pictures pleasequote:Op maandag 6 augustus 2012 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb evt een spijkerjurkje voor je in 110, mooi ding, maar elin vind m lelijk
Kyara zoekt er nog eentje. Misschien haar even PMen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:33 schreef Claudia_x het volgende:
Onze Beco Butterfly mag weg omdat we voor Lena alleen nog maar de Wompat gebruiken. Ik heb er een doos bij met handleiding, een hoofdkapje en een baby-insert. Pm even als je interesse hebt! Ik heb ook een advertentie op Marktplaats gezet, maar ik maak er liever iemand hier blij mee. De Beco kan opgehaald worden in Amsterdam, maar ik wil hem ook wel op de post doen.
Lena met 7 maanden in de Beco:
[ afbeelding ]
Ivan met 5 maanden:
[ afbeelding ]
Maat mag ook 80 of 86 zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:21 schreef mrien het volgende:
[..]
Zoek je echt in maat 80/86 of is 80 of 86 ook goed?
Heb nog wel een paar liggen volgens mij
Okee! Ik dacht er toevallig aan, vandaarquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
NTS, ik heb haar als eerste de optie voorgelegd, maar ze heeft er vanaf gezien.
Ik zag dat ik er geen prijs bij heb gezet. Ik vraag er 70 euro voor. Ik heb nu een paar geïnteresseerden, maar wie het eerst definitief de Beco wil kopen krijgt 'em!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Okee! Ik dacht er toevallig aan, vandaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broek mamalicous - 30 34 (lange broekspijpen, recht model)
12 euro incl verzendkostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de baby;
(doe een leuk bod)
Broekje H&M mt 56
heel licht roze
alleen gewassen, en niet gedragen
Wit broekje mt 56
alleen gewassen, niet gedragen
Romper mt62 wit met sterretjes
alleen gewassen, niet gedragen ivm te klein.
Romper mt62 wit
alleen gewassen, niet gedragen ivm te klein
Romper mt62 lichtroze![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis.
Gaat niet door brievenbus passen. DHL 5,95 verzenden. Graag PM bij interesse.
[ Bericht 3% gewijzigd door Cathmar op 06-08-2012 21:24:49 ]Met een meidenkwartet
Heb nog meer kleding die bewaar ik wel (gekregen van schoonouders) maar van dit rokje en deze broek kan ik wel afscheid nemenquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef Kwisted het volgende:
Zoë bewaar je je positiekleding niet voor een eventuele volgende zwangerschap?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:20 schreef Cathmar het volgende:
Iemand interesse in dit 1 persoons Ikea dekbedovertrek. Nooit gebruikt, slechts gewassen (en niet gestreken).Dat wolverige dekbed zou k wel erg tof vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gratis.
Gaat niet door brievenbus passen. DHL 5,95 verzenden. Graag PM bij interesse., je hebt PM, ben ik nog op tijd?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |