Whut?!?!?quote:
Waar ga je naartoe in Den Haag?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 18:40 schreef Tegan het volgende:
Straks poging doen om Air en Miss te spotten.
Ik lees vroeg, dan denk ik vanavond.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef Samzz het volgende:
Zal ik vandaag douchen of toch morgenvroeg... Dilemma's.
Het ligt er maar net aan. Ik wil niet eens opstaan om nog een wijn in te schenkenquote:
Toch niet Scheveningen he?quote:
Luiheid is iets anders dan moeheid.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
Het ligt er maar net aan. Ik wil niet eens opstaan om nog een wijn in te schenken.
Vast wel.quote:
Ik lig inmiddels in bed met een glas wijn naast me.quote:
Mij zul je sowieso niet snel in Scheveningen zienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sorry. Als je rond half tien op het strand liep heb ik je gespot.
Je kunt dat glas beter in je hand / aan je mond hebbenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig inmiddels in bed met een glas wijn naast me.
Het glas is leegquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je kunt dat glas beter in je hand / aan je mond hebben
Met wie moet ik dan de nieuwe boulevard gaan bekijken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:41 schreef MissMSX het volgende:
Mij zul je sowieso niet snel in Scheveningen zien
Slecht geregeldquote:
Atje natuurlijk. Heb je meteen een goed excuus om naar Scheveningen te gaanquote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan de nieuwe boulevard gaan bekijken?Je moet toch weten waar je op afgeeft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |