Ik vind het knapper om de brommer zonder ongelukken te rijden dan met de auto. (paaltjes bij parkeren niet meegerekendquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef Five_Horizons het volgende:
Meestal kan het niet en soms tellen ze voor de helft mee. Het is ook niet echt vergelijkbaar.
De schade die met een auto aangericht kan worden is vele malen groterquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik vind het knapper om de brommer zonder ongelukken te rijden dan met de auto. (paaltjes bij parkeren niet meegerekend). Als je het zo bekijkt zou het dubbel beloond moeten worden. (deed 5000km per jaar)
Voor de berekening van de premie. Ze komen niet in Roy-Data terechtquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:01 schreef Pap89 het volgende:
Toevallig had ik dit bij Unive, kreeg bericht dat ik 6 schadevrije jaren mee mocht nemen
Weet je toevallig welke dat was?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Mijn vriend kon ze gewoon meenemen bij zijn verzekeraar. Wij hebben er wel de verzekeraar op uitgezocht vooraf. Gewoon even de voorwaarden van je verzekeraar lezen.
Klopt, zat ondertussen ook bij een ander.... betaal nu 80 voor beperkt casco voor mijn auto.... maar zou door die regeling bij unive zo'n 55 worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Voor de berekening van de premie. Ze komen niet in Roy-Data terechtJe hebt er wat dat betreft niet veel aan. Zodra je overstapt, ben je ze dus weer kwijt. Het zijn geen échte SVJ dus.
Ik heb gisteren een e-mail naar enkele verzekeraars toegestuurd waarin ik de vraag stel. (Ik verwachtte gisterenavond geen reactie, dus vandaar een topicquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:40 schreef SwiffMeister het volgende:
Hmm, interessante kwestie!
Ik heb nu bijna 10 schadevrije jaren met diverse brommertjes (wel allemaal oldtimer verzekeringen). Ben benieuwd of ik die ook mee kan nemen binnenkort als ik een auto ga aanschaffen.
Ik heb van Unive een reactie gekregen dat het idd kan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:34 schreef Lindstrøm. het volgende:
Bij Unive is het in ieder geval mogelijk. Vooral bromfiets > motor, ze boden het zelf aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |