SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Belhanda gaat heel veel terug zakken door zijn workrates. Je kan Belhanda beter als CDM doen dan en een andere CAM nemen!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zou hem in een 41212 willen gebruiken met IF Menez LM, IF Valbuena RM, en IF óf TOTY Belhanda CAM.
Nee, wilde net m'n laptop op bed pleuren en spelers kopenquote:
Pff..quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Belhanda gaat heel veel terug zakken door zijn workrates. Je kan Belhanda beter als CDM doen dan en een andere CAM nemen!
Ok gezelligquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, wilde net m'n laptop op bed pleuren en spelers kopen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Pff..
Ik wil wel zeg maar met IF of TOTY Belhanda en IF Menez in mijn team..
Weet ook geen hybrid. Aangezien de ligue 1 verdediging best kak/eentonig is.
Volgens mij zijn TIF Cisse en UP Ba wel echt keiharde bazenquote:
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]Gewoon goede verdedigers hoor
Sakho - M'Bia - Fanni - Nsame
Waarom dan niet SIF Menez op CAMquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Pff..
Ik wil wel zeg maar met IF of TOTY Belhanda en IF Menez in mijn team..
Weet ook geen hybrid. Aangezien de ligue 1 verdediging best kak/eentonig is.
Rot gewoon op met je nee.quote:
Ja ze zijn prima maar zo standaard ofzoquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]Gewoon goede verdedigers hoor
Sakho - M'Bia - Fanni - Nsame
Klopt. Ik had ze al eens eerder. Goede mix van pace+kracht allebei en sterk in de luchtquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn TIF Cisse en UP Ba wel echt keiharde bazen
Omdat je mij kwetst ga ik nog meer etenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Rot zelf even op met je dikke lichaam.
Ja, ga ze in een 4222 zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:12 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Klopt. Ik had ze al eens eerder. Goede mix van pace+kracht allebei en sterk in de lucht
Ga je echt 4222 spelen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, ga ze in een 4222 zetten.
Moet alleen mazzel hebben dat ik alles goedkoop kan oppikken, dan kan ik SIF Ramires proberen
Ja, wat mis mee?quote:
Nee, is niet het verschil waard.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe is IF Hulk veel beter dan de normale kaart?
Speel 41212 met Ben Arfa RM, IF/SIF Cabaye CAM, -Linksmid die je zelf leuk vindt,en IF Ramires op CVM.quote:
Geen 41212 geldquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:16 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Speel 41212 met Ben Arfa RM, IF/SIF Cabaye CAM, -Linksmid die je zelf leuk vindt,en IF Ramires op CVM.
Hernandez viel mij best tegenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
70K voor een leuk spitsenkoppel, iemand?
UP Vela en Hernandez?
Ja doenquote:
ja maar jou viel Vela ook tegen dus erg geloofwaardig ben je niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hernandez viel mij best tegen
Hernandez was plain shit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar jou viel Vela ook tegen dus erg geloofwaardig ben je niet.
2 linkspotenquote:
Torres-SIF Soldado ?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef vandermar het volgende:
70K voor een leuk spitsenkoppel, iemand?
UP Vela en Hernandez?
Moet dubbele link hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Torres-SIF Soldado ?
Ibra-Pato
Ibra-Di Natale
quote:
Niet snel genoeg?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Welke hondenbal gebruikt er nou Amauri
SIF Miccoli is duur hoorquote:
quote:
Ja als je Jerome gewend bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet.
Hiermee win je net een sprintduel van Nesta of Ooijer
De stats liegen hij voelt aan als 85 pace manquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet.
Hiermee win je net een sprintduel van Nesta of Ooijer
Ik heb Jerome maar heel even gehad.quote:
4231quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef vandermar het volgende:
Jammer dat je Eto'o met bijna niemand kan linken
Ja maar ik heb hem voor Iniesta staan en dan moet er een spits bij maar ik heb al iets anders met IF honda als spits!quote:
IF Doumbiaaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
3x raden wie er naast Honda komt te staan
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef vandermar het volgende:
3x raden wie er naast Honda komt te staan
[ afbeelding ]
Want de NIF is niet goed genoeg?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
Tardelli had een IF moeten hebben, mooi koppel met Eto'o
Non rare!quote:
Lucio.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand oplossingen?
[ afbeelding ]
Lucio CB? Stekelenburg op goal of UP Handanovicquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:44 schreef Geluidssysteem het volgende:
Iemand oplossingen?
[ afbeelding ]
RIJST GING DUS IK OOK.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:36 schreef n0ir het volgende:
Alweer iedereen weg als m'n internet effe uitvalt.
Ja dus? Je houdt toch van vandermarretjes? Hij is echt ziek goed. Hij heeft als trait poacher dus bijna al zijn schoten binnen de 16 gaan erinquote:
Ik heb wel met hem gespeeld hoor maar vind het zo cheap om een 76 rated non shiney erin te zettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja dus? Je houdt toch van vandermarretjes? Hij is echt ziek goed. Hij heeft als trait poacher dus bijna al zijn schoten binnen de 16 gaan erin
UP Handanovic lijkt me leukquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lucio CB? Stekelenburg op goal of UP Handanovic
Is erg goedquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
UP Handanovic lijkt me leuk.
Ik vind hem ook niet slecht tot nu toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is erg goedik heb hem voor 800 coins maar is imo de beste keeper in de Serie A!
Lang, goede reflex, lange uitworp!
misselijkmakend mannetje dat je bent.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]ik hoopte op een IF maar niet op deze
Ja na 5 in 7 dagen gaat het wennenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
misselijkmakend mannetje dat je bent.
Krijg je een TOTY en dan wimpel je het af alsof het niets is
quote:
Ik heb er in al die dagen 1 gehad. En die was maar 7k ofzoquote:
Niet voor mijquote:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op donderdag 26-07-2012 om 23:32:48PS3 users: PSN is currently performing maintenance. Online access may vary for some. http://t.co/U5ZfPS3C reageer retweet
Ik blijf jou triest vinden zegquote:
Ik open alleen nog maar de jumbo'squote:Op donderdag 26 juli 2012 23:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik heb er in al die dagen 1 gehad. En die was maar 7k ofzo.
Ik ook, ik draai er zelfs een aardige profit mee ondanks dat ik niet zulke bijster goede pakjes krijg!quote:
Wat jij vindt vind ik niet zo rullevant. Maar leuk dat je je mening geeft.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik blijf jou triest vinden zeg
relevant.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat jij vindt vind ik niet zo rullevant. Maar leuk dat je je mening geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kent de meme nietquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had vandaag een CB van Everton in een pack.Jij hebt wel genoeg geluk gehad voor dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meerdere malen Shaarawy
Maikon leite
Veel IF's
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Iedereen las het en niemand ga een neuk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wát een held. Lukaku 2.0
Hij heeft dan ook 20 keer zoveel packs open gemaakt dan de rest hier..wellicht meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt wel genoeg geluk gehad voor dit jaar
Meerdere malen Shaarawy
Maikon leite
Veel IF's
repost.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wát een held. Lukaku 2.0
Marlos toen hij 200k+ waard was. Ik wil eigenlijk nog wel een MLS TOTY speler in een pack (het liefst Zusi) en 1 van die non-rare transfers, dan ben ik tevreden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt wel genoeg geluk gehad voor dit jaar
Meerdere malen Shaarawy
Maikon leite
Veel IF's
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wát een held. Lukaku 2.0
/carequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen las het en niemand ga een neuk.
/carequote:
Ik reageer hier even op, want vandermar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wát een held. Lukaku 2.0
/carequote:
Hmm goede tip!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wát een held. Lukaku 2.0
He, daar ga ik zeker een team mee maken. Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wát een held. Lukaku 2.0
Ja ik hou ook meer van maagdelijke mannen maar ja, je kunt niet alles hebben hequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JIJ BENT DE OPLICHTER, godverdomme een gebruikte Sno
Dat zou ik zeker doen. Zijn stats zijn niet zo aantrekkelijk maar het is echt een tankquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik reageer hier even op, want vandermar.
Bedankt voor de tip, misschien ga ik hem eens testen
Mathijs is katholiek dus dat niet zeggen he!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
JIJ BENT DE OPLICHTER, godverdomme een gebruikte Sno
ja jezus man wat boeit mij dat nou. Godver de godver zeg. Jezus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs is katholiek dus dat niet zeggen he!
Haha ik heb een team waarop gestemd is en die kreeg plusjes terwijl het het slechtste team isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:01 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf mijn teams hebben serieus -'en gekregenheb ze nooit ergens gepost ofzo, welke autist doet dat
Is je moeder nog niet langsgeweestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben er nog gewoon, zelfs 2 minuten over 12
Die non-rare UPs zijn nog best wel zeldzaam, ik kan ook geen 1 non-rare transfer in een pack krijgen
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
ik kreeg net Butterfieldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die non-rare UPs zijn nog best wel zeldzaam, ik kan ook geen 1 non-rare transfer in een pack krijgen
Doordat ik hem kreeg ontdekte ik gisteren de nieuwe transfers. Maar ik kan geen non-shiny silver transfers krijgen, wel 2 shiny transfers (Immobile en vanmorgen Lodeiro)quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:19 schreef Tim86 het volgende:
ARNHEM - Vitesse is serieus bezig om Theo Janssen terug te halen naar de club waar hij tien jaar voor speelde. Beide partijen zouden zelfs al in verregaande onderhandeling zijn, zo melden meerdere bronnen donderdag tegenover Omroep Gelderland.
De 31-jarige Janssen heeft er zelf nooit een geheim van gemaakt dat hij graag weer voor Vitesse zou spelen. Op dit moment staat de linkspoot echter nog een jaar onder contract bij Ajax.
Technisch directeur Ted van Leeuwen wilde donderdagavond niet ingaan op de interesse van Vitesse voor Janssen.
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef Maver24 het volgende:
Gister goeie zaken gedaan omtrend el ahmadi en van aanholt. Beide zijn fors gestegen
Had van aanholt voor 6k en is nu 15k
El Ahmadi voor 8k en is nu ergens bij de 20k
Mwa, geen superfilmquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je deze weleens gezien? http://www.imdb.com/title/tt0402910/
Chaos dus. Ook een aanrader
Pak stiekem een pilsje uit de koelkast en doe is gekquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil slapen maar over 24 minuten loopt een beslissende auction af
zet de wekkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil slapen maar over 24 minuten loopt een beslissende auction af
Te lui om uit mijn bed te komenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pak stiekem een pilsje uit de koelkast en doe is gekDrink hem op!!
Luiaard.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Te lui om uit mijn bed te komen
Ja, moet helemaal naar benedenquote:
Dan gaat ie direct kotsenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pak stiekem een pilsje uit de koelkast en doe is gekDrink hem op!!
Wil ik nu ook al niet meer, maar ik mag geen normaal bier van m'n oudersquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:49 schreef n0ir het volgende:
Als GJE eenmaal een echt biertje probeert wil ie nooit meer Malt.
Wat is Thais bier en hoe kom je er aan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil ik nu ook al niet meer, maar ik mag geen normaal bier van m'n ouders
Thais bier is
Bier is geen synoniem voor hoeren he.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil ik nu ook al niet meer, maar ik mag geen normaal bier van m'n ouders
Thais bier is
Bier uit Thailandquote:
Mag je dan ineens wel bier drinken van je ouders?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bier uit Thailand![]()
Gewoon naar Thaise restaurants gaan
Een slokje ja, geen flesjequote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
Mag je dan ineens wel bier drinken van je ouders?
Mja, normaal is veel lekkerder jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:52 schreef n0ir het volgende:
[..]
En besef je nou dankzij dat slokje dat malt niet te drinken is
Zou best kunnen, allebei 5%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:53 schreef Tim86 het volgende:
Thais bier smaakt nagenoeg hetzelfde als "normaal" bier..
Je kan normaal of Thais kiezenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Thaise restaurants Thais bier schenken. Ik denk eerder Heineken.
Nee joh, gewoon van dit spul..kan je volgens mij zelfs bij de Sligro zo oppikken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Thaise restaurants Thais bier schenken. Ik denk eerder Heineken.
Dit is het jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon van dit spul..kan je volgens mij zelfs bij de Sligro zo oppikken.
[ afbeelding ]
Sponsor van Everton ook.
Bierprofessor op het stratumseind, 154 bier soorten. Worden waarschijnlijk voor de helft bij de sligro of iets dergelijks gehaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik dacht al, anders wordt het vrij prijzig om te importeren ed
Perfecte balansquote:
Gewoon een dubbele VDM in de aanvalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Goh, hybrid in de schraalste zin van het woord
inderdaad je kan beter felipe of fabio doen. Marcelo is btw ook maar kut. Die staat continue linksbuitenquote:
die gaat ook mee met zijn high high workrates lolquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:14 schreef Dudeweiser het volgende:
Maak je een 4atb team, blijft alleen lucio achter om te verdedigen.
Taiwo kon nietquote:
Dat wilde ik net zetten jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
die gaat ook mee met zijn high high workrates lol
Alles Low/high doenquote:
precies, dat zou ik ook doenquote:
Oja, ik was vergeten dat 'ie ook een QPR versie heeftquote:
Eerste team dat duur isquote:
Oh, welke is links en welke is rechts?quote:
nee heb het over die workratesquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh, welke is links en welke is rechts?
Lachen toch, nieuwe teams maken is leuker dan ermee spelen meestalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik denk dat je er 10 potjes mee gaat spelen. misschien 15...
Ohh haha, moet morgen eens kijken hoe dat werktquote:
Goed hoor!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:33 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand nog wakker hier? Net cr00kk ff batta gegeven met 3-1
lekkere fotos twitter jijquote:
Lekker wijf aan zijn muilquote:
kan geen toeval meer zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:28 schreef n0ir het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij krijgt iedereen deze gast
heb een cheap ass galaxy s2 genomen zodat ik nog een ipad kan kopen :p galaxy s2 bevalt prima. stuk fijner dan de desire en legend die ik eerst had!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 02:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Heb je nou al je One X? Kan je gewoon mee op de webapp
zelfde, posities worden vaak ook wel een beetje overgenomen. Als Luiz de spits in gaat valt een cdm vaak wel wat meer terug.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zetten ja
Maar ik heb echt nooit last van workrates van mijn CB's eigenlijk.
Kan straks Bale vervangen door Bale met een blauw plaatje, Valencia idem. En dan nog IF Suarez in de spitsquote:
Hij heeft gehint naar een kleine rol dus dat lijkt me wel vreemdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef DutchSL het volgende:
Geruchten dat David Beckham het Olympisch vuur gaat aanstekenmet zoveel grote Olympische kampioenen uit GBR beschikbaar.
#033quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:06 schreef laucas het volgende:
Mogguh.
De tussenstand.
=======================================================Top 100 voor reeks "[FIFA 12] #1" van 28-07-2011 t/m 27-07-2012
nr / aantal posts / gebruiker
001 19786 vandermar
002 17959 GeeftJeEnergie
003 17015 Rijst
004 13611 Dudeweiser
005 12084 Lindgren.
006 11746 Tim86
007 10787 Toefjes
008 09043 Thorb
009 07631 StijnDa
009 07631 GuRBuH
011 06814 Fuszy
012 06475 DutchSL
013 06002 marcie216
014 05567 Kamikazie
015 05322 Reemi
016 05049 stoereboii
017 05020 detennismaster
018 04990 pascal08
019 04940 GekkeGerrit-
020 04643 poker4lifee
021 04460 DarkSonic2
022 04233 BDIL
023 03667 laucas
024 03132 DannyDeko
025 02827 SuperHarregarre
026 02292 Doublepain
027 02208 wieisboos
028 02183 Tobi-wan
029 02161 GekkeZuiden
030 01842 RavioliPunch
031 01830 Roypsv
032 01771 zerokil
033 01768 Geluidssysteem
034 01642 Walxie
035 01449 diedjuh
036 01398 OmniRocket
037 01301 Pobberd
038 01262 Vijf_voor
039 01260 IsaacCuenca
040 01128 el-blanchito
041 01004 dion_v_k
042 00989 n0ir
043 00949 jepperdeprep
044 00916 Pino0
045 00794 Duuc-nl
046 00709 WezepAFCA
047 00619 koenie95
048 00615 Santello
049 00613 Johnbon
050 00602 psychedelicate
051 00595 Heskeysucks
052 00587 Apekoek
053 00533 Euroteller
054 00524 Timmy_Turner
055 00500 Nickskuh
056 00496 mash_
057 00468 Confetti
058 00456 Joodnl
059 00448 Barendrecht0180
060 00410 Pietjuuhh
061 00409 Alovenac
062 00391 TheFastOne
063 00382 UltimateTeam
064 00374 Ajacied7
065 00354 Leanishibe
066 00333 MaartenFM
067 00313 Patje1987
068 00310 paul1501
069 00308 Hoogstaande
070 00293 Cara
071 00285 Afhaalchinees
072 00283 Tauchmeister
073 00282 GotenSSJ
074 00274 Maver24
075 00270 Kenarion
076 00268 Nectar
077 00267 RhytmicalRemedy
078 00264 Snorrenbaard
079 00255 Longcat.
080 00252 Fenomeno
081 00242 Fifut
082 00240 Gramulanion
083 00228 PrideoftheSouth
084 00227 LitmanenAFCA
084 00227 BlaBla87
086 00226 Anthony9219
087 00225 Der_Rudi
088 00224 Scharrel-hagelslag
089 00203 kilozout
090 00195 OurLadyPeace
091 00194 KrAlex
091 00194 Chocomelkkoe
093 00192 S0nic
094 00186 MisterJ.Lo
095 00180 Coenehv
096 00179 DeGelaersdeKater
097 00162 Jay_Snake
097 00162 bombmannl
099 00159 ZopittyBopBopBop
100 00150 Iceman21
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Wij hebben ook altijd pechquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Het valt een beetje tegen mja die pees
Hij wordt vandaag pas medisch gekeurd en zolang de transfer nog niet is afgerond...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de 5e keer dit jaar Pogba in een pack, tegenwoordig kost hij nog maar 5.5k ofzo maar als hij wordt getransferd wordt hij hopelijk weer duur. En nu ga ik boodschappen doen
Jahaaaaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga je daar nou serieus een foto van maken?
Ik heb geen last van limieten. Als je Season ticket heb je daar geen last van.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik heb een free pack maar kan hem morgen pas unlocken.
Waarom heeft DarkSonic dan geen Season ticket vraag ik me afquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb geen last van limieten. Als je Season ticket heb je daar geen last van.
Weer singh in een pakje. Hahaha
Jaa, hij is alleen maar 500-1000 coins.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zeker weten?. Heb em sind 5 juni al in me club
Januari transfer dan geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jaa, hij is alleen maar 500-1000 coins.
Maar op UDB staat hij bij de transfers.
Homoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wij hebben ook altijd pechEnkeltje armenhuis op deze manier. Ik heb ingezet op 13K, maar mensen reageren er niet op
Wat houdt dat uberhaupt in?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom heeft DarkSonic dan geen Season ticket vraag ik me af
Ja, kun je bepaalde spellen drie hele dagen eerder spelen en nog wat dingetjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat houdt dat uberhaupt in?
Zo'n blauw EA logo'tje toch?
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat houdt dat uberhaupt in?
Zo'n blauw EA logo'tje toch?
25$quote:What Exactly Does It Mean For FIFA 12?
20% Off FUT Packs: As a Season Ticket holder you’ll get 20% off all downloadable content for FIFA 12. That includes Live Season of course, but it’s of most value to big FIFA Ultimate Team gamers. Are you the sort of guy who buys three or more standard Gold Packs a week? If so, Season Ticket could save you a bunch of money over the lifetime of the game.
Get Creative in Creation Centre: You can already use Creation Centre on the web to create players and teams for use in the game on your console. That won’t change of course – that stuff remains free for all to use. However, with Season Ticket you’ll get free access to brand new tools, including the ability to upload your own images to use on kits. That’s something non-Season Ticket holders will need to purchase, but Season Ticket members get it all included.
Hit The Pitch Early: You’ll be able to download the game three days before its release date. While you’ll still need to buy the game on a disc at retail once it comes out, that does mean you’ll begin racking up EA SPORTS Football Club XP and honing your skills before anyone else. You’ll be able to play other Season Ticket holders online, too, and get a head start on your leaderboard campaign. Of course, all of your achievements and progress can be transferred when you buy the game.
It’s An Add, Not a Takeaway
This is the very first step for EA SPORTS Season Ticket, a program that over time will work to provide ever great benefits for the most passionate FIFA fans. Everything on offer with EA SPORTS Season Ticket is entirely additional to all the great FIFA content you can already expect – we certainly won’t be taking anything away and trying to charge people to get at it. But there are those people right at the core of our FIFA universe for whom EA SPORTS Season Ticket should make a great deal of sense – and we hope they get a kick out of it.
Als je meer EA spellen speelt zou je er wel wat aan kunnen hebben of als je altijd packs koopt met microsoft/psn points.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh thanks, geen 25$ waard voor mij
Je papa betaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Oh thanks, geen 25$ waard voor mij
Ja, beide gaan niet op in mijn geval, voor die 25$ kan ik wel wat beters kopen, desnoods uit de PS storequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je meer EA spellen speelt zou je er wel wat aan kunnen hebben of als je altijd packs koopt met microsoft/psn points.
Dat vraag ik me nu ook af jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom heeft DarkSonic dan geen Season ticket vraag ik me af
Dat is speciaal voor mensen zoals jijquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af ja
Ik wist toch niet dat ze een limiet op bronze en silver packs gingen doen
Moet je wel 2 season tickets kopen hè, ivm 2 accountsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af ja
Ik wist toch niet dat ze een limiet op bronze en silver packs gingen doen
Inderdaad, kan pas bij die jumbo'squote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:42 schreef DutchSL het volgende:
Die 400c pakjes kun je toch niet kopen van PSN geld en volgens mij ook niet van die Xbox dingen.
Ze vonden dat ik teveel winst maakte met 400c packsquote:
oh sorry dat heb ik dan gemistquote:
Niet waar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
oh sorry dat heb ik dan gemist
okquote:
Maar wel 99 (fitness)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook niet helemaal 100
inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
In zijn eerste verse snoert hij even de mondjes van die hipstertjes
hahahaha ja en daarna dat negertje xD Xdddddquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
inderdaad.
En dan komen de rondneukende dames aan de beurt.
Pannekoekenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:52 schreef Rijst het volgende:
3x raden wat ik zo als ontbijt ga eten.
3x... nou kom op
Ja idd xdXDXDxD jhhiihihiXDquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahahaha ja en daarna dat negertje xD Xddddd
Ik zou gewoon veel gaan vragen, 4-5k ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:53 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er momenteel nog geen één op. Now what?
Cashen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:53 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Staat er momenteel nog geen één op. Now what?
Jij hackt gewoon ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Daar is hij dan eindelijk!
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou gewoon veel gaan vragen, 4-5k ofzo
wentelteefjesquote:
Okeokokeokeokeoke, RIJST?quote:
Nee, dan had ik wel een programma gehad waarmee ik elke speler in een pack kon krijgenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dan had ik wel een programma gehad waarmee ik elke speler in een pack kon krijgen
Ik heb vandaag bijna elke Man Utd bronze gehad, alleen James en Amos nog niet.
Wat een vies worstenbroodje zeg.quote:
haaaaaa lachuh die hep ik noch nooid gehoort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
waarom draag jij dan een onderbroek?quote:
okquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
die is serieus nog ouder dan het internet geloof ik
Vorige week had ik 1 IF, deze week al 2 maar er zijn nu ook 11 bronze IFs uit. Nog geen TOTY spelerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]....
Ik heb nog nooit Pogba gehad.
in 1000 packs 1 IF, en jij 2 IF's per dag
Daar moet je echt niet blij mee zijn hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:13 schreef vandermar het volgende:
Yes, ik sta eerste in deze reeks. Ik kan daaraan wel merken dat ik niet veel college's dit jaar heb gehad. Ik hoop dat dat volgend jaar anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |