abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115241492
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag lag mijn nieuwe Esso-pas op de mat. De datum dat mijn oude verloopt us augustus 2012. Moet ik dan nu al de nieuwe gebruiken ofis deze maand nog de oude en de nieuwe pas in september?
Ik meen me te herinneren dat ik direct de oude moest verknippen en de nieuwe gebruiken. Staat dat niet in de brief?
pi_115242000
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:44 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik meen me te herinneren dat ik direct de oude moest verknippen en de nieuwe gebruiken. Staat dat niet in de brief?
Er staat dat ik de oude moet doorknippen en weggooien als de datum verlopen is. Maar ik weet dus niet of ik hem deze maand nog kan gebruiken want er staat 8/12 op :P
pi_115242929
Dan is de pas deze maand nog te gebruiken.
pi_115243448
Mooi, dank je!
pi_115245396
Barendrecht-Barneveld morgen in een Passat 1.4TSI (122pk). Wel met DSG. Hopelijk nog een spoedje erachter aan.
pi_115245868
Morgen 2 ritten. Een nieuwe Peugeot 508 hybride diesel automaat met gecombineerd 200pk en 500 nm. Dat lijkt me een enorm lekkere wagen, ook al viel de diesel met handbak me tegen. Tweede auto is een C-max uit 2006 met 1.6 benzine. Dat wordt een tegenvallertje aangezien mijn pa dezelfde heeft met 2.0 benzine:p
Utrecht - Den bosch en Gilze-Nieuwegein
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 17:52:14 #232
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115248236
Morgen Groningen - Breda en Barendrecht - Barneveld.
#26 || Luciano da Silva
pi_115251170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef maxmin het volgende:

[..]

Haha had je niet naar de overstaptijden gekeken? Overstappen van bus tot bus vind ik altijd riskant
Jawel, maar 5 minuten acht ik voldoende. Ik ga pas chauffeur vragen als het close wordt... maar ja dan moeten ze wel op tijd rijden :p
pi_115281588
Ben in Barneveld, helaas niks te doen in de buurt, dus op naar huis. Terrein daar is trouwens wel helemaal afgesloten daar op de ingang aan de zijkant na, dus helemaal omlopen voor het station ;(
En de treinen rijden hier nu om het half uur..
pi_115281767
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben in Barneveld, helaas niks te doen in de buurt, dus op naar huis. Terrein daar is trouwens wel helemaal afgesloten daar op de ingang aan de zijkant na, dus helemaal omlopen voor het station ;(
Vorig jaar in de zomer was ik daar net op tijd voor de trein, maar toen kon je nog niet inchecken. Dus ik moest een kaartje kopen en toen reed de trein uiteraard weg. Maar ik dacht oo 15 minuten wachten..maar nee hoor :')
pi_115282060
Idd en dat terwijl de NS niks aanpast en bij mij in Vlaardingen zelfs gewoon de spitspendels nog heeft rijden.
  woensdag 8 augustus 2012 @ 11:40:55 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115282411
Kan je ook niet meer door dat zijhek en dan over het zandpad? Dat doe ik altijd daar.
#26 || Luciano da Silva
pi_115282426
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef joppie_saus het volgende:
Kan je ook niet meer door dat zijhek en dan over het zandpad? Dat doe ik altijd daar.
Vorige week kon dat inderdaad nog.
pi_115282609
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:40 schreef joppie_saus het volgende:
Je kan niet meer door het hek direct de BvN-straat op, maar alleen aan de zijkant de weg op (geen idee hoe die weg heet).
pi_115282950
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Toen de NS hier nog reed een aantal hast terug reden ze maar eens in het uur. Altijd, behalve in ochtendspits even eens in het half uur. Geloof me, het is een stuk beter dan het was :P
pi_115283132
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:21 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Zitten er 2 in meerkerk hè ;)
Voor AR moet ik altijd naar die in de Steenstraat. Daar moet je 2 formulieren voor uitprinten: 1 geef je aan de berijder en de andere wordt in meerkerk ingescand waarna je hem meeneemt voor eigen administratie ;)
Oke, dan heb ik dat goed gedaan. Werd gezegd dat de mensen bij deze locatie niet zo aardig zouden zijn, maar ik vond het reuze meevallen!
pi_115283137
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Je kan niet meer door het hek direct de BvN-straat op, maar alleen aan de zijkant de weg op (geen idee hoe die weg heet).
Je kunt er toch nog wel aan de andere zijkant uit? Via het gras/zand voor het naastgelegen pand.
pi_115284332
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 12:01 schreef RobinhoAjax het volgende:

[..]

Oke, dan heb ik dat goed gedaan. Werd gezegd dat de mensen bij deze locatie niet zo aardig zouden zijn, maar ik vond het reuze meevallen!
Klopt, er zit tegenwoordig zo'n vrolijke Nederlandse vent die ook nog wel in is voor een praatje :)
pi_115285956
Hallo allemaal,
Ik heb op 13 juli een sollicitatie ingediend bij EasyWay voor de Hiker-functie, maar heb nog niks van ze vernomen.
Dat is nu dus een maand geleden, is het normaal dat dit zo lang duurt?
pi_115286020
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 13:23 schreef Mandarijntjee het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb op 13 juli een sollicitatie ingediend bij EasyWay voor de Hiker-functie, maar heb nog niks van ze vernomen.
Dat is nu dus een maand geleden, is het normaal dat dit zo lang duurt?
Volgens mij reageren ze normaal gesproken binnen twee weken. Ik zou ze even bellen of mailen, kan nooit kwaad.
pi_115287378
Ik heb even gebeld en die mevrouw wees mij op een stukje tekst dat in de bevestigingen-email stond.
quote:
Wegens het grote aantal aanmeldingen hebben we je even op een wachtlijst geplaatst.
Indien je binnen 3 weken geen reactie van ons krijgt zijn alle vacatures (tijdelijk) vervuld.
Zonder tegenbericht bewaren wij jouw gegevens om je te kunnen benaderen als er weer openstaande vacatures zijn.
Toch vreemd dat er dan nog steeds heel groot op de website staat dat ze sollicitanten zoeken.
pi_115288161
Dan zal je in de verkeerde regio wonen vermoedelijk.

Ik ben een half uurtje geleden alweer gebeld voor morgen. Vlaardingen - Krimpen aan den IJssel in een Zafira (helaas oud model), Zwijndrecht - Barneveld in een Renault Megane en Putten - Meerkerk (snelweg) in een V50 (2.0D, eens een keer geen 1.6 :D ).
  woensdag 8 augustus 2012 @ 14:46:52 #248
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_115289571
Zo, dat was dat. Morgen naar Vitesse - Anzhi en dan dit weekend lekker op vakantie. Mallorca here we come.
#26 || Luciano da Silva
pi_115289756
Iemand die wel eens voor MdK rijdt (VW-dealer in Krimpen a/d IJssel)? Ik moet morgen voor hun rijden, maar hun transportformulier heeft geen schadeblok, maar alleen regels voor opmerkingen. Is het de bedoeling dat je de schade omschrijft (er staat namelijk wél die hokjes voor omstandigheden registratie enzo) of dat ik geen schade controleer?
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:46 schreef joppie_saus het volgende:
Zo, dat was dat. Morgen naar Vitesse - Anzhi en dan dit weekend lekker op vakantie. Mallorca here we come.
Klinkt een stuk beter dan hier :D Ik zat in de buurt van Barcelona, gewoon 30+ graden :7
pi_115290854
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 14:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Iemand die wel eens voor MdK rijdt (VW-dealer in Krimpen a/d IJssel)? Ik moet morgen voor hun rijden, maar hun transportformulier heeft geen schadeblok, maar alleen regels voor opmerkingen. Is het de bedoeling dat je de schade omschrijft (er staat namelijk wél die hokjes voor omstandigheden registratie enzo) of dat ik geen schade controleer?

[..]

Klinkt een stuk beter dan hier :D Ik zat in de buurt van Barcelona, gewoon 30+ graden :7
Ik had dat ook een keer bij een klein leasebedrijfje, toen heb ik gewoon geen schade genoteerd en dat was prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')