quote:Op zondag 29 juli 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan nu nog niet, maar ik ben een milde oude dame
Zou me persoonlijk niks verbazenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:36 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Het zou zo grappig zijn als AppelCake nou 14 is ofzo
Ik zie dat al helemaal voor me zo op straat
En daar zijn er niet veel van op FOK!quote:Op zondag 29 juli 2012 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan nu nog niet, maar ik ben een milde oude dame
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:38 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Owh, mag je het hier niet over andere dingen hebben dan Henk en Bert en Klaasquote:
Ja, ik denk dat je veel met het diertje zal knuffelenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:36 schreef kijkmij het volgende:
Ik vroeg me nog even iets af zo voor het slapen gaan. Denk jullie dat een muis een goed huisdier voor mij zal zijn?
Nou, zodra het in een muizentopic over het slettengehalte van Miley Cyrus gaat en over MILFS, gaat me dat iets te furrrr jaquote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, mag je het hier niet over andere dingen hebben dan Henk en Bert en Klaas![]()
En jullie zijn eng![]()
Wat moeten die (jonge) nheren met al die dames in de SC
Ik haat niet, ik zit hier met een milde glimlachquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, mag je het hier niet over andere dingen hebben dan Henk en Bert en Klaaees![]()
Keej, helderquote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, zodra het in een muizentopic over het slettengehalte van Miley Cyrus gaat en over MILFS, gaat me dat iets te furrrr ja![]()
Dus hier graag verder over Henk, Bert, Klaas, Piet en Dirk (want die gaan er ook nog komen, ik weet het zeker...) en de rest in de SC. Of per PM/DM/postduif.
IK wil denk ik ook wel met jou knuffelenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je veel met het diertje zal knuffelen
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:40 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]![]()
!
Ik kan hem natuurlijk geen Klaas noemen he! Dan roep ik hem en dan verwacht hij dat er KAAS klaar staat
ja kijk, daar mogen we het hier dus niet over hebbenquote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef kijkmij het volgende:
[..]
IK wil denk ik ook wel met jou knuffelen
Nou dan ga ik nu maar slapen.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
ja kijk, daar mogen we het hier dus niet over hebben
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik had heel (heel!) vroeger als kind muizen als huisdier.
Tot ze ineens alle twee dood waren omdat ik ze per ongeluk iets giftigs had gegeven
Iets dennenappel-achtigs, geloof ik...
Ik had ook wat muizen (bij mijn oma, witte) Maar ik wou kijken of ze konden zwemmen (ja dus). Mar bij het afdrogen was ik wat te hardhandigquote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Greys het volgende:
Ik had heel (heel!) vroeger als kind muizen als huisdier.
Tot ze ineens alle twee dood waren omdat ik ze per ongeluk iets giftigs had gegeven
Iets dennenappel-achtigs, geloof ik...
We moeten dit gewoon omdopen tot "het grote muisverhuistopic en chat" Of "het grote muisverhuistopic en SC II"quote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef AppelCake het volgende:
Kunnen we dit de volgende keer niet in chatdinges zette?
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:44 schreef kijkmij het volgende:
Mag ik nog wel mee doen in een eventueel deel 2?
Beetje voor het evenwicht zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |