broodje hamquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef inZanity het volgende:
Wat zal ik eten? Sla met olijven en feta of Pasta met tomatensaus? Kan niet kiezen..
quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef inZanity het volgende:
Wat zal ik eten? Sla met olijven en feta of Pasta met tomatensaus? Kan niet kiezen..
Ik zou gewoon voor een lekker stuk vlees gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:45 schreef inZanity het volgende:
Ben geen barbaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor een lekker stuk vlees gaan.
Maar een bom op Israël zou je prachtig vindenquote:
Wtf hij gaf haar flinke patsenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Egyptische acteur slaat presentatrice
Inzanity is op Egyptische tv geweest
Doe je niet aan Ramadan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:48 schreef inZanity het volgende:
Maar het word pasta denk ik. Mocht daarna nog steeds honger hebben kan alsnog sla maken.
Dan is het toch nog niet donker?quote:
behoorlijke idioot jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wtf hij gaf haar flinke patsen.. zo'n mooie vrouw..
Daarna pakt hij bijna zijn gun
Nee hoor. Ik heb liever een vreedzame oplossing.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar een bom op Israël zou je prachtig vinden
Bedankt, dit wordt m'n nieuwe wallpaper.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik neem het terug, geweldige sfeer, genieten!
Egypte-Braziliëquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet niet welke ik moet kiezen, PAOK - PSV of Israel - Brazil... klotezooi.
Israel - Brazil?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Zon is dan wel onder, maar licht van de zon schijnt dan nog wel.quote:
Over uurtje kunnen we pas eten.quote:
Israel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:54 schreef napoleonfour het volgende:
wisten jullie dat paardensport Hippische Sport is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |