zou dat wel mogen?quote:
er zitten hier minderjarigen jaquote:
ik denk dat we ondervraagd worden en verdacht van poging tot moord op Bert danquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zou dat wel mogen?'ja ik wil leren mikken'
samen keertje doen?
laten we dan een foto van Tim Kuik meenemen, wilt iedereen gelijk meedoenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik denk dat we ondervraagd worden en verdacht van poging tot moord op Bert danvooral in deze tijden wups
van die autisten opmerking jegens mij?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef Snowbells het volgende:
Je hebt 1 note gekregen van de Moderators.
Nee had 'm al lang volgens mijquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
van die autisten opmerking jegens mij?
Ik denk werken. Heb nog een paar meter omgebouwd. De was gedaan. Materiaal opgeruimd. Materiaal besteld. Schoonmaakmiddelen opgeruimd. Halletje opgeruimd. Winkel opgeruimd.quote:
gewoon gamen hoorquote:
Nog een kutnote ook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:50 schreef Snowbells het volgende:
Je hebt 1 note gekregen van de Moderators.
goed bezig geweest dus ^o^quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik denk werken. Heb nog een paar meter omgebouwd. De was gedaan. Materiaal opgeruimd. Materiaal besteld. Schoonmaakmiddelen opgeruimd. Halletje opgeruimd. Winkel opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |