Het??quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij staat je mannetje wel!Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.
Geen bier in huis, wel ijs, chocomelk, tonic, cola, ranja, kattenmelk. En veel water via de kraan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met een koel biertje is het uit te houden hier
Als dat je lukt doe je wel iets goedquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het??
[..]
Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.
Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:16 schreef Bengeltje het volgende:
Vaak genoeg bewezen in zijn vriendenkring.Hem soms in verlegenheid brengen is wel fijn.
ijs lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geen bier in huis, wel ijs, chocomelk, tonic, cola, ranja, kattenmelk. En veel water via de kraan.
Redelijk, redelijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.
Dat lukt haar. En dat is goed.quote:
Kan het nóg erger dan?quote:
Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als A. en H. representatief zijn voor de rest van zijn vriendenkring, kan ik mij er iets bij voorstellen hoe het er op zo'n moment aan toegaat.
Alleen ijs dan maar?quote:
Oud bier?quote:
Wat voor ijs heb je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.
[..]
Alleen ijs dan maar?
Ik kan mij er iets bij voorstellen, al heb ik hem maar twee keer ontmoet ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:23 schreef Bengeltje het volgende:
Die zeker ja. Altijd lachen zeker met H erbij.
Ik wil eigenlijk wel een raketje, die zijn lekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wafeltjes, raket(water), cornet, mars...uhm nog wat kinderwaterijsjes, in zo'n kartonnetje.
Kom maar halen, anders smelt die.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel een raketje, die zijn lekker
Waar moet ik wezen? Dan spring op mijn bezemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |