Ik klaag over mensen die elke zonnige dag de snelweg komen vullen. Ik ga hoogstens 1x per jaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Je klaagt nu dus ook over jezelf he.
op een zonnige dag...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:22 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik klaag over mensen die elke zonnige dag de snelweg komen vullen. Ik ga hoogstens 1x per jaar
En dan de volgende vraag....moet TS niet werken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:25 schreef vuilniszakmanager het volgende:
Je kan je beter afvragen, moeten die mensen niet werken i.p.v. naar het strand te gaan?
he, een klacht over jezelf.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:20 schreef haan33 het volgende:
Denk je lekker naar kijkduin te kunnen, staat godverdomme de halve A12 nu al vast. Waarom moeten nederlanders altijd op elke zonnige dag naar het strand gaan? Klacht: Naar het strand willen maar gelijk in de file staan
dat zijn filets.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:26 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand anders die ook dacht aan files (het voedsel?)
TS zuipt zich liever klem en spuit zijn armen vol met croc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:25 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
En dan de volgende vraag....moet TS niet werken?
Misschien dyslectische mensenquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:26 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand anders die ook dacht aan files (computer bestanden?)quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:26 schreef Skillstorm het volgende:
Best wel faal ook niet te weten dat er werkzaamheden aan de Lozerlaan zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:20 schreef haan33 het volgende:
Denk je lekker naar kijkduin te kunnen, staat godverdomme de halve A12 nu al vast. Waarom moeten nederlanders altijd op elke zonnige dag naar het strand gaan? Klacht: Naar het strand willen maar gelijk in de file staan
TS kan beter in zijn occupy kampje blijven en anderen tot last zijn..quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:28 schreef vuilniszakmanager het volgende:
[..]
TS zuipt zich liever klem en spuit zijn armen vol met croc.
Ik ga niet via de lozerlaan, ik ga over de segbroeklaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:36 schreef sinepedraap het volgende:
De A12 is gewoon altijd druk vanwege de ochtendspits.
Files naar kijkduin heb je meestal op de Lozerlaan vanaf de A4 maar ook nog niet zo vroeg hoor
Ow ok. En zit je al in je shorts op het strand te feunen by now??quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:37 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik ga niet via de lozerlaan, ik ga over de segbroeklaan
we rijden nu langs zoetaaaameaaaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 08:39 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ow ok. En zit je al in je shorts op het strand te feunen by now??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |