En dat gat dan? Dat komt toch niet meer goed? Lijkt mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:48 schreef Fok-it het volgende:
Ga morgen terug naar je piercer? verzorg het ondertussen wel goed zodat er geen infecties komen.
Ik ben bang dat het hierdoor alleen maar kan gaan uitgroeien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:49 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
En dat gat dan? Dat komt toch niet meer goed? Lijkt mij
Kan je piercer hem niet herplaatsen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het hierdoor alleen maar kan gaan uitgroeien.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je piercer hem niet herplaatsen?
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat je bedoelt met het gat, welk gat precies?
ik ga morgen langs maar het ziet er zeg maar uit als een piercing die er uit groeit, dus een stuk van de piercing is zichtbaar op een plaats waar her niet hoort. uitgroei kan het niet zijn, want ik heb hem pas een uur of 4.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je piercer hem niet herplaatsen?
Ik snap trouwens ook niet helemaal wat je bedoelt met het gat, welk gat precies?
Ik zou je er niet te druk om maken en gewoon afwachten wat ze er morgen van zeggen, kan niet heel ernstig zijn lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
ik ga morgen langs maar het ziet er zeg maar uit als een piercing die er uit groeit, dus een stuk van de piercing is zichtbaar op een plaats waar her niet hoort. uitgroei kan het niet zijn, want ik heb hem pas een uur of 4.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:02 schreef Dannoe het volgende:
Pics, dan kunnen we ons deskundige oordeel vellen.
Ga maar buiten spelenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Sec.XV het volgende:
Dus je besluit eerst je kut te laten verminken, en nu ga je lopen zeuren?
Goedzo
Dit dus. Ik snap het niet? Hoezo een stuk gemist? Zit de piercing er niet goed in?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:51 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan me hier geen voorstelling van maken.
Dit dus, een gepiercete klit, waarom?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:05 schreef Sec.XV het volgende:
Dus je besluit eerst je kut te laten verminken, en nu ga je lopen zeuren?
Goedzo
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:08 schreef hexje het volgende:
[..]
Dit dus. Ik snap het niet? Hoezo een stuk gemist? Zit de piercing er niet goed in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dit is een genezen piercing, maar mijne is dus zo gezet. snap je het nu?
[ Bericht 9% gewijzigd door Mirjam op 08-08-2012 16:39:47 ]
Oh jawel hoor, haal de piercing eruit en het groeit zo dicht, zeker de eerste 6 maanden tot een jaar nog, daarna duurt het wat langer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:49 schreef Pinoooo het volgende:
[..]
En dat gat dan? Dat komt toch niet meer goed? Lijkt mij
Ja goed plan, ik ga morgen vroeg mijn bed uit want ben er nogal de dupe van.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, haal de piercing eruit en het groeit zo dicht, zeker de eerste 6 maanden tot een jaar nog, daarna duurt het wat langer.
Bij mij zat het balletje ooit eens niet goed vast, in de nacht mijn piercing verloren en de volgende dag wilde hij er al niet meer in en moest opnieuw gezet worden.(had hem toen nog niet zo lang, maand of 2).
Maar ontopic, klinkt niet goed, alsof er fout geprikt is, terug gaan en als je het idee hebt dat je niet goed genoeg geholpen wordt naar een andere piercer gaan die goed bekend staat.
Je vindt het lelijk zo'n tussengaatje? Op de foto vind ik het niet storend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Makeitraiin het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dit is een genezen piercing, maar mijne is dus zo gezet. snap je het nu?
zo een tussengaatje verhoogd voor mij juist de kans op uitgroeien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef hexje het volgende:
[..]
Je vindt het lelijk zo'n tussengaatje? Op de foto vind ik het niet storend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |