SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Smile like you mean it
www.wefut.com
mooi, vorige keer had hij een vol IF brasilver team, was ook echt kansloos. Maak dan gewoon goede teams ofzo, dit is gewoon dom. Maarja nu weet ik wel dat die keeper in prijs gestegen is, had die toen voor 11k ofzo gekocht, maar ff voor 35k erop gezetquote:
Nee.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Rijst wil je over een kwartiertje ofzo tegen mij ?.
MIJ!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Hey jongens!
Nog iets gemist vandaag?
Nieuwe lading transfers.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:36 schreef Kamikazie het volgende:
Hey jongens!
Nog iets gemist vandaag?
quote:
pussy danquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
En dan gaat 'ie het net uploaden als ie verliest haha
Het is een kakspel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
PES 13 komt zeker wel in de buurt van Fifa. Gameplay is nu zoveel beter. Controlls zin ook bijna hetzelfde.
Ga jij maar lekker pes halen danquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Rijst het volgende:
PES 13 komt zeker wel in de buurt van Fifa. Gameplay is nu zoveel beter. Controlls zin ook bijna hetzelfde.
Ga ik zeker doen. Het voelt iig meer gebalanceerd en realistischer aan. Je bent niet zoals in Fifa afhankelijk van pace dus het zal wel niks voor je zijnquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker pes halen dan
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef n0ir het volgende:
Typisch Hipster om PES tof te vinden in het FIFA topic![]()
Nou veel plezier met de pes en pacequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Het voelt iig meer gebalanceerd en realistischer aan. Je bent niet zoals in Fifa afhankelijk van pace dus het zal wel niks voor je zijn
Ze hebben wel master league. Dat is bijna hetzelfde als UT.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef Rijst het volgende:
Harhar Fifa blijft nu wel mijn nr1 omdat pes geen UT heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |