2 lakjes 40 dollar, verzenden 20 dollar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Balen Dwyn maar voor hoeveel geld had je besteld?
Ja als ze dat erop zetten ben je de sjaakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
2 lakjes 40 dollar, verzenden 20 dollar.
Sukkels.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als ze dat erop zetten ben je de sjaak
En die gouden opi danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sukkels.Worden wel mijn duurste lakjes ooit nu
Ach als het goldplated is, zal het wel niet veel duurder zijn!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die gouden opi danben benieuwd wat die gaat kosten
Ik las dat ie 30 dollar zou zijn.... Maar geen idee in hoeverre dat kloptquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En die gouden opi danben benieuwd wat die gaat kosten
Dan wil ik m wel omdat gouden opi flesje. Veel meer ga ik niet betalenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik las dat ie 30 dollar zou zijn.... Maar geen idee in hoeverre dat klopt
Ja ben wel benieuwd of het klopt.. Waren een paar die dat reageerde op de opi fb page; maar kan natuurlijk ook speculatie zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan wil ik m wel omdat gouden opi flesje. Veel meer ga ik niet betalen
ach ja.. als de benauwdheid maar snel over is, dan lekker door zomeren met een graad of 20, 23...quote:
links of rechtsdragend?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef Mss het volgende:
Der liep net een man in de stad in een legging. In alleen een legging.
yea inderdaad. zou wel lekker zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja.. als de benauwdheid maar snel over is, dan lekker door zomeren met een graad of 20, 23...
(ok, vast niet realistisch, maar een mens kan hopen)
Ewquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef Mss het volgende:
Der liep net een man in de stad in een legging. In alleen een legging.
Links. En hij zat er constant aan te graaien en dan keihard te lachenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
links of rechtsdragend?
Of had hij 'm tussen zijn billen gefrot?
typische A'damse wacko dusquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Links. En hij zat er constant aan te graaien en dan keihard te lachen.
Jepquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
typische A'damse wacko dus
whehehehe, wat een weirdo's daar he... echt... waar halen ze die figuren vandaan...
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
links of rechtsdragend?
Of had hij 'm tussen zijn billen gefrot?
Gelukkig zei je het zelf al, maar dream on. Wanneer hebben we ooit zo'n zomer gehad? Nog nooit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ach ja.. als de benauwdheid maar snel over is, dan lekker door zomeren met een graad of 20, 23...
(ok, vast niet realistisch, maar een mens kan hopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |