quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:52 schreef Braddie het volgende:
Hij wilde hem laatst op komen halen ja, maar ik sprak hem aan in de stad wanneer hij hem op wilde halen en toen zei hij dat ik hem wel mocht hebben![]()
Ja, serieus.. Hij vond dat hij (wat ik volgens mij ook al eens eerder heb gemeld in dit topic) mij beter gebruikt vond maken van de gitaar dan hijzelf zou kunnen, dus hij wilde de gitaar een goed leven gunnen....quote:
ooh, haha... ik bedoelde niks, net wakker..quote:
Je gaat een Fender kopen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef The_Dean het volgende:
Misschien binnenkort een gitaar waarvan ik zei hem nooit te zullen kopen...
Gibson ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:52 schreef The_Dean het volgende:
Misschien binnenkort een gitaar waarvan ik zei hem nooit te zullen kopen...
Zit zelf in Dubioquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef The_Dean het volgende:
Eerst even afwachten of het doorgaat met de verkoper.
Nooit!quote:
Die zijn nog even boven budget.quote:
Ah, je gaat dus een Fender kopenquote:
Touchequote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, je gaat dus een Fender kopen
Een Telecaster perhaps?quote:
Haha, nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, je gaat dus een Fender kopen
niks voor jou? ik heb er nog een te koop, eentje met 5 staalkabelsquote:
Alleen als hij er exact zo uitzietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
niks voor jou? ik heb er nog een te koop, eentje met 5 staalkabels
helaas geen mockingbird (dat is dat model toch? te lui om op te zoeken), niet links handig, niet vier snarig...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen als hij er exact zo uitziet.
[ afbeelding ]
Haha, neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop