En Stephen Carpenterquote:
D'addario snaren zeker ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 03:13 schreef Rnnz het volgende:
Vreselijk, vanavond een repetitie gehad met nieuwe snaren (vanmiddag erop gelegd), en nu zijn ze al weer verroest. Wat is dit toch?!
Flink gezweet, dat wel, maar na één keer?
quote:
www.peterverspuy.nl is wel aardig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:16 schreef -Menn0- het volgende:
Wat zijn leuke gitaarwinkels in Rotterdam? (geen Feedback dus)
Dit sowieso,quote:
Heb je wel dezelfde dikte snaren erop.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit sowieso,
de vorige keer stond de brug veel te ver voorover gekanteld. Kreeg het niet gefixt. en toen knapte er 2
Ja dat dacht ik al jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je wel dezelfde dikte snaren erop.
Zo nee dan moet je de spanning van de veren aanpassen.
Dan nog kan je niet ondertussen van stemming wisselen.
Welkom in de wondere wereld van zwevende bruggen
ach als je dat 1/2x doet. dan heb je dat voort ook onder de knie. Dit is gewoon alleen de eerste keerquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Precies de reden waarom ik die dingen voorgoed heb afgezworen
Muah als 1 snaar stuk gaat heb je die zo vervangen. binnen 2 minuten lukt dat toch wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja het is gewoon heel link zo'n gitaar live te gebruiken dat blijft een nadeel
Heb je voor dit weekend afspraken staan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al ja
Zal wel verschillen lagen vanuit winkel D'addario op ofso. En nu hele anderen. Dus zal dadelijk wel klooien worden
Precies. Op zich best leuk zo'n zwevende brug maar wanneer gebruik je dat nou?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:42 schreef Dribbel_ het volgende:
Precies de reden waarom ik die dingen voorgoed heb afgezworen
Vaak genoegquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb je voor dit weekend afspraken staan?
Dan zou ik die nu vast afzeggen.
[..]
Precies. Op zich best leuk zo'n zwevende brug maar wanneer gebruik je dat nou?
Ik heb er nu eentje met zo'n ding en meer komen er ook niet bij.
Je gaat live toch geen snaren lopen vervangen? Daarvoor heb je backups mee...quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muah als 1 snaar stuk gaat heb je die zo vervangen. binnen 2 minuten lukt dat toch wel.
Die zijn er toch om het bier op te zuipen?quote:
Het probleem is dat je zodra je snaar breekt je gelijk moet stoppen met spelen. Terwijl je met een vaste brug prima door kan spelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muah als 1 snaar stuk gaat heb je die zo vervangen. binnen 2 minuten lukt dat toch wel.
Dat is waar ook. Je hele brug trekt dan scheef....quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het probleem is dat je zodra je snaar breekt je gelijk moet stoppen met spelen. Terwijl je met een vaste brug prima door kan spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |