quote:
Wat een interesse! Wat sympathiek! Het lijkt net alsof het je echt interesseert!
Ik ben in New England en reis daar rond. Ik kan het woord backpacken niet gebruiken omdat ik geen backpack bij heb (1) en wil voorkomen dat ik met mensen geassocieerd word die backpacken als avontuurlijk reizen bestempelen (2).
Want ik knap nogal af op Nederlanders die zichzelf ontdekken door voor zo min mogelijk geld zo oncomfortabel als mogelijk tussen soortgenoten en lonely planet lezers topattracties bezoeken.
Het doet me zelfs deugd dat ik bijna drie weken geen Nederlanders en Duitsers gezien heb! Slechts in de aankomststad (Boston) en vertrekstad (New York) (ja dat is geen New England) wemelt het ervan, maar dat viel te verwachten...
Nee groot succes! Op sportief gebied was het hoogtepunt dat ik op het gras van Newport mocht tennissen en voor het eerst in mijn leven op een echte grasbaan heb gespeeld!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich
| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich binen de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"