abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 13:48:03 #226
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_114718262
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat de wereld om ons heen laat zien is voor iedereen anders.
Klopt. Als er alweer een negatief bericht over allochtonen in de krant staat vliegen mensen zoals jij erop om het te bagatelliseren.
Dus inderdaad, feiten en onderzoeken willen jullie niks van weten. Het glazen huisje zal eens in elkaar donderen...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_114718268
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:43 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nog 1 keer, daarna mag je het lekker zelf uitzoeken.
Een ander lid beweerde dat dit gedrag vooral te vinden is bij strenggelovige moslims. Ik heb aangegeven dat dat niet zo is, omdat strenggelovige moslims zich aan de Sharia houden en dat is wat de Sharia en Hadith over zeggen. PUNT.
Wij praten duidelijk langs elkaar heen, want ik heb niets te maken met andere gebruikers die iets beweren. Jij reageert op mijn postst, en ik beweer dat dit gedrag voor een deel te herleiden is naar de opvoeding (en dus de religieuze en culturele oorsprong) van degenenen die dit doen. Ik dooe geen oordelen of iemand streng of minder streng is opgevoed. hoewel ik wel de gedachten gang van de betreffende user kan voorstellen. Maar ik denk dat dat vooral het geval is bij jeugd die zeer streng wordt opgevoed en op straat totaal wordt losgelaten.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:48:48 #228
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114718293
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:46 schreef Arcadia het volgende:
Elke keer dezelfde mensen in topics over hetzelfde onderwerp die telkens met dezelfde onzin komen, lees voor de grap eens dit topic door, echt, waarom dit topic nog openstaat is me een raadsel, mensen kunnen niet fatsoenlijk discussiėren over dit onderwerp omdat wanneer de ene persoon provoceert, de andere eindeloos blijft verdergaan.

Timm, je kan hier gewoon zo bezig blijven hoor, ondanks wil ik je toch veel geduld wensen ^O^
zegt degene die even hier binnenkomt en tegen mij nepTurk en dommerikje zegt.

hahahaha hoe zielig is dat dan.
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_114718313
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klopt. Als er alweer een negatief bericht over allochtonen in de krant staat vliegen mensen zoals jij erop om het te bagatelliseren.
Dus inderdaad, feiten en onderzoeken willen jullie niks van weten. Het glazen huisje zal eens in elkaar donderen...
En mensen zoals jij grijpen het aan om weer hun vooroordelen kracht bij te zetten :P

Zijn we weer bij af...
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 13:51:22 #230
341203 3-voud
pi_114718407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:49 schreef Chadi het volgende:

[..]

En mensen zoals jij grijpen het aan om weer hun vooroordelen kracht bij te zetten :P

Zijn we weer bij af...
Je negeert de bronnen. Goed bezig. Dat is een vereiste van bagatelliseren.
pi_114718411
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:48 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ik bagatelliseer niks. Ik toon aan dat bepaalde ideeen fout zijn. Daar kan jij niet tegen, maar je kunt het tegendeel ook niet bewijzen. Daarom heb ik nog steeds geen bronnen gezien die jouw verhaal hardmaken.
pi_114718467
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wij praten duidelijk langs elkaar heen, want ik heb niets te maken met andere gebruikers die iets beweren. Jij reageert op mijn postst, en ik beweer dat dit gedrag voor een deel te herleiden is naar de opvoeding (en dus de religieuze en culturele oorsprong) van degenenen die dit doen. Ik dooe geen oordelen of iemand streng of minder streng is opgevoed. hoewel ik wel de gedachten gang van de betreffende user kan voorstellen. Maar ik denk dat dat vooral het geval is bij jeugd die zeer streng wordt opgevoed en op straat totaal wordt losgelaten.
In reactie op mijn posts blijf jij herhalen dat het aan de Islamitische cultuur ligt. Ik leg jouw uit dat in de Islamitische cultuur vrouwen lastigvallen en voor hoer uitmaken not done is. Ik praat helemaal niet over opvoeding.
pi_114718469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je negeert de bronnen. Goed bezig. Dat is een vereiste van bagatelliseren.
Je komt met onzin is een vereiste om je vooroordelen in stand te houden
pi_114718503
Maar heeft dat mokkel nou een beetje tieten of niet?
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 13:54:03 #235
341203 3-voud
pi_114718517
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:51 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik bagatelliseer niks. Ik toon aan dat bepaalde ideeen fout zijn. Daar kan jij niet tegen, maar je kunt het tegendeel ook niet bewijzen. Daarom heb ik nog steeds geen bronnen gezien die jouw verhaal hardmaken.
Klopt.
Als er een bom ontploft is check je eerst in de koran en sharia of er staat of die aangestoken is. Zo niet, kan die nooit ontploft zijn.

Ik ken je redenatie en rationeel vermogen inmiddels. Je het er een prachtig betoog van gemaakt hier.
pi_114718544
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:53 schreef Ulx het volgende:
Maar heeft dat mokkel nou een beetje tieten of niet?
Ja dubbel D . Je had er in bikini moeten zien :P
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 13:55:22 #237
341203 3-voud
pi_114718568
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je komt met onzin is een vereiste om je vooroordelen in stand te houden
Youtubefilmpjes, nieuwsitems en onderzoeken zijn onzin.
Mja, met moslimsdiscussies neemt het vaak hele vreemde vormen aan inderdaad.

Welterusten verder.
pi_114718576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klopt.
Als er een bom ontploft is check je eerst in de koran en sharia of er staat of die aangestoken is. Zo niet, kan die nooit ontploft zijn.

Ik ken je redenatie en rationeel vermogen inmiddels. Je het er een prachtig betoog van gemaakt hier.
Dat is een vergelijking van niks. Ontken ik dat de dingen die in de video te zien zijn gebeuren? Of ga je weer in het wilde weg lullen?
pi_114718580
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:54 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ja dubbel D . Je had er in bikini moeten zien :P
Geil. Post eens pics.
pi_114718611
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:54 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klopt.

Jij kijkt eerst wat zijn afkomst is en als dat uit een hoek komt wat jou ligt komt je PVV draaiboek te pas.

Ik ken jouw soort wel :')
pi_114718636
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef Ulx het volgende:

[..]

Geil. Post eens pics.
Pic had ze niet geloof ik...
pi_114718710
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef Peunage het volgende:

[..]

In reactie op mijn posts blijf jij herhalen dat het aan de Islamitische cultuur ligt. Ik leg jouw uit dat in de Islamitische cultuur vrouwen lastigvallen en voor hoer uitmaken not done is. Ik praat helemaal niet over opvoeding.
Volgens de strikte letter van het Islamistische geloof zal het not done zijn, maar geloof is een combinatie van het geloof en culturele achtergronden. Daarom spreek ik ook over islamitische cultuur en niet over islamistisch geloof. Dat zijn twee verschillende dingen in mijn ogen. Moslims in Pakistan zullen op een andere manier hun geloof beleiden als moslims uit Turkije hoewel ze hetzelfde boekje gebruiken. Maar culturele achtergronden spelen daarbij ook een belangrijke rol.

Maar ik blijf bij mijn standpunt dat een deel van het probleem ligt in de religieuze en culturele achtergrond en hoe men daar tegen vrouwen in het algemeen aankijkt
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 14:01:27 #243
341203 3-voud
pi_114718804
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:56 schreef Chadi het volgende:

Ik ken jouw soort wel :')
Do tell...
pi_114718816
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Do tell...
Volgens mij ging jij toch net?
pi_114718830
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Volgens de strikte letter van het Islamistische geloof zal het not done zijn, maar geloof is een combinatie van het geloof en culturele achtergronden. Daarom spreek ik ook over islamitische cultuur en niet over islamistisch geloof. Dat zijn twee verschillende dingen in mijn ogen. Moslims in Pakistan zullen op een andere manier hun geloof beleiden als moslims uit Turkije hoewel ze hetzelfde boekje gebruiken. Maar culturele achtergronden spelen daarbij ook een belangrijke rol.

Maar ik blijf bij mijn standpunt dat een deel van het probleem ligt in de religieuze en culturele achtergrond en hoe men daar tegen vrouwen in het algemeen aankijkt
Ik vind dat je daarom juist niet moet spreken van islamitische cultuur.
pi_114718849
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:59 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ok, en ik vraag steeds om verdere uitleg wat cultuur betreft. En jij reageert steeds met 'Islamitische cultuur'. Dat is geen antwoord. Wat precies in die cultuur? Welke normen en waarden zijn dat die dit gedrag toestaan?
Als je weer reageert met Islamitische cultuur kap ik met deze discussie.
pi_114718888
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind dat je daarom juist niet moet spreken van islamitische cultuur.
We moeten de opvoeding dus buiten beschouwing laten bij het proberen op te lossen van deze problematie. Van de ene op de andere dag gingen ze dit soort gedrag vertonen, spontaan, out of the blue.
  † In Memoriam † vrijdag 27 juli 2012 @ 14:03:31 #248
341203 3-voud
pi_114718889
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:01 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Volgens mij ging jij toch net?
Wat is er knul? Gaat het niet naar beliefen omdat je het af moet leggen tegen logica en redelijkheid?
pi_114718891
De vrouwtjes zijn nu eenmaal alleen maar goed om te neuken, maar verder laten ze mijn handen jeuken, om Def P eens te vrij te citeren. Ik ben trouwens gewoon Nederlander hoor. Geen verdachte huidskleur of risicogeloof of andersoortige handicaps.
pi_114718939
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 14:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ok, en ik vraag steeds om verdere uitleg wat cultuur betreft. En jij reageert steeds met 'Islamitische cultuur'. Dat is geen antwoord. Wat precies in die cultuur? Welke normen en waarden zijn dat die dit gedrag toestaan?
Als je weer reageert met Islamitische cultuur kap ik met deze discussie.
Laat ik dan maar kappen, praten met jou is al praten tegen een betonnen muur. Je wilt totaal niet erkennen dat de meerderheid van de mensen op aarde gewoon een product van hun opvoeding is. Laat dus maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')