quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog een Vestel of Marquant ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Gabon een goede kans maaktquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit wordt een hele makkelijke gouden medaille voor Brazil.
Zowel bij de mannen als bij de vrouwenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet je nooit, maar op papier zeker de beste ploegquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Duitsland en de VS doen ook mee bij de vrouwen toch? die kunnen ook wel voetballen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Zowel bij de mannen als bij de vrouwen
Duitsland nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Duitsland en de VS doen ook mee bij de vrouwen toch? die kunnen ook wel voetballen.
Ja waardeloos heb ze net eenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef j0rdiiii het volgende:
kan eurosport niet gewoon 1 wedstrijd uitzenden wat de fuck is dit zeg
Nee dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had je een prachtige wedstrijd verwacht dan?
Stuart Pearce tochquote:
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een PES speler? Demo van PES 2013 al gespeeld?
gewoon stelen tochquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.Ik denk omdat ik geen gold meer heb. Moet van de week ff zo'n kaartje halen..
xboxquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee.. Ik krijg m niet gedownload.Ik denk omdat ik geen gold meer heb. Moet van de week ff zo'n kaartje halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |