abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 augustus 2012 @ 00:20:29 #101
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114976809
Wodan en zn medische kosten zijn net geadopteerd. O+ Een fokker wil de kosten betalen om naar een andere DA te gaan (wat ik niet betalen kan) en daar m weer door de molen te halen in de hoop dat hij er beter uit komt. O+ O+

Wat kan Fok! toch mooi zijn! O+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 00:42:29 #102
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_114977832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:05 schreef Dottey het volgende:
jeetje die wodan.. ik zit het mee te lezen en ga van :o :* naar *O* O+ naar :o succes! wat naar zeg!

Ik heb mijn twee kittens (jeep en mango) in huis.. druk druk.. de spam bleef even uit. Eerst zorgen dat het goed gaat samen met de hond. En ze overal op wijzen.. NEE NIET IN DE PLANTENBAK! Niet in de gordijnen! HEY! vreet nou niet de mechelsch herder op met zijn twee! etc etc
(heb dus ook geen tijd gehad om foto's te maken, hier en daar een filmpje)

maar hier is wat gespam :D

nu 4 rossige mannen in mijn leven
De hond (mechelaar), mijn vriend, mijn twee kittens.. wat mooi dan dat je dan ook dit rood krijg..
[ afbeelding ]

[ afbeelding ] mango, 12 weken. Lekker op het haakwerk chillen ^^.

[ afbeelding ]
Jeep, 11 weken. Gekke vijf minuten/niet weten van gekkigheid wat te doen om een kroel te scoren.

[ afbeelding ] jeep, 12 weken. Even dappere schoenen aan en kijken waarom de hond vaak naar buiten wilt. Komen niet verder dan het raamkozijn ^^.
O+ Wat zijn kittens toch leuk en aandoenlijk. Ik kan nog steeds genieten van de korte filmpjes die ik heb van mijn katertjes. Ze renden achter elkaar aan en *plof* lagen om, diep te meuren :D
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_114977949
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
Wodan en zn medische kosten zijn net geadopteerd. O+ Een fokker wil de kosten betalen om naar een andere DA te gaan (wat ik niet betalen kan) en daar m weer door de molen te halen in de hoop dat hij er beter uit komt. O+ O+

Wat kan Fok! toch mooi zijn! O+
wat lievvvvvvv O+ en wat fijn zeg!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_114978576

mango en jeep (2 dagen in huis, 11 weken oud)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  donderdag 2 augustus 2012 @ 01:03:08 #105
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114978649
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

wat lievvvvvvv O+ en wat fijn zeg!
:Y O+ Ik wil een Yvonne award voor liefdadigheid. :Y O+ Ik weet nu al wie m gaat winnen. :P O+

Morgen met Wodan naar een andere DA. Eens kijken hoe hij er tegen aan kijkt en misschien heeft hij wel een oplossing voor deze eindeloze spiraal...
  donderdag 2 augustus 2012 @ 02:16:33 #106
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_114980950
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:

[..]

O+ Wat zijn kittens toch leuk en aandoenlijk. Ik kan nog steeds genieten van de korte filmpjes die ik heb van mijn katertjes. Ze renden achter elkaar aan en *plof* lagen om, diep te meuren :D
Een kitten die op je bed een speelgoedmuis achterna zit is ook geinig, de mijne springt als een kangoeroe over m'n dekbed _O-
pi_114990228
Hopelijk kan de nieuwe dierenarts Wodan helpen! En helemaal niet erg dat je het topic volspamt! We leven met je mee! Ga heel hard duimen dat alles goed gaat komen en je nog heel wat jaartjes kan genieten van Wodan!
pi_114991328
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
Even een excuus aan t topic. Ik spam nu de afgelopen dagen best veel over Wodan en zeg niet veel over andere foto's of katten. Sorry daarvoor. :@ Wodan is atm mn enige bezigheid. :@
Ga je daar nou niet voor verontschuldigen! Laten we hopen dat Wodan er weer helemaal uit komt. Houd ons op de hoogte.

----

Ik zat gisteren eens nar m'n verbouwingsfoto's te kijken en toen kwam ik deze tegen:

Last van muizen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:47:53 #109
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_114991502
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:17 schreef Suusje79 het volgende:
Hopelijk kan de nieuwe dierenarts Wodan helpen! En helemaal niet erg dat je het topic volspamt! We leven met je mee! Ga heel hard duimen dat alles goed gaat komen en je nog heel wat jaartjes kan genieten van Wodan!
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:43 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ga je daar nou niet voor verontschuldigen! Laten we hopen dat Wodan er weer helemaal uit komt. Houd ons op de hoogte.

----

Ik zat gisteren eens nar m'n verbouwingsfoto's te kijken en toen kwam ik deze tegen:

Last van muizen?
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thx beide. Vond t nogal lullig naar de rest van de lieve poezels en de baasjes. Vandaar. :@

Ik heb vanmiddag een afspraak. Hopen dat zij hem kunnen helpen. :Y
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:07:46 #110
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_115005776
Zo zit je te huilen gister en zo zit ie weer te eten. _O- O+

Mijn DA had dus het verkeerde voer mee gegeven wat het zn nieren juist lastiger word en hij dus belabberd blijft. Nu met ander voer en hij begon er meteen van te eten. De zachte brokjes likte hij all1 de jus af maar de harde knabbels at ie na wat aandringen van mij op. :D O+
Zo gaat het spuitje tegen de misselijkheid werken dus ik hoop dat ie dan nog wat eten wil. :P
pi_115007116
Nou poeh zeg Outpost!
Wat een rollercoaster zit je in.
En wat fijn dat er een lieve Fokker is die je meehelpt!

Nu ga ik ook verder duimen dat het goed gaat (had al wel meegelezen maar geen tijd te reageren nog)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 17:44:49 #112
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_115007252
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Thx beide. Vond t nogal lullig naar de rest van de lieve poezels en de baasjes. Vandaar. :@

Je weet toch dat katten sowieso op de eerste plek komen en daarná pas de baasjes?
;)
Plus zolang je af en toe eens een foto van Wodan plaatst zit je hier ook prima..

Ik hoop dat het nu een stuk beter met 'm zal gaan nu hij ander voer krijgt, dit topic moet nog meer worden volgespamd tenslotte ;)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:46:36 #113
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_115009676
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef Outpost76 het volgende:

Mijn DA had dus het verkeerde voer mee gegeven wat het zn nieren juist lastiger word en hij dus belabberd blijft.
Dat is wel echt een enorme blunder ...

Knuffel voor Wodan. :*
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 2 augustus 2012 @ 18:54:45 #114
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_115009976
Wat een schrik weer met Wodan. En het geeft toch niets dat je niet op andere katten en hun baasjes reageert. Je prioriteiten liggen nu eenmaal op dit moment ergens anders.

lol @ de verbouwingsfoto's. :D
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_115010907
Hallo blikopeners!

Ik volg al een tijdje dit topic en ik vind al jullie katten schitterend. Ik zou zo graag ook een paar foto's van onze held op sokken willen plaatsen, maar ik kom er niet helemaal uit hoe dat werkt bij een iPad. Ik weet inmiddels dat ik de foto's in een online album moet plaatsen en dan de url via de camera-button in de reactie kan plaatsen. Kan alleen geen online album vinden waar ik dat met de iPad kan doen.

Kunnen mede-blikopeners die ook een iPad hebben mij helpen?

Ps: Outpost76, ik hoop dat Wodan snel weer de oude is!
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:03:28 #116
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_115013203
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:47 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

[..]

Tsja er is een kattenvraagbaak en een kattenfototopic. Er zou eigenlijk ook een SlowChat topic moeten zijn :) . Dan zou dat allemaal daar kunnen. Of de vraagbaak moet een vraagbaak/slowchat worden.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 22:08:51 #117
225308 Row-1
'sup money?
pi_115021172
Samen op de foto :D

pi_115036993
quote:
17s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 17:07 schreef Outpost76 het volgende:

Mijn DA had dus het verkeerde voer mee gegeven wat het zn nieren juist lastiger word en hij dus belabberd blijft. Nu met ander voer en hij begon er meteen van te eten. De zachte brokjes likte hij all1 de jus af maar de harde knabbels at ie na wat aandringen van mij op. :D O+
Zo gaat het spuitje tegen de misselijkheid werken dus ik hoop dat ie dan nog wat eten wil. :P
Dat met die zachte brokjes... Dat doet die Kleine van mij ook! Ik geef ze (heel soms, om ze te verwennen) 1 zakje voor twee katten. De Rooie duikt erop en gaat pas weg als z'n bordje helemaal leeg is. De Kleine likt de brokjes helemaal schoon en komt dan misschien een paar uur later weer terug om ze verder op te eten... (als de Rooie ze dan niet al op heeft...)
pi_115039534
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:08 schreef Row-1 het volgende:
Samen op de foto :D

[ afbeelding ]
Hele mooie foto!
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:18:55 #120
225308 Row-1
'sup money?
pi_115041866
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Hele mooie foto!
Dankje :)
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:33:07 #121
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_115042397
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 19:15 schreef Scriptascripta het volgende:
Hallo blikopeners!

Ik volg al een tijdje dit topic en ik vind al jullie katten schitterend. Ik zou zo graag ook een paar foto's van onze held op sokken willen plaatsen, maar ik kom er niet helemaal uit hoe dat werkt bij een iPad. Ik weet inmiddels dat ik de foto's in een online album moet plaatsen en dan de url via de camera-button in de reactie kan plaatsen. Kan alleen geen online album vinden waar ik dat met de iPad kan doen.

Kunnen mede-blikopeners die ook een iPad hebben mij helpen?

Ps: Outpost76, ik hoop dat Wodan snel weer de oude is!
Ik heb het van de week uitgevogeld :)
Je moet een app downloaden zodat je de foto's van je ipad op internet kan zetten. Mypad, of facebook friendly. Als je ze hebt geupload, ga je op internet, dus niet in die app, ga naar je foto. Tik erop zodat hij bijna schermvullend is. Houd je vinger erop totdat je een keuze krijgt tussen bewaar afbeelding en kopieer. Je kiest kopieer, dan ga je naar FOK!. In het postscherm (waar je je posts typt en verstuurt) daaronder staat een cameraatje, tik in het veld, tik op plak, en versturen maar :)

Je kunt het hier proberen [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TT
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:46:07 #122
346653 Ceviche
pi_115042894
OT: wat een prachtige katten hier!
Ik heb deze gemaakt met de ipad, dus de kwaliteit is niet al te best.

Dit is Hansie Hansie, een vrouwtje van 5,5 maand.

Dit is Siepie, een mannetje van 12,5.

Achteraf zijn de namen niet zo handig gekozen xD
pi_115042972
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:33 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik heb het van de week uitgevogeld :)
Je moet een app downloaden zodat je de foto's van je ipad op internet kan zetten. Mypad, of facebook friendly. Als je ze hebt geupload, ga je op internet, dus niet in die app, ga naar je foto. Tik erop zodat hij bijna schermvullend is. Houd je vinger erop totdat je een keuze krijgt tussen bewaar afbeelding en kopieer. Je kiest kopieer, dan ga je naar FOK!. In het postscherm (waar je je posts typt en verstuurt) daaronder staat een cameraatje, tik in het veld, tik op plak, en versturen maar :)

Je kunt het hier proberen [TEST] Test topic - Nu zonder nieuwe TT
Kijk hier heb ik ook wat aan :) alleen weigert de mijne linken te plakken :(
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 11:57:25 #124
346653 Ceviche
pi_115043450
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Kijk hier heb ik ook wat aan :) alleen weigert de mijne linken te plakken :(
Tja daar heb ik ook geen antwoord op...
Om het topic niet helemaal vol te spammen:
Hier is ze veel beter te zien.

Viel nog niet mee want Hansie Hansie zat geen moment stil :D
pi_115043547
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:57 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Tja daar heb ik ook geen antwoord op...
Om het topic niet helemaal vol te spammen:
Hier is ze veel beter te zien.
[ afbeelding ]
Viel nog niet mee want Hansie Hansie zat geen moment stil :D
Wat ik me dan afvraag: roep je dan ook letterlijk Hansie Hansie als ze stout is of eten krijgt, of wordt het dan gewoon Hansie?

/ nutteloze vraagpost
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')