En van de rest kunnen we gelukkig concluderen dat ze in elk geval niet te dom zijn om te poepen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iedereen die een keuze had is twintig jaar geleden al vertrokken.
Er zullen heus ook wel beschaafde mensen in Kanaleneiland rondlopen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Nobu het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast me dit ook niet echt. Als je ook maar iets van beschaving in je lichaam hebt woon je niet in Kanaleneiland.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:59 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En van de rest kunnen we gelukkig concluderen dat ze in elk geval niet te dom zijn om te poepen.
Zeker, maar je moet ze met een lampje zoeken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Er zullen heus ook wel beschaafde mensen in Kanaleneiland rondlopen.
Klopt ook wel, al is het alleen maar op de meubelboulevard daar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]![]()
[..]
Zeker, maar je moet ze met een lampje zoeken.
Volgens mij heb ik er al 1 gevonden, nl. Lobelletjequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef Nobu het volgende:
[..]![]()
[..]
Zeker, maar je moet ze met een lampje zoeken.
En na het inladen van de Björn zo snel mogelijk de A12 weer op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Klopt ook wel, al is het alleen maar op de meubelboulevard daar.
Die in Kanaleneiland is een verademing als je vanuit noordelijke richting aan komt rijden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:15 schreef Robijn48 het volgende:
Aha, jullie gaan nooit naar een meubelboulevard zeker
Hé, er woont zelfs een Ridder in de Orde van Oranje-Nassau in die wijk!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:55 schreef Nobu het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast me dit ook niet echt. Als je ook maar iets van beschaving in je lichaam hebt woon je niet in Kanaleneiland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus niet net als in het zwembad? Deze mensen zijn letterlijk schijtbakken, dat blijkt wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Laten we het in dit topic wél beschaafd houden
Ja, een flesje wijn of een diner.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef Casos het volgende:
Je zou maar een paar dagen in dat hotel zitten als toerist. Zouden die mensen compensatie krijgen?
Waar die tokkies dan ook weer zitten te vretenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:06 schreef klaaskippegaas het volgende:
[..]
Ja, een flesje wijn of een diner.
Hahahaha, daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:06 schreef Casos het volgende:
Waar die tokkies dan ook weer zitten te vreten
Zoals Wilders? Die heeft er ook een paar jaar gewoond.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:18 schreef Nobu het volgende:
[..]
Iedereen die een keuze had is twintig jaar geleden al vertrokken.
Doe eens normaal man. Jij doet alsof die mensen iets misdaan hebben. Dit is hen overkomen. Zij zijn niet verantwoordelijk voor die asbest, zij zijn het slachtoffer.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:17 schreef mossad_agent het volgende:
Kunnen we die lui niet gewoon in (opvang)kampen stoppen in plaats van hotels? Huur een tent, flikker er wat dixies bij, hek eromheen en klaar. Bij vertoon van goed gedrag kan er gepraat worden over eventuele speeltoestellen of iets anders....maar eerst goed gedrag vertonen.
Als blijkt dat ik niet kan omgaan met aangeboden faciliteiten dan maak ik het er zelf van toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Doe eens normaal man. Jij doet alsof die mensen iets misdaan hebben. Dit is hen overkomen. Zij zijn niet verantwoordelijk voor die asbest, zij zijn het slachtoffer.
Hoe zou jij het vinden als ze jouw in een kamp stoppen omdat er bijvoorbeeld een chemische stof in de bodem bij jouw huis aangetroffen is?
Ik dacht dat je reactie betrekking had op alle getroffen bewoners uit die wijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:31 schreef mossad_agent het volgende:
[..]
Als blijkt dat ik niet kan omgaan met aangeboden faciliteiten dan maak ik het er zelf van toch?
Nee een opvangkamp voor al die lui die zich niet kunnen beheersen. Dus inclusief kindjes ja, blijkbaar zijn de ouders niet in staat om deze kindjes op te voeden. Dus eigenlijk moet het geen opvangkamp zijn maar opvoedkamp, voor zowel ouders als kindjes.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:33 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik dacht dat je reactie betrekking had op alle getroffen bewoners uit die wijk.
Maar blijkbaar wil je een kamp oprichten voor slechts een paar kinderen die een warme bolus in het zwembad achter gelaten hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |