Denken dat je van afstand op basis van 1 zinnetje kan beoordelen of iemand wel/niet ziek genoeg is om te kunnen werkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:59 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Twee weken ziekteverzuim vanwege een verkoudheid?
Mensen die daarover zeiken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De vakantiefoto's van chicks komen er weer aan hoor. Bikini's ditdat
Waarschijnlijk dikkertjes die jaloers zijn op mensen zonder vetrollenquote:
Le-zen, bijholteontsteking, aka het gevoel alsof je oogbal je kas uit gaat ploppen en als je pech hebt (zoals ik) drukt het tegen je evenwichtsorgaan waardoor je niet meer loopt maar schaatst/zweeftquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:59 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Twee weken ziekteverzuim vanwege een verkoudheid?
Ik zie mij in mijn zebra bikini er anders niet tussen staan...quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:28 schreef Khaleesi het volgende:
Hey TS wij zijn allemaal plezier aan het maken kom je ook?????
xxx Khaleesi
[ afbeelding ]
Tuurlijk niet gekkie, jij maakte toch de foto!?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:29 schreef Linda94 het volgende:
Ik zie mij in mijn zebra bikini er anders niet tussen staan...
Ah, dat ken ik! Gelukkig duurt het maar 12 weken voordat men het chronische sinusitis noemt en vervolgens maar een aantal jaren (en tig behandelingen) voordat men besluit dat een operatie wellicht een goed idee isquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Le-zen, bijholteontsteking, aka het gevoel alsof je oogbal je kas uit gaat ploppen en als je pech hebt (zoals ik) drukt het tegen je evenwichtsorgaan waardoor je niet meer loopt maar schaatst/zweeft
Klopt, en nu dus genieten van de airco en alle mensen om me heen die ziek zijn aan het worden terwijl ik het al had VOORDAT HET COOL WASquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:44 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik! Gelukkig duurt het maar 12 weken voordat men het chronische sinusitis noemt en vervolgens maar een aantal jaren (en tig behandelingen) voordat men besluit dat een operatie wellicht een goed idee is![]()
Nah, zeker een rot gevoelMaar wel weer helemaal beter om van dit mooie weer te genieten, toch?
En TS, vanavond schijnt de zon ook nog, dus alle tijd om je Facebook bij te werken met beach-zon-drank foto's
Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:28 schreef Khaleesi het volgende:
Hey TS wij zijn allemaal plezier aan het maken kom je ook?????
xxx Khaleesi
[ afbeelding ]
Ik heb een auto met airco maar draai liever de ramen open eigenlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:15 schreef rosepetals het volgende:
Kut he.
Ik heb een auto zonder airco
Volgens mij is dit niet in Nederland, hahaha xDquote:
Ze hebben haar navel opgevuld omdat ze anders helemaal gevaarlijk dun zou worden in het middenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Hier een wat grotere versie van de naveloze vrouw naast Doutzen.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |