In de bajes gaat het licht toch vanzelf uit?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef jeroen25 het volgende:
Ik woon in een overheidsinstelling.
Laatst kreeg ik van mijn leidinggevende omdat ik bij een huisbezoek het licht aan heb gelaten.
Wat kan ik het beste hier mee doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef minkuukel het volgende:
[..]
In de bajes gaat het licht toch vanzelf uit?wat is dit voor een matige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
De bewoner had er over geklaagd.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
wat is dit voor een matige grap
Ik had mijn zaklamp dus vergeten mee te nemen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:39 schreef Maanvis het volgende:
Gewoon licht uit doen dan trekken ze 'm weer in. Sowieso loop je bij huisbezoek altijd met zaklamp rond. Dus aivd hoax.
Jij dus?quote:
Nee, ik legde het huisbezoek af.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij dus?
Edit: oh, je werkt er, en woont er niet.
Ik verzamel informatie voor personeelsbeoordelingen.quote:
Ik kan me er niet veel bij voorstellen maar goed, je bent dus op huisbezoek geweest bij iemand die niet thuis was en die persoon heeft vervolgens geklaagd dat jij geweest bent en daarbij het licht hebt aan gelaten? Hoe kwam je binnen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik verzamel informatie voor personeelsbeoordelingen.
Waarschijnlijk heeft hij een loper, die op elk huis in NL past.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:49 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik kan me er niet veel bij voorstellen maar goed, je bent dus op huisbezoek geweest bij iemand die niet thuis was en die persoon heeft vervolgens geklaagd dat jij geweest bent en daarbij het licht hebt aan gelaten? Hoe kwam je binnen dan?
Juist! Dat leer je gewoon in de opleiding hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:49 schreef jroz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij een loper, die op elk huis in NL past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |