG?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Prima BSG voor maar 105k
ohquote:
Caceres IF (denk dat die RB is, maarjaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
Gamberini of Caceres centraal achterin?
Ik ook niet, zag het pas vanmiddag toen ik wat squads bekeek op FUTHeadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Heb echt nog nooit iemand die term hier zien gebruiken eigenlijk
Weetje wel wat een BBC is?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
ik ook niet, maar ik dacht ik zeg het er maar bij voordat iemand gaat mekkeren over een vandermarretjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:02 schreef Tim86 het volgende:
Die Lamela heb ik ook maar dan op links. Hij is echt fucking goed. Vooral zijn rechter been.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk he! Ik wilde eerst nog Ronaldinho en Kaka als CDM maar ik heb toch wat geleerd hier!
quote:
Jij had toch coins verkocht via Sno? 1+1 = 2 leek mequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik dacht ik zeg het er maar bij voordat iemand gaat mekkeren over een vandermarretje
en geen een opmerking over de prijs
quote:
ja maar dat is dus de grapquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij had toch coins verkocht via Sno? 1+1 = 2 leek me
Kut zit nu mobiel, post vannacht wel ff de post van mij dat ik dit voorspelde en dat jij er heilig van overtuigd was dat ie pas na Kiev wegging.quote:
Villa had niet genoeg geld en ik dacht dat duurt nog wel tot na Kiev! Dat hij weg zou gaan wist ik wel zeker!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:08 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kut zit nu mobiel, post vannacht wel ff de post van mij dat ik dit voorspelde en dat jij er heilig van overtuigd was dat ie pas na Kiev wegging.
Nu kan ie zich ontwikkelen en een basisklant worden in Oranjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Villa had niet genoeg geld en ik dacht dat duurt nog wel tot na Kiev! Dat hij weg zou gaan wist ik wel zeker!
zeg dan dat jij 90 betaaltquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
GODVERMorgenochtend komt er iiemand die telefoon voor 80 eu halen. Jammer
Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
Alsof Feyenoord uberhaupt een kans maakt tegen Kiev.
Balenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
GODVERMorgenochtend komt er iiemand die telefoon voor 80 eu halen. Jammer
nee gewoon nee. Hij is traag en kan het topniveau niet aan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nu kan ie zich ontwikkelen en een basisklant worden in Oranje
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al geprobeerd maar ze vond het niet netjes
Dat denk jij. Villa wordt volgend seizoen kampioen!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
nee gewoon nee. Hij is traag en kan het topniveau niet aan.
Tegen spelers als Rooney, Aguero,Ba gaat hij het écht niet redden hoor.
Het trollgehalte ligt hoog.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denk jij. Villa wordt volgend seizoen kampioen!
Dat weet jij van te voren?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Het trollgehalte ligt hoog..
Vertonghen kan het niveau sowieso beter aan dan Vlaar (om maar even een voorbeeld te noemen)
er zit nog rek in hoop ik, dus hij kan nog beter worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
nee gewoon nee. Hij is traag en kan het topniveau niet aan.
Tegen spelers als Rooney, Aguero,Ba gaat hij het écht niet redden hoor.
Vlaar is toch al 27 ofzo? Of verkijk ik mij daar opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er zit nog rek in hoop ik, dus hij kan nog beter worden.
Ja, als je genoeg voetbal kijkt, zie je wel dat Vertonghen beter is natuurlijk.quote:
In het pure verdedigen niet. In het voetballende deel ja. Maar jij kijkt blijkbaar niet genoeg voetbal.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, als je genoeg voetbal kijkt, zie je wel dat Vertonghen beter is natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
In het pure verdedigen niet. In het voetballende deel ja. Maar jij kijkt blijkbaar niet genoeg voetbal.
Vlaar is verdedigend beter en vertongen voetballend. Maar in het totaal is vertongen beter.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
VDM je kan gewoon niet Vlaar boven Vertonghen plaatsen man, kom op.
Vertonghen heeft wel de potentie. Vlaar nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef BDIL het volgende:
Vertonghen en Vlaar zijn toch geen ''wereldtop'' verdedigers
Vertonghen is ook verdedigend gewoon beter man!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vlaar is verdedigend beter en vertongen voetballend. Maar in het totaal is vertongen beter.
Als spits ja. Vertongen is verdedigend een mietjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vertonghen heeft wel de potentie. Vlaar niet
Potentiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vertonghen heeft wel de potentie. Vlaar niet
Dat zeg ik ook niet. Maar Vertonghen is sowieso beter dan Vlaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:29 schreef BDIL het volgende:
Vertonghen en Vlaar zijn toch geen ''wereldtop'' verdedigers
Jij hebt de toekomst ook snel gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar Vertonghen is sowieso beter dan Vlaar.
Vertonghen is nog jong, die gaat nu bij de Spurs spelen, komt daar basis, speelt Europees en ontwikkeld zich door tot een topverdediger. Vlaar daarentegen..
Verthongen is een jaar jonger.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:31 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar Vertonghen is sowieso beter dan Vlaar.
Vertonghen is nog jong, die gaat nu bij de Spurs spelen, komt daar basis, speelt Europees en ontwikkeld zich door tot een topverdediger. Vlaar daarentegen..
Vlaar is 27 en Vertonghen 25.quote:
Ooh sorry ,daar hebben we de Aziatische voetbalkennerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want hij kan zich in Engeland niet doorontwikkelen. Hou je mond nou maar gewoon.
Nee, jij hebt het allemaal zo goed doorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ooh sorry ,daar hebben we de Aziatische voetbalkenner
Ga in ze bil danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het allemaal zo goed door.
Racist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ooh sorry ,daar hebben we de Aziatische voetbalkenner
Neger.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het allemaal zo goed door.
Goh, 2 jaar. Verthongen zit nu op zijn top. Vlaar misschien ook maar Vlaar is verdedigend beter. Verthongen is aanvallend beter en in het totaal is verthongen ook beter.quote:
Verthongen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goh, 2 jaar. Verthongen zit nu op zijn top. Vlaar misschien ook maar Vlaar is verdedigend beter. Verthongen is aanvallend beter en in het totaal is verthongen ook beter.
ik ben nu bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:32 schreef Tim86 het volgende:
Tot 10 tellen en vandermar negeren. Gaat mij ook steeds beter af.
Dikkiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef Kamikazie het volgende:
Jongens, beter jullie gaan je weer irriteren aan mij dan aan elkaar. Dat was een stuk gezelliger.
[..]
Racist.
[..]
Neger.
Sowieso, hier past nog wel een persoon erbij inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
En ga jij in die van VDM. Genoeg ruimte daar.
Hoezo ? Ik zeg dat beide geen top verdedigers zijn. Potentie hebben talenten 18/20 jaar, Vertonghen is daar al jaren overheen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
En ga jij in die van VDM. Genoeg ruimte daar.
'goh, 2 jaar'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goh, 2 jaar. Verthongen zit nu op zijn top. Vlaar misschien ook maar Vlaar is verdedigend beter. Verthongen is aanvallend beter en in het totaal is verthongen ook beter.
Vertonghen gaat doordeweeks lekker voetballen met 17 jarige pamperdragers op een bijveldje in Londen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
'goh, 2 jaar'??
Weet je wel hoe pauperlang dat is.
Nou we gaan het wel zien hoe erg Vlaar door de mand valt bij Aston Villa (als hij uberhaupt basisklant wordt) en dan kom ik er in de loop van het seizoen nog wel op terug
En dus kan hij niet beter worden? Hoe weet jij nou dat het geen wereldtopper kan zijn? Heb je een glazenbol misschien? Misschien speelt hij wel over een paar jaar bij Barca of Milan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo ? Ik zeg dat beide geen top verdedigers zijn. Potentie hebben talenten 18/20 jaar, Vertonghen is daar al jaren overheen.
Vlaar gaat lekker op de tribune chillen, net als Elia.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vertonghen gaat doordeweeks lekker voetballen met 17 jarige pamperdragers op een bijveldje in Londen.
Heeft geluid wel een glazen bol dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dus kan hij niet beter worden? Hoe weet jij nou dat het geen wereldtopper kan zijn? Heb je een glazenbol misschien? Misschien speelt hij wel over een paar jaar bij Barca of Milan.
Nu is hij geen wereldtopper. Of hij dat wordt of niet wordt zien we wel maar op dit moment is hij het zeker niet, over Vlaar ga ik niet eens beginnenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
En dus kan hij niet beter worden? Hoe weet jij nou dat het geen wereldtopper kan zijn? Heb je een glazenbol misschien? Misschien speelt hij wel over een paar jaar bij Barca of Milan.
Nee, maar ik, en vele anderen, zien wel de potentie in Vertonghen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heeft geluid wel een glazen bol dan?
Jij en je andere subjectieve glory hole bezoekers ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, maar ik, en vele anderen, zien wel de potentie in Vertonghen.
Ik zie wel dat hij nóg beter kan worden. Hij is pas 25 en nog lang niet uitgeleerd.
Hij gaat nu in de beste competitie van de wereld spelen, maar Vlaar zit amper potentie in.
De argumenten zijn op zie ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij en je andere subjectieve glory hole bezoekers ja.
Middenveld is totaal niet in balans..veel te aanvallend imo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Maargoed, even ontopic.
[ afbeelding ]
Iemand suggesties/alternatieven?
Dan heeft hij nog steeds het potentieel, droplul.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu is hij geen wereldtopper. Of hij dat wordt of niet wordt zien we wel maar op dit moment is hij het zeker niet, over Vlaar ga ik niet eens beginnen
Dan maar op de persoonlijke toerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
De argumenten zijn op zie ik.
1 Mokotjo voor je beargumentatie.quote:
Heb je aanbevelingen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Middenveld is totaal niet in balans..veel te aanvallend imo.
Die conclusie trek jij aan zijn spel in een pauper competitiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog steeds het potentieel, droplul.
Hij heeft ook in de CL tegen de top gespeeld.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die conclusie trek jij aan zijn spel in een pauper competitieIk zou maar afwachten wat hij tot de winterstop laat zien bij een sub-topper als Tottenham.
En toen lekker door de mand gevallen. Tuureluurs gespeeld worden door Callejonquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij heeft ook in de CL tegen de top gespeeld.
Tja, Suarez was ook de topscorer van de Eredivisie en is nu ook 1 van de grootste voetballers.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die conclusie trek jij aan zijn spel in een pauper competitieIk zou maar afwachten wat hij tot de winterstop laat zien bij een sub-topper als Tottenham.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja, Suarez was ook de topscorer van de Eredivisie en is nu ook 1 van de grootste voetballers.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja, Suarez was ook de topscorer van de Eredivisie en is nu ook 1 van de grootste voetballers.
Menez op CF en Sissoko/M'Vila op CM zou al wonderen doen denk ikquote:
Dan doen mijn slaven ook altijd elke dag nadat ik ze van een gouden regen heb voorzien!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
Suarez is 1 van de topspitsen hoor.
Samen met oa Ibra,Cavani,RVP,Aguero en vast nog wel wat anderen waar ik niet op kan komen.
Messi, Falcao en Huntelaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
Suarez is 1 van de topspitsen hoor.
Samen met oa Ibra,Cavani,RVP,Aguero en vast nog wel wat anderen waar ik niet op kan komen.
Jij kijkt vast geen Premier League.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan doen mijn slaven ook altijd elke dag nadat ik ze van een gouden regen heb voorzien!
[..]_____________!
Messi is meer een 10/schaduwspits. Niet echt een centrumspits.quote:
Ik kijk sowieso wel premier league, jij zeker niet met je bolle afrikanen buik.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij kijkt vast geen Premier League.
Je moeder moest een mannetje bellen om de monteur te halen, omdat EL het niet deed, en jij kan zelf niet met je dikke frituurvingertjes de afstandsbediening gebruiken, dus kan je alleen Eredivisie kijken.
Nu ga ik ook op de persoonlijke tour![]()
Of IF Diarra op CMquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Menez op CF en Sissoko/M'Vila op CM zou al wonderen doen denk ik
Ik ben niet dikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso wel premier league, jij zeker niet met je bolle afrikanen buik.
/carequote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ben niet dik.
Ik kom ook niet uit Afrika.
Suriname ligt in Zuid-Amerika.
Tevens ben ik gewoon in Nederland geboren
Homoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan doen mijn slaven ook altijd elke dag nadat ik ze van een gouden regen heb voorzien!
[..]_____________!
Laat ik maar niet op intelligentie ingaanquote:
sowieso dat jij Vlaar beter vindt dan Vertonghenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
/care
sowieso dat je het moet verdedigen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat ik maar niet op intelligentie ingaan
Ik zeg nergens dat ik hem beter vind tochquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
sowieso dat jij Vlaar beter vindt dan Vertonghen____!
Oh nee want jij studeert economie en heeft overal verstand van.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Laat ik maar niet op intelligentie ingaan
Nee ,maar dat jij anderen dom noemt is wel grappigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh nee want jij studeert economie en heeft overal verstand van.
Klinkt als 1:1 met mijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh nee want jij studeert economie en heeft overal verstand van.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg nergens dat ik hem beter vind tochalleen beter in verdedigen. In totaal in Vertonghen beter.
Ja wanti k heb vmbo gedaan en ben kkdom. Zielige Kroaat ben je ook.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee ,maar dat jij anderen dom noemt is wel grappig
Ja alleen daarin maar in totaal niet.quote:
Dat zeg ik ook niet ,dat denk jij hahahaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:58 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja wanti k heb vmbo gedaan en ben kkdom. Zielige Kroaat ben je ook.
Die zijn zwaar overpriced nu..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:58 schreef Maver24 het volgende:
Ben nog steeds bezig met een silver BPL teampje,
ST Borini halen en LW die transfer belg ?
Wat vinden jullie ?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |