abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114703619
Originele OP van Droomert

quote:
Seksisme op straat in Brussel

RITS-studente Sofie Peeters heeft haar eindwerk gemaakt over seksisme op straat in Brussel. In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen, voornamelijk door allochtonen. Wij tonen u nu al een voorsmaakje van haar documentaire "Femme de la rue". Vanavond krijgt u in Terzake de volledige reportage te zien.
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1380360
Wat verwacht je precies, als je mensen haalt uit landen waar vrouwen geen betekenis hebben?

[ Bericht 37% gewijzigd door Leevancleef op 27-07-2012 00:36:16 ]
Sum es est, sumus estis sunt
pi_114703826
Filmpje gezien. Je verwacht 't niet, hè? Ik snap alleen niet dat ze hier nog filmpjes over moeten maken. Iedereen weet 't, maar we zijn gewoon gehersenspoeld om te denken dat we alles moeten tolereren omdat we een vrij en tolerant Europe pretenderen te zijn.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:24:04 #3
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114703970
Het vorige topic doorgelezen. Wat een users reageren daar. Allochtonen moeten zich schamen omdat voor hun onbekenden misdaden begaan.

Alsof autochtonen de straat opgaan als er kinderen worden misbruikt of een of andere gek tientallen mensen neerknalt.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:24:16 #4
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_114703974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Filmpje gezien. Je verwacht 't niet, hè? Ik snap alleen niet dat ze hier nog filmpjes over moeten maken. Iedereen weet 't, maar we zijn gewoon gehersenspoeld om te denken dat we alles moeten tolereren omdat we een vrij en tolerant Europe pretenderen te zijn.
Iesch koeltoer!!! Jii niet begraip waarom??!!!
-weg-
pi_114704014
.
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:24 schreef Jellereppe het volgende:
Het vorige topic doorgelezen. Wat een users reageren daar. Allochtonen moeten zich schamen omdat voor hun onbekenden misdaden begaan.

Alsof autochtonen de straat opgaan als er kinderen worden misbruikt of een of andere gek tientallen mensen neerknalt.
De volgende keer dat Holleeder of de Hell's Angels iets uithalen zal ik een topic openen waarin ik de zwijgende meerderheid der gematigde blanken oproep zich ervan te distantiëren

quote:
8s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:24 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Iesch koeltoer!!! Jii niet begraip waarom??!!!
Schérp! Gevát! Haha! _O- _O- _O- _O- ... :{w
pi_114704020
quote:

Je hebt als directe omgeving echter wel meer invloed. Als autochtonen moeilijk doen over gedrag van allochtonen zijn de autochtonen gelijk racistisch. Daarom moeten andere allochtonen wel corrigerend optreden tegen allochtonen. De verandering moet gewoon van binnenuit komen. Of moeten we als autochtonen echt kwaad worden?
pi_114704056
Ja ze draagt geen hoofddoek, dan ben je vogelvrij, bbrrr wat een smerige primitieve mannetjes.
pi_114704063
Oh ja nou zie ik het, maar zij wilt is wel geaccepteerd maar verander die OP ff ofzo dit gaat toch totaal niet ovr het onderwerp :')
pi_114704068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je hebt als directe omgeving echter wel meer invloed. Als autochtonen moeilijk doen over gedrag van allochtonen zijn de autochtonen gelijk racistisch. Daarom moeten andere allochtonen wel corrigerend optreden tegen allochtonen. De verandering moet gewoon van binnenuit komen. Of moeten we als autochtonen echt kwaad worden?
Jij denkt dat een groepje reljongeren wel naar een allochtoon luistert?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:27:50 #10
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704117
quote:

De chinees die naast mij woont hoorde ik al in een hoekje huilen ja, allochtonen altijd he :(
pi_114704118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij denkt dat een groepje reljongeren wel naar een allochtoon luistert?
Als die ouders hun kinderen eens fatsoenlijk gaan opvoeden lijkt me de kans groter ja. Zeker groter dan als autochtonen in optocht door de straat gaan lopen met vlaggen en vaandels. Laten we niet vergeten dat deze kutjeugd hun moraal t.o.v. de vrouw van huis uit meekrijgt. Dus die mensen hebben wel degelijk schuld.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:04 #12
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704161
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:15 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Hij had het over zij wilt, en dat kan niet ;)
Jawel.
pi_114704162
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh ja nou zie ik het, maar zij wilt is wel geaccepteerd maar verander die OP ff ofzo dit gaat toch totaal niet ovr het onderwerp :')
Nee, zij wilt mag ook niet. TT mag ik niet meer veranderen, helaas...
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:16 #14
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dit gaat om mensen waar veel allochtonen zich niet mee identificeren. Ik lig er niet wakker van als iemand vrouwen betast, omdat ik daar niks mee te maken heb. Als je dat op allochtonen gaat afschuiven, ben je ver heen als je het mij vraagt. Denk je dat mensen die vrouwen betasten, naar andere mensen luisteren? Laat ik je dan duidelijk maken dat dat soort mensen zich weinig aantrekken van andere mensen, anders zouden ze ook geen vrouwen betasten of andere misdaden begaan. Heeft verder niks met allochtonen te maken, dus die verandering waar je het over hebt, daar sla je de plank mee mis.

Wordt maar boos, kan er niet wakker van liggen.
pi_114704184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Nee, zij wilt mag ook niet. TT mag ik niet meer veranderen, helaas...
OP!!!!!!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:35 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_114704185
quote:

Hoeft niet hoor, maar dan de volgende keer graag ook niet met zijn allen huilen als een enkele allochtoon onrecht aangedaan wordt.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:30:04 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Het topic was al over toen er twee trollen binnen kwamen die dergelijk wangedrag goed wilden praten
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:30:08 #18
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_114704210
quote:

Nee, maar die onbekenden worden met de grootste kulargumenten beschermd en verdedigd, enkel en alleen omdat ze van het zelfde zooitje ongeregeld komen. Dat is de ergernis en een constante in het conflict.

Daarom ook dat je er rustig mag op los generaliseren, beide gedragingen, de crimineel alswel de broeder die het toch nog voor m opneemt kunnen definitief oprotten. In elk conflict met deze bevolkingsgroep is het telkens opnieuw hetzelfde liedje.

Men is dat simpelweg beu. Zo verwonderlijk is dat toch niet?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_114704227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dit gaat om mensen waar veel allochtonen zich niet mee identificeren. Ik lig er niet wakker van als iemand vrouwen betast, omdat ik daar niks mee te maken heb. Als je dat op allochtonen gaat afschuiven, ben je ver heen als je het mij vraagt. Denk je dat mensen die vrouwen betasten, naar andere mensen luisteren? Laat ik je dan duidelijk maken dat dat soort mensen zich weinig aantrekken van andere mensen, anders zouden ze ook geen vrouwen betasten of andere misdaden begaan. Heeft verder niks met allochtonen te maken, dus die verandering waar je het over hebt, daar sla je de plank mee mis.

Wordt maar boos, kan er niet wakker van liggen.
Dan snap je er gewoon heel weinig van. Als je niet gelooft dat dit probleem wordt veroorzaakt door een verkeerde moraal onder bepaalde groepen allochtonen, dan moet je wel geloven in een genetisch verschil. Welke van de twee is 't?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:30:32 #20
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704230
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor, maar dan de volgende keer graag ook niet met zijn allen huilen als een enkele allochtoon onrecht aangedaan wordt.
Man, man. Als een allochtoon huilt, betekent niet dat wij allemaal huilen. :')
pi_114704242
Waarom wordt die optocht zo enorm opgeblazen?
Elke allochtoon wordt in dit topic hiervoor afgerekend terwijl de meesten niet eens weten over welke optocht het gaat.
pi_114704268
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Het topic was al over toen er twee trollen binnen kwamen die dergelijk wangedrag goed wilden praten
Makkelijk hoor, mensen met een andere mening betichten van trollen. Jij bent hier degene die niet fatsoenlijk kan discussiëren. Sterker nog, je kunt blijkbaar niet eens een onregelmatig werkwoord vervoegen :D . Ga je schamen, man. Ken je plek.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Man, man. Als een allochtoon huilt, betekent niet dat wij allemaal huilen. :')
Jawel man, wij allochtonen zijn één groot collectief waarbinnen het individu niet bestaat. Wij functioneren louter als groep. Daarnaast zijn we mannen, en dus in-en-inslecht volgens mensen als Life2.0, scorpie. Droomert en andere leden van de feministische weg-met-mannenkliek. Man en allochtoon, het slechtste van twee werelden.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:32:02 #23
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan snap je er gewoon heel weinig van. Als je niet gelooft dat dit probleem wordt veroorzaakt door een verkeerde moraal onder bepaalde groepen allochtonen, dan moet je wel geloven in een genetisch verschil. Welke van de twee is 't?
Ik geloof dat dit scum ver heen is, en begrijp er misschien meer van dan jou, maar laten we het daar niet over hebben. Het gebeurt te vaak dat daden van een allochtoon of meerdere allochtonen op de hele allochtone bevolkingsgroep worden afgeschoven. Onrecht noemen ze dat.
pi_114704289
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:31 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Makkelijk hoor, mensen met een andere mening betichten van trollen. Jij bent hier degene die niet fatsoenlijk kan discussiëren. Sterker nog, je kunt blijkbaar niet eens een onregelmatig werkwoord vervoegen :D . Ga je schamen, man. Ken je plek.
Verander je die OP nogm stond er eerst gewoon goed namelijk
pi_114704299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:32 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik geloof dat dit scum ver heen is, en begrijp er misschien meer van dan jou, maar laten we het daar niet over hebben. Het gebeurt te vaak dat daden van een allochtoon of meerdere allochtonen op de hele allochtone bevolkingsgroep worden afgeschoven. Onrecht noemen ze dat.
Cultuur of genetisch verschil?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')