Hij zegt na iets meer dan een minuut dat Frankrijk en Duitsland 'wéér tegenover elkaar staan en wéér de wapens oppakken'. Maar waar slaat dat weer op? Hij heeft het daar nog niet over gehad en geeft ook niet aan wanneer dat dan eerder gebeurd moet zijn.quote:
In de eerste wereld oorlog.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:12 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij zegt na iets meer dan een minuut dat Frankrijk en Duitsland 'wéér tegenover elkaar staan en wéér de wapens oppakken'. Maar waar slaat dat weer op? Hij heeft het daar nog niet over gehad en geeft ook niet aan wanneer dat dan eerder gebeurd moet zijn.
Dat is slechts een voorbeeld van veel te kort door de bocht gaan. Ik kan er nog wel wat meer opnoemen, zoals het compleet negeren van het afschaffen van de grenscontroles.
Iets uitleggen in hapklare brokken is leuk, maar dan moet je niet zo selectief zijn met die brokken.
Dat is pas daarna.quote:
VVD is pro-EU.quote:
Dat is toch die UFO partijquote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
VVD is pro-EU.
SOPN is duidelijk anti-EU en heeft verder ook nog een fantastisch programma!
http://www.sopn.nl
Ze zijn ook voor basisinkomen, Nederland uit de NAVO, tegen rente, Nederland uit de Euro en uit de EU en willen iets doen tegen allerlei duistere clubjes als Bilderberg, in elk geval meer openheid over dergelijke zaken.
Maar ze zijn absoluut niet xenofoob of racistisch, dus voor iedereen die tegen de EU is, maar niet racistisch, is deze partij een goede keuze!
Soeverein Onafhankelijk Partij Nederland. SOPN
Mijn stem hebben ze!
Klopt.quote:
SOPN:quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:34 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
VVD is pro-EU.
SOPN is duidelijk anti-EU en heeft verder ook nog een fantastisch programma!
http://www.sopn.nl
Ze zijn ook voor basisinkomen, Nederland uit de NAVO, tegen rente, Nederland uit de Euro en uit de EU en willen iets doen tegen allerlei duistere clubjes als Bilderberg, in elk geval meer openheid over dergelijke zaken.
Maar ze zijn absoluut niet xenofoob of racistisch, dus voor iedereen die tegen de EU is, maar niet racistisch, is deze partij een goede keuze!
Soeverein Onafhankelijk Partij Nederland. SOPN
Mijn stem hebben ze!
Klopt.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 15:40 schreef Wespensteek het volgende:
Je kunt alleen tegen de EU zijn als je een alternatief hebt. Bij alle partijen die tegen de EU staan heb ik nergens kunnen lezen hoe ze het dan wel willen organiseren. Een gulden invoeren klinkt wel leuk maar die gulden moet ook gesteund worden met beleid en een centrale bank. Daarnaast hebben we allemaal verplichtingen in euro's gaat men die vanuit Nederland eenzijdig omzetten naar verplichtingen in guldens dan komt Nederland zijn verplichtingen niet na, het buitenland kan immers gewoon uitbetaling in euro's eisen. Als Nederlander kun je zelfs bezwaar maken als jouw tegoeden in euro's ineens tegoeden in guldens worden. Voorlopig zie ik alleen bij de SP een behoorlijk kritisch geluid zonder dat men deze aspecten uit het oog verliest.
Het verschil is alleen dat de gulden toen op hield te bestaan maar de euro blijft gewoon bestaan als Nederland hem afschaft hoor.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:17 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt.
Toen mijn guldens automatisch werden omgewisseld naar euro's en ik mijn banksaldo met meer dan de helft zag inkrimpen heb ik ook bezwaar kunnen aantekenen.![]()
Echt man, deze post heeft een hoog fantasie-gehalte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |