SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
bij mij wel voor 1.2k binquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Bronze squad fitness gaat niet weg voor 900 BIN??
Gingen hier voor 1300 instant weg bijnaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Bronze squad fitness gaat niet weg voor 900 BIN??
Misschien zie jij het cynische niet in mijn post. Ik zeg alleen even dat ik dit jaar bijna geen school heb gehad en daardoor hier teveel post. Ik heb het hele jaar gemiddeld 3 colleges per week gehad en dat is gewoon heel weinig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Daar moet je echt niet blij mee zijn hoor.
Aka 2 dagen vrij?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien zie jij het cynische niet in mijn post. Ik zeg alleen even dat ik dit jaar bijna geen school heb gehad en daardoor hier teveel post. Ik heb het hele jaar gemiddeld 3 colleges per week gehad en dat is gewoon heel weinig.
Er zijn hier vast ook wel mensen zonder baan die alleen maar thuis zitten, en die staan dan onder jouquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien zie jij het cynische niet in mijn post. Ik zeg alleen even dat ik dit jaar bijna geen school heb gehad en daardoor hier teveel post. Ik heb het hele jaar gemiddeld 3 colleges per week gehad en dat is gewoon heel weinig.
Nou nee, wel meer vrij aangezien het vaak op 1 dag wasquote:
Godenleventje man, zonde dat je je P niet heb weten te halenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou nee, wel meer vrij aangezien het vaak op 1 dag was
[ afbeelding ]
Samenloop van omstandigheden, hele laatste periode lukte het niet, ik was er niet echt bij met mijn hoofd maar dat wil ik liever niet als excuus aanvoeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Godenleventje man, zonde dat je je P niet heb weten te halen
Doumbiaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou nee, wel meer vrij aangezien het vaak op 1 dag was
[ afbeelding ]
True, maar als je nu je P haalde kon je naar de uni toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden, hele laatste periode lukte het niet, ik was er niet echt bij met mijn hoofd maar dat wil ik liever niet als excuus aanvoeren.
Volgend jaar nog een kans.
Maar toch doe je het evenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden, hele laatste periode lukte het niet, ik was er niet echt bij met mijn hoofd maar dat wil ik liever niet als excuus aanvoeren.
Volgend jaar nog een kans.
Ja maar dat was ik sowieso niet meer van plan, ik vind HBO wel een goede basis, daarna aan het werk bij een advocatenkantoor als assistent ofzo of bij een juridisch loket als hulpverlener en daarna deeltijd mijn master halen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, maar als je nu je P haalde kon je naar de uni toch?
Nicequote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar dat was ik sowieso niet meer van plan, ik vind HBO wel een goede basis, daarna aan het werk bij een advocatenkantoor als assistent ofzo of bij een juridisch loket als hulpverlener en daarna deeltijd mijn master halen.
En toch is het niet mijn excuus. Ik had gewoon beter mijn best moeten doen.quote:
wat een kutteamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#d7vPvjjMbdWOq
Gooi Toure of David Luiz LCB, die zijn beter dan IF Collociniquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
Dat zei ik toen al maar hij zei dat hij dat deed omdat hij toch genoeg coins heeft. Moet je ook even bij Aguero kijkenquote:
hjbquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij de 88 had, komt dat je niet bekend voor?
Hoeveel kost hij nu dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie lachen daar wel om maar ik heb IF Maikon Leite voor 1.4 miljoen gekocht, dat is toch nog wel iets erger
Heb ik ook vaak gehadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij de 88 had, komt dat je niet bekend voor?
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen... Vandermar doet het 4 keerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak gehad
2x met RvP en 1x met 87 Nani
Kocht ik 2x een normale RvP voor de prijs van een UP en beide Nani hetzelfde
3xquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen... Vandermar doet het 4 keer
Kwam door je onduidelijk post dat ik het niet zeker wist, eerst zei je 1x RvP en 2x Nani en in de volgende regel staat er 2x RvP voor de UP prijsquote:
Dat moest bij zijn maar ik ratel maar wat als ik post.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kwam door je onduidelijk post dat ik het niet zeker wist, eerst zei je 1x RvP en 2x Nani en in de volgende regel staat er 2x RvP voor de UP prijsOF IK LAS VERKEERD SORRY STEEFIE
Dat woordje beide klopt iig niet.
En dat al 20.000 keerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat moest bij zijn maar ik ratel maar wat als ik post.
Vandermar of GJEquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:42 schreef Rijst het volgende:
Grappig dat hij zoveel gepost heeft en zo weinig over FUT weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Zonder mij ook. Zonder jou ook 30 ofzo en zo kunnen wel nog wel even doorgaanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Zonder GJE hadden we ongeveer 50 topics minder gehad.
Enzonder VDM en mij 150quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Zonder GJE hadden we ongeveer 50 topics minder gehad.
Meer, maar dat komt door de reacties op zijn posts.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zonder mij ook. Zonder jou ook 30 ofzo en zo kunnen wel nog wel even doorgaan
is goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:48 schreef vandermar het volgende:
Als iedereen gewoon niet meer op mij reageert of mij quote dan post ik ook minder
OH SORRY HOE WAS HET OP DE GOLFCLUBquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:37 schreef Kamikazie het volgende:
Ik word genegeerd, har har har wat leuk!
Ik heb tot 14.00 dus eet even snel mijn bord leeg dan kan hetquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed, nu even afkoelen binnen. POTJE FIFA DOEN?!!!!!!
Ik ren nu naar binnen dan!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb tot 14.00 dus eet even snel mijn bord leeg dan kan het
Potje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
haha yes ik speelde net tegen een team met Nilmar en Wellinton Na de 2-0 ging die ragequitten.
Ik had Nesta achterin
Stoere boyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef Rijst het volgende:
haha yes ik speelde net tegen een team met Nilmar en Wellinton Na de 2-0 ging die ragequitten.
Ik had Nesta achterin
Nou nou meneer heeft ook met 1-0 gewonnen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
Van Mathijs zijn grote mond zullen we vandaag geen last meer hebben
Kei harde batta.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou nou meneer heeft ook met 1-0 gewonnen.
Nee, want dan ga ik verliezen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef wieisboos het volgende:
gg Rijst.. nog een potje tegen m'n andere team?
goedkoopste BIN 60kquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:09 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wtfik had vorige week de Pro League versie in een pack die ging nog niet weg voor 400c
Lekker opgelet dikkop:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
Schaken moet een upgrade krijgen en Janmaat ook naar Feyenoord
Ik bedoel een upgrade,zaadbek!quote:
Ik zou UP Handanovic (inter) op goal doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef over_hedge het volgende:
Mijn Team is klaar.Op 3 formatie kaartjes na dan
Vinden jullie er van?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#e2TyGqFybdWPH
Seizoen van heerenveen? Beste speler daar, zonder hem zouden ze degraderen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die heeft hij wel verdiend in die 4 dagen.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Seizoen van heerenveen? Beste speler daar, zonder hem zouden ze degraderen.
Slechte keeper, verder een goed eltal!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef over_hedge het volgende:
Vinden jullie er van?
Geeft wel weer aan hoe vaak jij een wedstrijd ziet. Janmaat deed de laatste helft van het seizoen amper mee. Kun je niet ergens op Teletekst je stompzinnige plempsels kwijt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Seizoen van heerenveen? Beste speler daar, zonder hem zouden ze degraderen.
Mm zal eens kijken, nog nooit gehoord van hem eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bedoel een upgrade,zaadbek!
[..]
Ik zou UP Handanovic (inter) op goal doenbeste keeper in de serie A en wordt je middenveld zo niet overlopen? Wel aardig team
en achterin gaat ook iedereen continue naar voren door de workrates!
Gnagnagnagnaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan hoe vaak jij een wedstrijd ziet. Janmaat deed de laatste helft van het seizoen amper mee. Kun je niet ergens op Teletekst je stompzinnige plempsels kwijt?
(jaja sarcasm dit dat)
Appelvlaai in een dipje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:12 schreef over_hedge het volgende:
Vinden jullie er van?
Je kan TOTY Diego ipv Kaka, Diego vind ik persoonlijk veel beterquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mm zal eens kijken, nog nooit gehoord van hem eigenlijk.Middenveld word niet echt overlopen. Ik vind kaka alleen slecht. Maar heb er geen goede vervanger voor want hij past perfect voor mijn chem zo. En workrates klopt. Maar vind het wel fijn. Vooral marcelo
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:19 schreef Toefjes het volgende:
Zo vervelend dat je altijd zo lang moet wachten met die zeldzame spelers tot er een kaartje voorbij komt met een goede prijs
Nee? Of bedoel je die stats van aantal wedstrijden en doelpunten? Klopt sowieso niks van want is ook nog van de vorige eigenaars enzoquote:
via de webapp zie je alleen je eigen stats, niet van de vorige eigenaars.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee? Of bedoel je die stats van aantal wedstrijden en doelpunten? Klopt sowieso niks van want is ook nog van de vorige eigenaars enzoHeel irritant. Al scoor ik niet zo vaak met hem. hij geeft vooral de voorzet voor van persie
Oh wist ik niet eens!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
via de webapp zie je alleen je eigen stats, niet van de vorige eigenaars.
haha hijs gewoon slecht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
via de webapp zie je alleen je eigen stats, niet van de vorige eigenaars.
Nee speelt wel fijnquote:
/carequote:
Ik had het niet tegen jou. Als het echt waar is en Casta naar Twente gaat kan het dynamische duo volgend jaar weerquote:
Beide zullen wel een downgrade krijgen denk ik. Spelen bijna nooit en scoren al helemaal nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Als het echt waar is en Casta naar Twente gaat kan het dynamische duo volgend jaar weer
/carequote:
Streampje van ESPN, op site van City schijn je het ook te kunnen zienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar kijk je het trouwens?
why?quote:
Yaya, Hart, Kompany allemaal omhoog. Dan mogen Tevez enzo wel omlaagquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:48 schreef laucas het volgende:
Lekker potje... Yaya zullen ze volgend jaar wel een dikke 88 geven of iets in die richting
jij ook niet?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:53 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, VERRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
/carequote:
quote:
quote:
quote:
echt rot eens op man of doe gewoon normaal. is het echt zo moeilijk voor je?quote:
Heb je linkje dan? Op city site kan ik niets viondenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Streampje van ESPN, op site van City schijn je het ook te kunnen zien
2-0, wel onverdiend imo
Ja!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt rot eens op man of doe gewoon normaal. is het echt zo moeilijk voor je?
Alleen bij PSV hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja!
op elke voetbaluitslag/transfer wordt /care gezegd. Waarom mag dat nu dan niet he?
nee hoor, ook wel eens bij Feyenoord.quote:
omdat er een hoop mensen bepaalde uitslagen/transfers wel interessant vinden. Dat jij weer niet door hebt dat er ook wedstrijden zijn die niemand iets boeit ligt echt aan jou.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja!
op elke voetbaluitslag/transfer wordt /care gezegd. Waarom mag dat nu dan niet he?
/carequote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat er een hoop mensen bepaalde uitslagen/transfers wel interessant vinden. Dat jij weer niet door hebt dat er ook wedstrijden zijn die niemand iets boeit ligt echt aan jou.
Wat boeit mij het nou of Man city 1-0 voor staat? Is toch hetzelfde dat het jullie niks boeit of PSV 1-0 voor staat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
omdat er een hoop mensen bepaalde uitslagen/transfers wel interessant vinden. Dat jij weer niet door hebt dat er ook wedstrijden zijn die niemand iets boeit ligt echt aan jou.
Dacht dat hij gelijktijdig met Crookiemeister zou gaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Wanneer gaj e naar Turkije beugelbekkies hosselen?
Man city - Arsenal is wel ff wat anders dan PSV tegen een 1 of andere amateurclubquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou of Man city 1-0 voor staat? Is toch hetzelfde dat het jullie niks boeit of PSV 1-0 voor staat?
Arsenal - City is gewoon een mooie oefenwedstrijd in tegenstelling tot PSV-Paokquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat boeit mij het nou of Man city 1-0 voor staat? Is toch hetzelfde dat het jullie niks boeit of PSV 1-0 voor staat?
ga groeienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:56 schreef Rijst het volgende:
Wanneer gaj e naar Turkije beugelbekkies hosselen?
PAOK, Benfica, en Bilbao zijn geen amateurclubs mijn vriend.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Man city - Arsenal is wel ff wat anders dan PSV tegen een 1 of andere amateurclub
oefenwedstrijden boeien niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arsenal - City is gewoon een mooie oefenwedstrijd in tegenstelling tot PSV-Paok
hoe egoistisch ben je wel niet man, genoeg mensen die dat wel interessant vinden in tegenstelling tot die psv 1-0 onzin van jou.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tja ik en een hoop anderen vinden het wel interessant. mits het ook interessante clubs zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oefenwedstrijden boeien niet.
Tripleee post
Vraag dat eens aan de penningmeester van Arsenalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oefenwedstrijden boeien niet.
Tripleee post
die /care is mijn mening, ik vind het niet interessant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe egoistisch ben je wel niet man, genoeg mensen die dat wel interessant vinden in tegenstelling tot die psv 1-0 onzin van jou.
[..]
tja ik en een hoop anderen vinden het wel interessant. mits het ook interessante clubs zijn
Ik wil ook wel mijn mening uiten over jouw posts, maar dan blijf ik bezig met '/care' posten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die /care is mijn mening, ik vind het niet interessant.
Jouw mening is niet relevant.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die /care is mijn mening, ik vind het niet interessant.
Doe je zat vaak volgens mij!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil ook wel mijn mening uiten over jouw posts, maar dan blijf ik bezig met '/care' posten.
En dit zeg je dan tegen mij?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:02 schreef x1N2ition het volgende:
marcie216 houd je mening gewoon voor je en doe niet zo verschrikkelijk kinderachtig!
Dat was een feit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Doe je zat vaak volgens mij!
En rijst, die van jou ook niet.
Heb je geen airco?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ff met de auto naar de markt geweest, meteen dik aan het zweten wat is het toch tering warm zeg.
Ik gewoon anderhalf uur gesport. Maar de auto is een snelkookpan inderdaad. En de ramen dicht, dan denkt de rest dat je airco hebt, want dat is stoerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
Ben ff met de auto naar de markt geweest, meteen dik aan het zweten wat is het toch tering warm zeg.
haha, heb geen pomp muziekquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
Alle ramen open en muziek pompen jonguh!
Ik draai ook gewoon de radio hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, heb geen pomp muziekKeihard Keane aan is niet cool
Ik gooi altijd mijn ramen open en zet dan harde negermuziek opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik gewoon anderhalf uur gesport. Maar de auto is een snelkookpan inderdaad. En de ramen dicht, dan denkt de rest dat je airco hebt, want dat is stoer
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik draai ook gewoon de radio hoor![]()
Wat voor auto had je Toefjes?
pimp bakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
(Nu gaat iedereen weer lachen)
Keanequote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, heb geen pomp muziekKeihard Keane aan is niet cool
Voortaan wel even een nummerbord erop doen als je gaat rijden, dit mag zo niet he!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:11 schreef vandermar het volgende:
In deze rijd ik altijd, van moeke de vrouw!
[ afbeelding ]
Lang verhaal... komt erop neer dat een paar vrienden het leuk vinden om mensen te spammen/trollen op mijn xbox en dat ging een tijdje terug een beetje fout want degene was daar niet van gediend en begon te dreigen (wist ook waar ik woonde, dafuq?) en heeft zelfs een paar keer gedreigd via de telefoon. Hij stond ook tussen mijn friends terwijl ik hem niet eens kende. Nadeel is dat we dit bij elkaar blijven doenquote:
haha, echt zon gehaast bezorg autotje, dat op 50cm van mijn arme daewoo plakt als ik niet hard genoeg naar zn zin rijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:14 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Hier bezorg ik pizza's in
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Lang verhaal... komt erop neer dat een paar vrienden het leuk vinden om mensen te spammen/trollen op mijn xbox en dat ging een tijdje terug een beetje fout want degene was daar niet van gediend en begon te dreigen (wist ook waar ik woonde, dafuq?) en heeft zelfs een paar keer gedreigd via de telefoon. Hij stond ook tussen mijn friends terwijl ik hem niet eens kende. Nadeel is dat we dit bij elkaar blijven doen
Oh weer een broodje serieus op op de marktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal geen leuke zaak. Bedreigingen zijn serieus.
Is in Amerika toch een keertje helemaal fout afgelopen zo iets?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal geen leuke zaak. Bedreigingen zijn serieus.
Wat is die onderste, gewoon passat? Ik vind de Phaeton mooiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:13 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze rijd ik als pap werkt
[ afbeelding ]
en deze als dat niet zo is.
Jij zit bij die andere ook zo te trollen want dan is het wel begrijpelijk, anders wel lulligquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort verhuizen dus dan gaat het wat rustiger worden (denk ik)
Schoolvoorbeeld hoe een Mustang te verneuken met velgen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:22 schreef vandermar het volgende:
Squadfitness verkoopt niet voor 1K bin maar wel voor 1200 bin
[ afbeelding ]
Deze wil ik hebbenheerlijk motorgeluid!
Deze ooit van mij!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Deze is ooit van mij
[ afbeelding ]
Het was wel aardig gedaan maar de uitvoerig matig, hopelijk wordt het nog 2-1 ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:32 schreef vandermar het volgende:
Aguero![]()
Die pace van Tevez
Had de bal wel mogen uitspelen voor die blessure
Alleen zijn shooting is een echte upgrade van zijn normale kaartquote:
Is sinouh iets waard?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Allemaal opgepikt voor 500c of minder:
[ afbeelding ]
Sommige hebben een goede formatie, de 3e, 4e en 7e (Mongongu, Westwood en Parr) zijn 4-4-2 en de 6e (Rochemback) is 4-1-2-1-2.
In fifa 13 ga ik ook rijk worden.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is de enige Marokkaanse GK in het spel dus ja, hij is zo'n 1-1.5k waard
Dus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen zijn shooting is een echte upgrade van zijn normale kaartmet 20 omhoog lol
GJEquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
Van wie zou deze bank toch zijn?
[ afbeelding ]
Wat is daar mis mee? Ik heb ook alle bronzes op de bank bij de goudenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
Van wie zou deze bank toch zijn?
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb ook alle bronzes op de bank bij de gouden
Dat je je team erop zet snap ik nog wel, als je er maar 2 hebt (een brons en een goud, al kan je dan geen brons toernooi spelen). Ik snap niet waarom mensen per se een lagere rating willen. Het is hier wel duidelijk met die 41 Koreaan aangezien er maar 10 MLS banken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik heb ook alle bronzes op de bank bij de gouden
Als goud speelt rust brons. Dat is toch best slim? Daarintegen heeft mijn bronzen team van 62 weer 3,5 a 4 sterren, omdat de bank zo sterk is, dus dan krijg ik moeilijke teams tegenover me. Dus maak het mezelf meer moeilijk dan makkelijk zo.quote:
Hij heeft 10 van de 11 brons spelers op de bank, puur voor lagere rating want waarom die 41 koreaan en nog een lage Engelsman, dat is niet zijn teamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als goud speelt rust brons. Dat is toch best slim? Daarintegen heeft mijn bronzen team van 62 weer 3,5 a 4 sterren, omdat de bank zo sterk is, dus dan krijg ik moeilijke teams tegenover me. Dus maak het mezelf meer moeilijk dan makkelijk zo.
Ja oke. Wat Thorb zei dus ±'quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als goud speelt rust brons. Dat is toch best slim? Daarintegen heeft mijn bronzen team van 62 weer 3,5 a 4 sterren, omdat de bank zo sterk is, dus dan krijg ik moeilijke teams tegenover me. Dus maak het mezelf meer moeilijk dan makkelijk zo.
Tja, inderdaad triest. Al heb ik geen recht van spreken met mijn +10 kaartjesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft 10 van de 11 brons spelers op de bank, puur voor lagere rating want waarom die 41 koreaan en nog een lage Engelsman, dat is niet zijn team
ctrlshiftquote:
Eigenlijk zouden we jou ook moeten bashen....................quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, inderdaad triest. Al heb ik geen recht van spreken met mijn +10 kaartjesTransfer Lucio is mijn nieuwe supersub
Kom maarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we jou ook moeten bashen....................
Komen jouw supersubs er altijd in de 1e minuut al inquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom maar![]()
[ afbeelding ]
Goeden verdediger!!!![]()
Nee, in de rust, anders valt het opquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Komen jouw supersubs er altijd in de 1e minuut al in?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kom maar![]()
[ afbeelding ]
Goeden verdediger!!!![]()
Heb MOTM Gerrard nog, maar ja, mijn elftal wordt zo super dat het niet meer nodig is die supersubs.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:14 schreef Kamikazie het volgende:
Welke spelers gebruik je nog meer met +10?
Die MOTM Gerrard is wel echt ziek volgens mij danquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb MOTM Gerrard nog, maar ja, mijn elftal wordt zo super dat het niet meer nodig is die supersubs.
wat een baas, yakuza 4 streamt ie ookquote:
ahhaah hij heeft het over zijn dates met zijn exenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat een baas, yakuza 4 streamt ie ook![]()
Dat is het bij jou steeds geweest. Je speelt 9 vd 10 keer tegen een slechter team..dan heb je dat toch niet nodig manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb MOTM Gerrard nog, maar ja, mijn elftal wordt zo super dat het niet meer nodig is die supersubs.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die MOTM Gerrard is wel echt ziek volgens mij dan
Maar het is zo'n leuke bug, en geweldig als je dan net die vervelenden shhhh'ende tegenstander af kan straffenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is het bij jou steeds geweest. Je speelt 9 vd 10 keer tegen een slechter team..dan heb je dat toch niet nodig man
Voor mij hoef je het niet te doen, maar het is toch lullig als Petrus je aan d'n Hemelpoort om deze reden moet weigerenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar het is zo'n leuke bug, en geweldig als je dan net die vervelenden shhhh'ende tegenstander af kan straffenMaar ik ga mijn leven beteren. Beloofd.
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het niet te doen, maar het is toch lullig als Petrus je aan d'n Hemelpoort om deze reden moet weigeren
⌘ + +quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:21 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe je dit weer goed zet
?quote:
quote:
Jij komt in de hemelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook, ff delen met jullie
Ja als je dat doet ben je echt een faalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:30 schreef Rijst het volgende:
Chinezen die Spanjaarden willlen nadoen
goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool
Nigger's in Parisquote:
niggers*quote:
Waarom geen Ben Arfa op RM?quote:
Vind jij 451 fijn spelen? Ik vind het echt een kut formatiequote:
Misschien wel een beter ideequote:
Lol als ik dan geen TOTY krijg ga ik zo erg flippen he..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef Thorb het volgende:
Tussen 20.00 en 22.00 weer HH en later nog een!
Ik speel altijd aanvallend en lijken de LM/RM op wingers. Met mijn Eredivisie elftal speelt het primaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vind jij 451 fijn spelen? Ik vind het echt een kut formatie
Ja, ik ga er op lettenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik las trouwens even terug net, en Marcie je moet écht stoppen met dat '/care.'.
Weet niet hoeveel packs je wil gaan openen, maar statistisch gezien is de kans nog steeds klein dat je er een hebt natuurlijk..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Lol als ik dan geen TOTY krijg ga ik zo erg flippen he..
Ik heb het ook gespeeld, maar als je dan gaat aanvallen dan is er maar 1 cm die het hele middenveld moet belopen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik speel altijd aanvallend en lijken de LM/RM op wingers. Met mijn Eredivisie elftal speelt het prima
Nou ik heb gister en vandaag al zo een 100 silver packs, en ongeveer 200 bronze packs geopend, dus ik verwacht wel wat nu.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel packs je wil gaan openen, maar statistisch gezien is de kans nog steeds klein dat je er een hebt natuurlijk..
Jezus dat is wel echt veelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nou ik heb gister en vandaag al zo een 100 silver packs, en ongeveer 200 bronze packs geopend, dus ik verwacht wel wat nu.
Ik denk dat ik er wel 20 kan openen (silver packs)
Heb nu 2 dagen achter elkaar een brons toty met brons Jumbo's (Vandaag 80 ofzo). Ook veel meer kans dan met zo'n 400 pakje natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel packs je wil gaan openen, maar statistisch gezien is de kans nog steeds klein dat je er een hebt natuurlijk..
Weet ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jezus dat is wel echt veel..en zoveel zit er niet bij die echt veel waard zijn..vooral bij de silvers.
Ja klopt, soms is het 'no 2x chance' dat is eigenlijk de aids onder de HH's.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb nu 2 dagen achter elkaar een brons toty met brons Jumbo's (Vandaag 80 ofzo). Ook veel meer kans dan met zo'n 400 pakje natuurlijk.
@Geluid ligt eraan wat voor HH het is he.
Ik heb al die LB en RB samen 15k waardquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik heb ook verlies gewoon, puur omdat ik bijv. Zusi wil.
Maarja gezeik.
Ik wil gewoon een TOTY.
Aron Winter?quote:
Is toch weer 15k.,quote:
Mijn een 400e met SIF Powell, 157kquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is toch weer 15k.,
Mijn duurste is misschien Pearce geweest..
Beste pack ooit was denk ik met 2 Squad fitness, montpellier home kit (10k) en Osbourne erin.
Ik vond je best slecht!quote:
Dat kan makkelijk, vooral veel Serie A transfers zijn nog niet gedaan. Traore naar Milan, een aantal spelers naar Juve en natuurlijk Eredivisie transfersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:56 schreef Maver24 het volgende:
hmmm, een gast op het ea forum beweerd dat er vandaag weer nieuwe transfers zijn en dat hij een lijst heeft. Ik geloof er dus geen zak van he
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
Zit je lekker op het strand, gaat het regenen.Kut Nederland.
Hij is 65 en non-shiny toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waarom biedt iemand in vredesnaam 25k op Verratti!
Ik wil hem ook voor mijn non-rare team maar als hij zo duur is natuurlijk niet
Zijn UP is 74 rated. Best goede stats maar hij is nog steeds non-shinyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is 65 en non-shiny toch?____!
Wat is er met putdeksel? Die heb ik eerder gehoordquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wat ga je nou lachen man putdeksel
74 is wel oke, maar 25k is wel veel hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zijn UP is 74 rated. Best goede stats maar hij is nog steeds non-shiny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |