quote:
Op vrijdag 27 juli 2012 20:35 schreef blomke het volgende:Allemaal kul. Het zijn wat balonnen van politiek Den Haag, waar na de verkiezing waarschijnlijk heel lang onderhandeld gaat worden met als resultaat 0.0. Bovendien gaat het niet om een plicht om af te lossen, het gaat om vermindering van de HRA in de loop va 30 jaar. Wat je met je hypotheekschuld doet, is een heel ander verhaal.
Die Haagse kliek heeft daar heel veel ideeën over, domweg om maar in het nieuws te komen (hypotheek is hot onderwerp). Van daag D'66 met een onnavolgbaar en splijtend voorstel.
Dit dus. Het zijn allemaal ideeen die allemaal gaan veranderen.
Daarnaast moet je je eerst even verdiepen in een hypotheek looptijd en rentevaste periode, want je schrijft dat je een hypotheek voor 10 jaar wilt nemen. Dan zijn je maandlasten gigantisch hoog, of bedoel je rentevaste periode voor 10 jaar?
Daarnaast ben je nergens toe verplicht om af te lossen, zoals hierboven al staat. Je verliest alleen je hypotheekrenteaftrek. Of je dat waar je, moet jij zelf bepalen.
Ik zou alleen een huis kopen omdat je dat wilt, niet om plannen of ideeen van een overheid die morgen weer anders zijn. De overheid is per defintie namelijk niet te vertrouwen, hou daar rekening mee. Als je het alleen redt met hulp van de overheid, dat morgen zomaar kan verdwijnen (en dat kan en mogen ze) dan ben je verkeerd bezig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.