Mijn pa drinkt zowat nooitquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:31 schreef sinepedraap het volgende:
Valt me tegen, had van jou en je pa verwacht dat jullie allebei keihard lauw bier aan het zuipen waren incl. boeren en alles.
Dat is idd logischer. Kinderen zetten zich vaak af tegen hun ouders. Mijn vader dronk ook nooit en daarom vond ik het vroeger zo leuk om te doen. En nu nog steeds, alleen niet veel en niet te sterk.quote:
Pas maar op dat hij niet omver valt van de uitdroging.quote:
- Camera stuk....kán...quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
camera op bb is stuk. Geen chicks, bier afgepakt. KUTZOOI
Het chickniveau is bedroevend laagquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:41 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
- Camera stuk....kán...
- Geen chicks op het strand...ongeloofwaardig, of negeren de chicks je?
- door wie is je bier afgepakt? Vriendje van een chick waarnaar je zat te staren?
Afgezien van je bedroevende Nederlandse taal, wil ik je wel een tip geven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Het chickniveau is bedroevend laag. Me pa vond het 'onverandwoordelijk' mijn bier te laten drinken op het strand.
+1quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik woon lekker aan het strand dus nergens last van.
Hoeveel minuten is 1 mint?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:31 schreef sinepedraap het volgende:
Valt me tegen, had van jou en je pa verwacht dat jullie allebei keihard lauw bier aan het zuipen waren incl. boeren en alles.
Jouw dag kan nu niet meer stuk zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:09 schreef haan33 het volgende:
Net lekker 4 trappisten geklapt en een xxl hamburger op
Een sappig kutje kan zeker geen kwaadquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:26 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jouw dag kan nu niet meer stuk zeker?
Niet iedereen heeft de luxe om vlak bij het strand te wonen. Zelf moet ik ook een uurtje fietsen voor het dichtstbijzijnde strand. (Oké, dat is eigen nog steeds dicht bijquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:19 schreef DaMart het volgende:
Ik vind die strandfiles altijd wel grappig juist. Vooral als het in Zandvoort vaststaat en ik vanaf huis tot aan het strand in 7 minuten al die auto's voorbij ben gefietst.
En dan mensen horen schelden dat ze nooit meer met de auto naar Zandvoort gaan, want dat het zo druk zou zijn, dat hadden ze natuurlijk niet verwacht.
ga naar het naakstrand, zie je genoeg kut (alleen of ze sappig zijn is een tweede))quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef haan33 het volgende:
[..]
Een sappig kutje kan zeker geen kwaad
Zo vol in de zon, dan lijkt me dat de sappigheid wel redelijk verdampt is.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:39 schreef najazeg het volgende:
[..]
ga naar het naakstrand, zie je genoeg kut (alleen of ze sappig zijn is een tweede))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |