oh, geef me een touwquote:
Ik heb volgens mij wel eens filmpjes gezien van mensen die Guitar Hero op de pc speelden, maar dit is volgens mij een excl. playstationspel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Als ze nou zoiets hadden voor de normale laptop
Wij hebben er 2 en gebruik eigenlijk nooit de PS3.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die niet gewoon alle consoles hebben.
Ok ok, ik heb ze gekregen van mijn werk, maar dan nog.
Ik heb alleen een Wii en ik gebruik 'm nooitquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die niet gewoon alle consoles hebben.
Ok ok, ik heb ze gekregen van mijn werk, maar dan nog.
maarja dat is anders dan met je echte gitaar hequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel eens filmpjes gezien van mensen die Guitar Hero op de pc speelden, maar dit is volgens mij een excl. playstationspel.
Ik gebruik ze ook bijna nooit, zeker in de zomer nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hebben er 2 en gebruik eigenlijk nooit de PS3.
Ja, om een blueray af te spelen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Wii en ik gebruik 'm nooit.
Ja, dat weet ik, maar ik bedoel dat je dat ook op je pc aan kon sluiten toen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maarja dat is anders dan met je echte gitaar he
Oh, ik denk dat onze xbox eigenlijk elke dag wel een keer aangaat eigenlijk, ook in de zomer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook bijna nooit, zeker in de zomer niet.
de PS3 en de 360 zijn ook wel ok, maar de Wii is echt het kutste ding sinds herpes.
Hij heeft meerdere parenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Q. het volgende:
Ontkenningsfase. Welke kleur zijn zn klompen?
Jazeker.quote:
Nog 1 week na vandaagquote:
Ik zeg ook elke keer weer dat ik de volgende generatie niet koop omdat ik ze te weinig gebruik, maar als puntje bij paaltje komt heb ik ze vast allemaal weer op de een of andere manierquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
Mijn wii en xbox staan goed te verstoffen, dus een ps3 zal er neit komen
Iets met kado's van werk volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook elke keer weer dat ik de volgende generatie niet koop omdat ik ze te weinig gebruik, maar als puntje bij paaltje komt heb ik ze vast allemaal weer op de een of andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |