Dank!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
Ik heb het programma even vertaald naar een tabel:
https://dl.dropbox.com/u/10801284/blokken.pdf
(Nu hopen dat LL niet binnen een paar minuten het echte schema online zet, dan is mijn werk voor niet geweest)
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
[ afbeelding ]
klik hier voor de pdf:
(Nu hopen dat LL niet binnen een paar minuten het echte schema online zet, dan is mijn werk voor niet geweest)
Gingen daar mensen heen dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:55 schreef JaimyLee het volgende:
Geen Alpha film meer trouwens op de zaterdag?
Held!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
[ afbeelding ]
klik hier voor de pdf:
Ja! Het zat niet helemaal vol ofzo, maar het was wel heel erg leuk!quote:
Er is nu helemaal geen avondprogramma meer in de Alpha. Erg vreemd, eerder was er nog wel een dansavondje of een film idd. Misschien dat die later bekend gemaakt gaat worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja! Het zat niet helemaal vol ofzo, maar het was wel heel erg leuk!
Nooit bij geweest, het leek mij niet echt een ideale plek om een film te kijken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:00 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ja! Het zat niet helemaal vol ofzo, maar het was wel heel erg leuk!
Op zaterdag was er altijd de Alpha-disco ja. Maar die staat in de Grolsch.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Er is nu helemaal geen avondprogramma meer in de Alpha. Erg vreemd, eerder was er nog wel een dansavondje of een film idd. Misschien dat die later bekend gemaakt gaat worden.
Heldquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:47 schreef kciR het volgende:
[ afbeelding ]
klik hier voor de pdf:
Ja dat is idd wel een faalquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef JaimyLee het volgende:
Wtf doet Knife Party trouwens om half 8 op zaterdag
Kansloze tijd inderdaad. Ik weet ook bijna zeker dat we Skrillex daar ook nog wel op het podium zien verschijnen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef JaimyLee het volgende:
Wtf doet Knife Party trouwens om half 8 op zaterdag
Wait? What?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Kansloze tijd inderdaad. Ik weet ook bijna zeker dat we Skrillex daar ook nog wel op het podium zien verschijnen.
Lijkt me welquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wait? What?
Een Alpha headliner die even bijspringt ? Lijkt me niet
Het is het hele label welke de hele nacht draaitquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Er is nu helemaal geen avondprogramma meer in de Alpha. Erg vreemd, eerder was er nog wel een dansavondje of een film idd. Misschien dat die later bekend gemaakt gaat worden.
En waarom draait Âme trouwens 5 uur in de Alpha op vrijdag?!
Aha! Ik ben meer van de bandjes, dus ik snapte het al niet helemaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:09 schreef mr-green het volgende:
[..]
Het is het hele label welke de hele nacht draait
In de Bravo toch zeker?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef kciR het volgende:
En waarom draait Âme trouwens 5 uur in de Alpha op vrijdag?!
Dat lijkt me wel heel vet, zou dat echt gebeuren?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:08 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Kansloze tijd inderdaad. Ik weet ook bijna zeker dat we Skrillex daar ook nog wel op het podium zien verschijnen.
Ze draaien elkaars nummers regelmatig en zijn goede vrienden. Skrillex verscheen vorig jaar ook bij Emalkay, en als hij en Deadmau5 op eenzelfde festival draaien is het ook geen uitzondering. Ik zie het zo gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wait? What?
Een Alpha headliner die even bijspringt ? Lijkt me niet
Dat ligt dan meer aan je smaak want alle namen zijn bekende namen en zullen veel publiek trekkenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef ScottTracy het volgende:
De Alpha line-up is wel bijzonder mager dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |