Ik meen me te herinneren dat ik direct de oude moest verknippen en de nieuwe gebruiken. Staat dat niet in de brief?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag lag mijn nieuwe Esso-pas op de mat. De datum dat mijn oude verloopt us augustus 2012. Moet ik dan nu al de nieuwe gebruiken ofis deze maand nog de oude en de nieuwe pas in september?
Er staat dat ik de oude moet doorknippen en weggooien als de datum verlopen is. Maar ik weet dus niet of ik hem deze maand nog kan gebruiken want er staat 8/12 opquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:44 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik direct de oude moest verknippen en de nieuwe gebruiken. Staat dat niet in de brief?
Jawel, maar 5 minuten acht ik voldoende. Ik ga pas chauffeur vragen als het close wordt... maar ja dan moeten ze wel op tijd rijden :pquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef maxmin het volgende:
[..]
Haha had je niet naar de overstaptijden gekeken? Overstappen van bus tot bus vind ik altijd riskant
Vorig jaar in de zomer was ik daar net op tijd voor de trein, maar toen kon je nog niet inchecken. Dus ik moest een kaartje kopen en toen reed de trein uiteraard weg. Maar ik dacht oo 15 minuten wachten..maar nee hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben in Barneveld, helaas niks te doen in de buurt, dus op naar huis. Terrein daar is trouwens wel helemaal afgesloten daar op de ingang aan de zijkant na, dus helemaal omlopen voor het station
En de treinen rijden hier nu om het half uur..
Vorige week kon dat inderdaad nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef joppie_saus het volgende:
Kan je ook niet meer door dat zijhek en dan over het zandpad? Dat doe ik altijd daar.
Je kan niet meer door het hek direct de BvN-straat op, maar alleen aan de zijkant de weg op (geen idee hoe die weg heet).quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef joppie_saus het volgende:
Kan je ook niet meer door dat zijhek en dan over het zandpad? Dat doe ik altijd daar.
Toen de NS hier nog reed een aantal hast terug reden ze maar eens in het uur. Altijd, behalve in ochtendspits even eens in het half uur. Geloof me, het is een stuk beter dan het wasquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben in Barneveld, helaas niks te doen in de buurt, dus op naar huis. Terrein daar is trouwens wel helemaal afgesloten daar op de ingang aan de zijkant na, dus helemaal omlopen voor het station
En de treinen rijden hier nu om het half uur..
Oke, dan heb ik dat goed gedaan. Werd gezegd dat de mensen bij deze locatie niet zo aardig zouden zijn, maar ik vond het reuze meevallen!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:21 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Zitten er 2 in meerkerk hè
Voor AR moet ik altijd naar die in de Steenstraat. Daar moet je 2 formulieren voor uitprinten: 1 geef je aan de berijder en de andere wordt in meerkerk ingescand waarna je hem meeneemt voor eigen administratie
Je kunt er toch nog wel aan de andere zijkant uit? Via het gras/zand voor het naastgelegen pand.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je kan niet meer door het hek direct de BvN-straat op, maar alleen aan de zijkant de weg op (geen idee hoe die weg heet).
Klopt, er zit tegenwoordig zo'n vrolijke Nederlandse vent die ook nog wel in is voor een praatjequote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef RobinhoAjax het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik dat goed gedaan. Werd gezegd dat de mensen bij deze locatie niet zo aardig zouden zijn, maar ik vond het reuze meevallen!
Volgens mij reageren ze normaal gesproken binnen twee weken. Ik zou ze even bellen of mailen, kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Mandarijntjee het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb op 13 juli een sollicitatie ingediend bij EasyWay voor de Hiker-functie, maar heb nog niks van ze vernomen.
Dat is nu dus een maand geleden, is het normaal dat dit zo lang duurt?
Toch vreemd dat er dan nog steeds heel groot op de website staat dat ze sollicitanten zoeken.quote:Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Zonder tegenbericht bewaren wij jouw gegevens om je te kunnen benaderen als er weer openstaande vacatures zijn.
Klinkt een stuk beter dan hierquote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was dat. Morgen naar Vitesse - Anzhi en dan dit weekend lekker op vakantie. Mallorca here we come.
Ik had dat ook een keer bij een klein leasebedrijfje, toen heb ik gewoon geen schade genoteerd en dat was prima.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die wel eens voor MdK rijdt (VW-dealer in Krimpen a/d IJssel)? Ik moet morgen voor hun rijden, maar hun transportformulier heeft geen schadeblok, maar alleen regels voor opmerkingen. Is het de bedoeling dat je de schade omschrijft (er staat namelijk wél die hokjes voor omstandigheden registratie enzo) of dat ik geen schade controleer?
[..]
Klinkt een stuk beter dan hierIk zat in de buurt van Barcelona, gewoon 30+ graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |