Bij de tweede keer al, lijkt me.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 keer trouwen, lijkt me dat het "instituut huwelijk" dan toch behoorlijk aan waarde heeft ingeboet bij de derde keer![]()
Juist niet. Als iemand het bij "eens maar nooit weer" laat, ja, dan wel, maar blijven proberen? Dan is er toch iets...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
3 keer trouwen, lijkt me dat het "instituut huwelijk" dan toch behoorlijk aan waarde heeft ingeboet bij de derde keer![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je mij meeneemt wil ik best even een aanzoek doen in het mandje hoor
onverminderde voortzetting van onze relatie zal natuurlijk een onbespreekbare voorwaarde zijnquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
onverminderde voortzetting van onze relatie zal natuurlijk een onbespreekbare voorwaarde zijn
Die platonische relatie die jullie nu al hebben?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
onverminderde voortzetting van onze relatie zal natuurlijk een onbespreekbare voorwaarde zijn
Continuïteit boven consumatie.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die platonische relatie die jullie nu al hebben?
Wij hebben heul geen platjes!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die platonische relatie die jullie nu al hebben?
Mwa, bij de eerste keer denk je nog erg roze. Bij de tweede keer denk je echt wel beter na over de voor en na's.quote:
Enig verband tussen die twee schijnt er toch wel te zijn.quote:
Ik kijk naar de eerste keer al met een pikzwarte bril.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mwa, bij de eerste keer denk je nog erg roze. Bij de tweede keer denk je echt wel beter na over de voor en na's.
Waarom?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk naar de eerste keer al met een pikzwarte bril.
Duidelijk.quote:
Wedden dat jij 'ja' zegt als je gevraagd wordt?quote:
Volgens mij zegt hij al ja als een kikker in zijn bek wil schijtenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij 'ja' zegt als je gevraagd wordt?
Wedden dat mij nooit iemand die vraag zou stellenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wedden dat jij 'ja' zegt als je gevraagd wordt?
Nee die zal ik kussen natuurlijk en hopen dat het een prins(es) wordtquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zegt hij al ja als een kikker in zijn bek wil schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |