Krijg je er een stijfje van?quote:
Ik dacht wel dat jij het kon waarderen.quote:
Toen had ik een lover. Nu ben ik verbitterd ja. Kan er ook niets mooiers van makenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je klinkt een stuk negatiever vind ik
Dat waren geen mannen maar Fokkers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bottom line is dat er mannen genoeg aan je voeten hebben gelegen, maar dat jij er gewoon overheen bent gestapt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht wel dat jij het kon waarderen.
Wat klink je weer negatief.quote:
Roze halsbandjes met strass steentjes.quote:
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen had ik een lover. Nu ben ik verbitterd ja. Kan er ook niets mooiers van maken. Ik ben wel gelukkiger nu, als dat kan
.
[..]
Dat waren geen mannen maar Fokkers.
Des te erger.quote:
Dat zeg ik ook steeds tegen mezelfquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomen
Then why the sad face?quote:
Helpt het?quote:
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoel. Zo zonde. Volgens mij ben je een hardstikke leuke meid en gaat het allemaal goedkomen
Het helpt nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Then why the sad face?
Never give up, never surrender!
Daar komt het wel op neer ja. En mijn Fokker is niet eng hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisen. Maar eigenlijk heb ik geen eisen, maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng. Ach, het moet ook een aanvulling zijn geen invulling van mijn leven, dus whatever. Ik kan het niet sneller laten gaan ofzo.
Teveel eisen klinkt als er teveel over nadenken. Meer je gevoel volgenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gewoon teveel eisen. Maar eigenlijk heb ik geen eisen, maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng. Ach, het moet ook een aanvulling zijn geen invulling van mijn leven, dus whatever. Ik kan het niet sneller laten gaan ofzo.
Vertel nog es over die keer dat je Litpho hebt ontmoet...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Tegan het volgende:
maar de mannen die ik ontmoet zijn alleen Fokkers en die zijn eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |