Ik ook, daarom doe ik het nu voor de tweede keer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vond ik ook. Tsja sowieso vind ik trouwen onzin.

Ik denk er net zo over.quote:

Je weet 3 keer is scheeprechtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook, daarom doe ik het nu voor de tweede keer.
 dus nog een keer trouwen
 dus nog een keer trouwen

Nee, als dit niet werkt, werkt de derde keer zeker niet. Dan wordt het latten of zo nu en dan even los.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet 3 keer is scheeprechtdus nog een keer trouwen

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je weet 3 keer is scheeprechtdus nog een keer trouwen
 .
.

B. Engeltje?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:15 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heette onze trouwambtenaar Engeltje. Hadden we er toch nog een kerkelijk sausje over

Waarschijnlijk wel, wie is de gelukkige?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, als dit niet werkt, werkt de derde keer zeker niet. Dan wordt het latten of zo nu en dan even los.

O.. ken je toch niet, iemand van fok, onbekende enz.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, wie is de gelukkige?

En dan na 20 misschien maar dan ook heel misschien......niet trouwen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:23 schreef Tegan het volgende:
Eerst maar eens een vent en samenwonen, en dan over tien jaar wil ik wel over trouwen nadenken.

Nu word ik nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:23 schreef Bengeltje het volgende:
O.. ken je toch niet, iemand van fok, onbekende enz.

Waarschijnlijk juist.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan na 20 misschien maar dan ook heel misschien......niet trouwen.

Die is laag.quote:

Ach, dat heeft ook zo ze voordelen.quote:

Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wth. Wanneer. Voor mijn tijd, tijdens mijn tijd?

Dan is je kerel in elk geval eng, want een FOK!ker.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
Wth. Wanneer. Voor mijn tijd, tijdens mijn tijd?

Waar rook is...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.

Blijkbaar weet jij er ook meer van.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet. AirwiN heeft zich dat in zijn hoofd gehaald en T. heeft besloten dat niet te ontkennen.

Dat hij eng kan zijn is mij niet onbekend.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is je kerel in elk geval eng, want een FOK!ker.

quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |