SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Geen bus oid?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Zometeen van Leiden Centraal naar huis fietsen door de regen zonder jas
Predator balquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Zometeen van Leiden Centraal naar huis fietsen door de regen zonder jas
Die roze en blauwe bal zijn zo tering irritant. Echt veel minder fijn qua zichtbaarheid tov de normale gele en witte bal..Snap niet waarom ze die onzin in het spel stoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Predator bal
Boca Juniors home kit is ziek imo
Hardop lachen hierquote:
Waarom putdeksel? Ik ben hier erg verdrietig vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel maar mijn fiets staat nog op centraal![]()
En hou je bakkes toef, putdeksel
Schoon team. Persoonlijk zou ik Lukaku en Kun omwisselen omdat Lukaku echt dodelijk is met poeiers en Aguero 5* wf heeft.quote:
quote:
Dat is gewoon vies dikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hardop lachen hier![]()
Dat ze haar ook "volslank" noemen trouwens
weet ik niet, dat zei gerben en ik vond het wel een grappige uitspraakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom putdeksel? Ik ben hier erg verdrietig vanIk wilde alleen lol maken
Dank je. Kan nog voor ruim 3 ton investeren. Zit toch te denken aan MOTM Torres ipv Lukaku. Torres en Aguero de 86 versies aan het begin van dit spel gehad, en speelde echt superquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Schoon team. Persoonlijk zou ik Lukaku en Kun omwisselen omdat Lukaku echt dodelijk is met poeiers en Aguero 5* wf heeft.
Haha, zou iets zijn wat mijzelf zou moeten overkomen. Heb laatst voor mijn werk buiten moeten werken. Stond 4 uur buiten, 4 uur hozen. Echt vreselijk, door de hoeveelheid regen kon ik mn ogen niet eens meer goed open doen. We waren klaar, stopte met regenen en het zonnetje kwam te voorschijn toen ik weer in de auto zat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik niet, dat zei gerben en ik vond het wel een grappige uitspraaken jij lacht mij uit omdat ik door de regen moet fietsen
trololol weer in Nederlandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zou iets zijn wat mijzelf zou moeten overkomen. Heb laatst voor mijn werk buiten moeten werken. Stond 4 uur buiten, 4 uur hozen. Echt vreselijk, door de hoeveelheid regen kon ik mn ogen niet eens meer goed open doen. We waren klaar, stopte met regenen en het zonnetje kwam te voorschijn toen ik weer in de auto zat.
linkje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Nieuwe team van me speelt erg lekker
enough pees??quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
\quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zometeenquote:
Al die spelers zijn nu 3k per stuk ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
@Toefjes, levert dat nog wat op of kan ik het beter houden en daar af en toe een potje mee spelen? Kandji valt me overigens tegen als enige spits
Que?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
\
Mooi zo. Als het even niet lukt kan je altijd nog je Koreaanse spits erin brengen
Ik heb nu een beeld van gert-jan verbeek in de regen op een of andere manierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, zou iets zijn wat mijzelf zou moeten overkomen. Heb laatst voor mijn werk buiten moeten werken. Stond 4 uur buiten, 4 uur hozen. Echt vreselijk, door de hoeveelheid regen kon ik mn ogen niet eens meer goed open doen. We waren klaar, stopte met regenen en het zonnetje kwam te voorschijn toen ik weer in de auto zat.
bazenteam manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:46 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
@Toefjes, levert dat nog wat op of kan ik het beter houden en daar af en toe een potje mee spelen? Kandji valt me overigens tegen als enige spits
Je hebt een bronze bank vandaarquote:
Nee, zijn gewoon gedaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al die spelers zijn nu 3k per stuk ofzo
Doe normaal. Of ga weg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Bitch i'm a motherf*cking martian.
Haha, ja en dan vloekendquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb nu een beeld van gert-jan verbeek in de regen op een of andere manier![]()
kut UI van jou ook
Kneusquote:
Me likeyquote:
Ik snapte gewoon je post niet . Iets met bitch en motherfucking, weet niet wat we daarmee moeten? Desondanks deze pic, zodat je ff kunt fappen en stil bent.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
Wat doe ik nou weer fout?![]()
.
Hypocriet dit weer zeg.
Hij had er ook wel even 2 wedstrijden mee kunnen wachtenquote:
Hij zag die 2 nederlagen niet zo zitten!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij had er ook wel even 2 wedstrijden mee kunnen wachten
Ja dat zijn lyrics vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik snapte gewoon je post niet . Iets met bitch en motherfucking, weet niet wat we daarmee moeten? Desondanks deze pic, zodat je ff kunt fappen en stil bent.
[ afbeelding ]
2-0quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zag die 2 nederlagen niet zo zitten!
HIJ ZOU VANAVOND NOG CLUBBEN TOCH!??!?!?!?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
Cr00kk is volgens mij al op vakantie
Mis die jongen nu al
Ik tik het wel,quote:
Ga weg met je negermuziek.quote:
kutmuziekquote:
Lol wacht even hoor.quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ey tfoe The Game maakt tan2harde pokoes wat ga je hate
Rijst verdomme dickriderquote:
quote:
Ah thanks.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uit mn hoofd
Up Ba - TIF CIsse
Neymar Ronaldinho
Ramires Carlos
Taiwo Luiz Lucio Maicon
Buffon
Haten op Tupacquote:
UP Ba!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah thanks.
Ronaldinho
Ik vind een type Lukaku het fijnst om mee te spelen. Beest, en snel. Kan ik dan beter Vela, Cisse of UP Ba (cisse IF natuurlijk) Pakken.
Ba natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah thanks.
Ronaldinho
Ik vind een type Lukaku het fijnst om mee te spelen. Beest, en snel. Kan ik dan beter Vela, Cisse of UP Ba (cisse IF natuurlijk) Pakken.
Ik was al chagrijnig maar nu al helemaal, hij had beter 2 wedstrijden kunnen wachten.quote:
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ga weg met al die neger muziek. Ik ga hier toch ook niet allemaal liedjes die ik leuk vind posten?
Nee want de muziek die jij leuk vind hoort iedereen al 27x per dag op de radioquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
Ga weg met al die neger muziek. Ik ga hier toch ook niet allemaal liedjes die ik leuk vind posten?
Dromendans is tenminste een kek nummertjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
vindtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee want de muziek die jij leuk vind hoort iedereen al 27x per dag op de radio
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee want de muziek die jij leuk vind hoort iedereen al 27x per dag op de radio
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Rijst het volgende:
Mijn beurt.
Ik vind dit liedje echt manne chill
In je eentjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jongens
Ik zit aan mijn eerste echte eigen biertje
Het is ook nooit goed hequote:
Helaas, neequote:
Goed bezig GJEquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Jongens
Ik zit aan mijn eerste echte eigen biertje
Dat het mainstream uitgeperste muziek is, wat zo vaak op de radio is, dat het na een dag al niet meer leuk isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is je punt?
En dromendans is inderdaad een top lied.
En mamsquote:
Want mainstream is slechtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat het mainstream uitgeperste muziek is, wat zo vaak op de radio is, dat het na een dag al niet meer leuk is.
Jarenlang kale kop gehad, nu gewoon haarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
GODVERDOMME GJE. JE BENT EEN GROTE JONGEN NU! HEB JE AL HAAR?
Dat is jou mening. Maar post gewoon niet van die onzin lyrics over je motherfokking bitch nigga G er komen dan altijd slechte herinneringen bij mij naar boven.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat het mainstream uitgeperste muziek is, wat zo vaak op de radio is, dat het na een dag al niet meer leuk is.
8 sprieten op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Fuszy het volgende:
GODVERDOMME GJE. JE BENT EEN GROTE JONGEN NU! HEB JE AL HAAR?
Ik heb nergens gezegt dat het slecht is?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want mainstream is slechtSowieso worden nummer niet vaak na elkaar gedraaid, ik weet niet welk station jij dan luistert. Verder hoeft muziek daar niet slecht van te worden, als iets goed is wil je dat toch vaak horen
GEEN FOTO'S VAN GJE POSTEN.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
9 sprieten op zijn hoofd.
[ afbeelding ]
jouwquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is jou mening. Maar post gewoon niet van die onzin lyrics over je motherfokking bitch nigga G er komen dan altijd slechte herinneringen bij mij naar boven.
Editquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
8 sprieten op zijn hoofd.
[ afbeelding ]
Oke uitgeperst danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegt dat het slecht is?.
Alleen na een paar dagen is het al eentonig aangezien het zo vaak wordt gedraaid.
Jaquote:
ik telde er 9, en toen kwam de editquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik dacht ik tel ze even na want er is vast iemand die dat ook doet en mij dan verbetert
IF Dos Santos achter de spitsenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:11 schreef vandermar het volgende:
Kan iemand mij helpen? Zilvers en goud mogen.
[ afbeelding ]
Arsenal Vela btw!
Het liefst niet geheel russische league
Krijg ik toch nooit 9 chem allemaal of wel?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
IF Dos Santos achter de spitsen
Blackberryquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede mobiel voor <150eu. Ik hoef alleen te kunnen whatsappen en FOK!en
Jat er gewoon weer eenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:12 schreef Rijst het volgende:
Wie weet er nog een goede mobiel voor <150eu. Ik hoef alleen te kunnen whatsappen en FOK!en
Stop eens met mensen beoordelen op hun afkomst boer!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:14 schreef Kamikazie het volgende:
Luie chinezen, moet niet gekker worden.
Hee, thanks man!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn en het niet weten:
Morgen 16:00 Southampton-Ajax
Is een grapje, weet Rijst ook wel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Stop eens met mensen beoordelen op hun afkomst boer!
Ik heb nog een Xperia X10 Mini liggenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:18 schreef Rijst het volgende:
Ik kan deze halen voor 70eu. Wel erg klein vergeleken met m'n HTC Desire HD
Waarom heb je die nodig danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:18 schreef Rijst het volgende:
Ik kan deze halen voor 70eu. Wel erg klein vergeleken met m'n HTC Desire HD
Dit, probeer ook altijd als ik wel wifi heb op vakantie er zo min mogelijk gebruik van te maken.quote:
Die Chinezen hier lopen altijd met die camera's rond hoor, nepchineesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Oh whatsapp ga ik natuurlijk niet gebruiken dan
Is je eigen keuze joh.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
Oh whatsapp ga ik natuurlijk niet gebruiken dan
Lekker geheugen heb jijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is je eigen keuze joh.
Waar ging je ook alweer heen?
Stockholm en daarna Chinaaaaaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is je eigen keuze joh.
Waar ging je ook alweer heen?
1 maand Zweden en 1 maand CHinaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je nou 2 weken totaal of eerst 2 weken Stockholm en dan nog naar Chinaaaaaaaaa
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
1 maand Zweden en 1 maand CHinaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |