Rond de 35quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:20 schreef slashdotter3 het volgende:
In NL krijgen kinderen toch vrij van school bij 30 graden?
Nee.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:29 schreef vosss het volgende:
Die mogen toch wel gewoon water drinken overdag tijdens de rammelebam of niet?
In mijn zwemklas ging een moslim kind tijdens de ramadan zelfs niet mee zwemmen omdat hij bang was dat hij water binnenkreeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:29 schreef vosss het volgende:
Die mogen toch wel gewoon water drinken overdag tijdens de rammelebam of niet?
Ah, dus daarom hebben ze al het water laten dempen in het Midden Oosten? Ik dacht dat het een natuurlijke woestijn wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In mijn zwemklas ging een moslim kind tijdens de ramadan zelfs niet mee zwemmen omdat hij bang was dat hij water binnenkreeg.
Volgens mij ligt het gewoon aan het feit dat als je niks eet, je gewoon geen energie hebt om te zwemmen, dus voor zijn eigen veiligheid..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
In mijn zwemklas ging een moslim kind tijdens de ramadan zelfs niet mee zwemmen omdat hij bang was dat hij water binnenkreeg.
Jawel...quote:
Doen ze in Spanje ook met de siësta.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Luie donders. Ipv hun land op te bouwen, gaan ze lekker zitten chillen
Ik ken volwassen moslims die dit inderdaad zo doen, omdat ze geen water binnen willen krijgen. Zo gek is het eigenlijk niet, je krijgt bijna altijd water binnen als je gaat zwemmen en als je weet dat dat niet mag/je dat niet wil, waarom zou je het dan opzoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar, maar, zelfs arme negertjes hebben (na 4 uur lopen) dagelijks water in hun smoeltje.quote:
Goed en wel water drinken op momenten dat het kan dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:30 schreef Ludd het volgende:
50 graden? Ik vind 30 al heftig. Als je dan niet mag drinken droog je toch binnen no time uit? Al werk je niet, dan zweet je toch behoorlijk bij dergelijke temperaturen?
Lijkt me overdreven. Dit zou niet opzettelijk gebeuren en dus niet erg zijn. Als je per ongeluk iets eet of drinkt omdat je vergeten bent dat je aan het vasten bent, wordt ook niet gezien als het verbreken van de vastenperiode.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:33 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Onder bepaalde omstandigheden mag je van het vasten afwijken toch? Is dit niet zo'n omstandigheid?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goed en wel water drinken op momenten dat het kan dus.
Aangezien ze een vrije dag hebben, lijkt mij niet. Maar dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Onder bepaalde omstandigheden mag je van het vasten afwijken toch? Is dit niet zo'n omstandigheid?
Zwangere vrouwen, soldaten in gevecht, zieke mensen en mensen die moeilijker herstellen van ziekte door te vasten.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:32 schreef Ludd het volgende:
[..]
Onder bepaalde omstandigheden mag je van het vasten afwijken toch? Is dit niet zo'n omstandigheid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |