Nu nog niet, maar voor de herst/winter denk ik wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:51 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb Claudia en het nieuwe huis gezien....maar geen kindjes
Niemand leuke longsleeves in mt 98/ 104?
Nou dan zie ik ze misschien tegen die tijd welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:31 schreef ymme het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar voor de herst/winter denk ik wel.
k heb je gedmdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mor je mag het mutsje hebben hoor. Hij was sowieso te klein voor jou Juud
He groof je hebt dezelfde combo kinderfietszitjes als wij. Het zijn hele fijne zitjesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja, het liefst in één.
Maar ja, liever per stuk, dan helemaal niet zeg maar ;-).
[ afbeelding ]
Jaa! Altijd een succes hier, Meike-kleertjesquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meikes kast heb ik nog niet uitgemest. Zal het binnenkort eens doen.
Misschien als ik wat pokon door zijn eten roer?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:55 schreef Meimeltje het volgende:
Ik zou wel Lars kleertjes willen, jammer dat ze in dezelfde maat zitten. Hij is zeker voorlopig nog niet uit 98/104?
Ik ook niet Happy, sorry. Lars zorgt ervoor dat zijn broeken niet meer voor verkoop geschikt zijn met zijn gekruip over de vloer achter zijn carsautootjes aanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:02 schreef happyme28 het volgende:
Een van beiden misschien mt 92 broeken in de aanbieding? Geen spijker maar wat dunner?
Karin, mag ik de twee overgebleven truien en de groene en rode longsleeves?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 21:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
De maat 92 afdeling:
Winterjas van Mexx 10¤ *gereserveerd*
[ afbeelding ]
Najaarsjasje, mouwen kunnen er nog afgeritst worden, dan is het dus een bodywarmer 7,50¤
[ afbeelding ]
Tshirts maat 92 2¤p.s rode polo, floridashirt,shirt met kraagje, fourth shirt, special edition zijn weg
[ afbeelding ]
Rode romper mt 98-104, heb ook nog een witte in die maat, met lange mouwen 1¤p.s
Blauwe en bruine romper 86-92 1¤ p.s.
Hempje van Cars mt 92 gratiesallemaal weg
[ afbeelding ]
Warme truien maat 92/98 3¤ p.s. capuchonsweater is weg, en het grijze vest en de spencers ook
[ afbeelding ]
?
Broek, kan ook als zwembroek gebruikt worden mt 92 2,50¤weg
Effen shirts 1¤ p.s.
[ afbeelding ]
Longsleeves en blousjes (roodwit van hema en lichtblauw van RiverWoods) 2,50¤ p.s Hema blouse is weg
[ afbeelding ]
Luiertas ¤5
[ afbeelding ]
Voor de kleding geldt eerste keus voor Asynuir, die vroeg erom.
Prijzen per stuk of de hele mikmak samen voor 30¤ ex verzenden (excl de jassen) Incl de jassen 40¤
ja dat mag. Ik pm je morgen ff.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Karin, mag ik de twee overgebleven truien en de groene en rode longsleeves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |