Maakt dat het compliment minder waard?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik wou eerstposten, toen zag ik dat jij het was

Wie niet?quote:

Meer kusjes doen dan?quote:

Ik heb net gehad, dus kan nog even zonderquote:

Nee hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maakt dat het compliment minder waard?

Nou kom op met jequote:

Dat is beter tijdverdrijf dan Power Rangersquote:

Ja ik begin dat nu in te zien. Maar toendertijd was het zeker de beste optie. Dalen waren erg laag.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Been there, done that. De pieken zijn het bij nader inzien toch echt meer waard. Voor mij dan.

Dus geen cocktails aan het strand voor jou?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb net gehad, dus kan nog even zonder

Dat het alternatief wel heel treurig is, lees ik voor het gemak maar even overheen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Dat is beter tijdverdrijf dan Power Rangers. Ik heb doorgezapt.

okquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou kom op met jedan... Lekkere vent.

Schattig!quote:

Been there, done that. Beste wat me ooit is overkomen. Zeg ik nu als captain hindsight.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik begin dat nu in te zien. Maar toendertijd was het zeker de beste optie. Dalen waren erg laag.
Maar van niets alles weer opbouwen is lastig.

Ja, doe dat maarquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het alternatief wel heel treurig is, lees ik voor het gemak maar even overheen.

Nu nog marineren in whisky.quote:

Ik heb wel wat beginnende contacten. Kost gewoon heel veel tijd. En ze wonen allemaal ver weg. Dat ben ik niet gewend. Komt wel goed met me hoor. En anders ga ik nog niet dood ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Been there, done that. Beste wat me ooit is overkomen. Zeg ik nu als captain hindsight.

Nou kom hier dan. Als we gaan zoenen, wil ik je aanraken ook.quote:

Ook dat nog! Nog meer eisenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou kom hier dan. Als we gaan zoenen, wil ik je aanraken ook.

Herkenbaar op meer dan genoeg punten. Bovendien, zelfs als het achteraf niet de beste optie was, het was jouw optie. Daar moet je weliswaar mee leven, maar er is niemand die je kan dwingen om hem tegen jouw zin in te verdedigen buiten "het was toen de beste optie voorhanden"quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja ik begin dat nu in te zien. Maar toendertijd was het zeker de beste optie. Dalen waren erg laag.
Maar van niets alles weer opbouwen is lastig.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |