Absoluut...quote:
Dromen over mokka-kleurige schone die hij ooit ontmoet heeft? Zal je hem moeten vragen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat een nachtje nadenken op de logeerkamer hem helpt eerlijk te zijn?
Projecteer wat je wil, maar ik heb geen hulp nodig om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat een nachtje nadenken op de logeerkamer hem helpt eerlijk te zijn?
Wordt het te heet onder je voeten dat je op de man gaat spelen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:43 schreef Litpho het volgende:
Projecteer wat je wil, maar ik heb geen hulp nodig om eerlijk te zijn.
De suggestie dat ik niet zo eerlijk was als ik zou kunnen zijn was uiteraard uit ander hout gesneden?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wordt het te heet onder je voeten dat je op de man gaat spelen?
Dat was functioneel. Ongeacht de vraag, ben jij van nature geneigd in je antwoord een rookgordijn op te trekken. In dit soort gevallen kan het dan helpen om iemand uit zijn comfortzone te halen met een niet-inhoudelijke vraag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:52 schreef Litpho het volgende:
De suggestie dat ik niet zo eerlijk was als ik zou kunnen zijn was uiteraard uit ander hout gesneden?
Nu R&P nog terug in de TT en rhu terug van vakantie en alles is weer bij het oude.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha, nu komt er helemaal niemand meer langs in deze SC met zulke gespekken
Bijnaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu R&P nog terug in de TT en rhu terug van vakantie en alles is weer bij het oude.
Zoals in dat soort situaties zo vaak het geval is, het werkt beter als de ander de strategie niet doorziet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was functioneel. Ongeacht de vraag, ben jij van nature geneigd in je antwoord een rookgordijn op te trekken. In dit soort gevallen kan het dan helpen om iemand uit zijn comfortzone te halen met een niet-inhoudelijke vraag.
Eén vraag maakt nog geen strategie. Ik weet inmiddels een beetje wie ik tegenover mij heb.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:58 schreef Litpho het volgende:
Zoals in dat soort situaties zo vaak het geval is, het werkt beter als de ander de strategie niet doorziet.
Welke heren?quote:
Pssst, dequote:
Welke vrouw?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja zo kan die wel weer, tegen een vrouw.
Jij staat je mannetje wel!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:15 schreef Bengeltje het volgende:
Ja zo kan die wel weer, tegen een vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |