SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
bij mij wel voor 1.2k binquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Bronze squad fitness gaat niet weg voor 900 BIN??
Gingen hier voor 1300 instant weg bijnaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef wieisboos het volgende:
Bronze squad fitness gaat niet weg voor 900 BIN??
Misschien zie jij het cynische niet in mijn post. Ik zeg alleen even dat ik dit jaar bijna geen school heb gehad en daardoor hier teveel post. Ik heb het hele jaar gemiddeld 3 colleges per week gehad en dat is gewoon heel weinig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:15 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Daar moet je echt niet blij mee zijn hoor.
Aka 2 dagen vrij?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien zie jij het cynische niet in mijn post. Ik zeg alleen even dat ik dit jaar bijna geen school heb gehad en daardoor hier teveel post. Ik heb het hele jaar gemiddeld 3 colleges per week gehad en dat is gewoon heel weinig.
Er zijn hier vast ook wel mensen zonder baan die alleen maar thuis zitten, en die staan dan onder jouquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien zie jij het cynische niet in mijn post. Ik zeg alleen even dat ik dit jaar bijna geen school heb gehad en daardoor hier teveel post. Ik heb het hele jaar gemiddeld 3 colleges per week gehad en dat is gewoon heel weinig.
Nou nee, wel meer vrij aangezien het vaak op 1 dag wasquote:
Godenleventje man, zonde dat je je P niet heb weten te halenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou nee, wel meer vrij aangezien het vaak op 1 dag was
[ afbeelding ]
Samenloop van omstandigheden, hele laatste periode lukte het niet, ik was er niet echt bij met mijn hoofd maar dat wil ik liever niet als excuus aanvoeren.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Godenleventje man, zonde dat je je P niet heb weten te halen
Doumbiaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou nee, wel meer vrij aangezien het vaak op 1 dag was
[ afbeelding ]
True, maar als je nu je P haalde kon je naar de uni toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden, hele laatste periode lukte het niet, ik was er niet echt bij met mijn hoofd maar dat wil ik liever niet als excuus aanvoeren.
Volgend jaar nog een kans.
Maar toch doe je het evenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Samenloop van omstandigheden, hele laatste periode lukte het niet, ik was er niet echt bij met mijn hoofd maar dat wil ik liever niet als excuus aanvoeren.
Volgend jaar nog een kans.
Ja maar dat was ik sowieso niet meer van plan, ik vind HBO wel een goede basis, daarna aan het werk bij een advocatenkantoor als assistent ofzo of bij een juridisch loket als hulpverlener en daarna deeltijd mijn master halen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
True, maar als je nu je P haalde kon je naar de uni toch?
Nicequote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja maar dat was ik sowieso niet meer van plan, ik vind HBO wel een goede basis, daarna aan het werk bij een advocatenkantoor als assistent ofzo of bij een juridisch loket als hulpverlener en daarna deeltijd mijn master halen.
En toch is het niet mijn excuus. Ik had gewoon beter mijn best moeten doen.quote:
wat een kutteamquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#d7vPvjjMbdWOq
Gooi Toure of David Luiz LCB, die zijn beter dan IF Collociniquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:28 schreef Roypsv het volgende:
Dat zei ik toen al maar hij zei dat hij dat deed omdat hij toch genoeg coins heeft. Moet je ook even bij Aguero kijkenquote:
hjbquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij dacht dat hij de 88 had, komt dat je niet bekend voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |