Elke braderie staan die lui hedendaags.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:38 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat is mijn keuze ook! Maar toch jammer dat er dan toch overlap is terwijl ik eerst blij ben dat zij als nog komen
Yeah sure.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Elke braderie staan die lui hedendaags.
Zomerhitje he. dus staan echt overal.quote:
Jezus man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zomerhitje he. dus staan echt overal.
Nee joh willenz'npiepolquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jezus man.
edit: Oh...ik dacht dat je het over The Black Keys had.
oscar mulero + dettmann en klock pakken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:49 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er nog mensen die echt tips hebben qua dance-acts? Ik ben 2 weken terug op Extrema loeihard gegaan op Nero en Bloody Beetroots. Draait er iets in dat genre?
Thanks.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:47 schreef LatonOne het volgende:
[..]
oscar mulero + dettmann en klock pakken.
He, tof dat je mijn schema gebruiktquote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:13 schreef willemwaus het volgende:
heb nog wel het gevoel dat ik een aantal dingen ben vergeten te onderstrepen maar zie niet wat![]()
Vooral de zaterdag heeft last van overlap![]()
[ afbeelding ]
Wel heideroosjes kijken op zondag maar me first op de vrijdag skippen?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 10:13 schreef willemwaus het volgende:
heb nog wel het gevoel dat ik een aantal dingen ben vergeten te onderstrepen maar zie niet wat![]()
Vooral de zaterdag heeft last van overlap![]()
[ afbeelding ]
Ja hij is erg handig! Van mij hoeft het niet hoor, komt zo wel goed!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:01 schreef kciR het volgende:
[..]
He, tof dat je mijn schema gebruiktMoet ik hem nog updaten? Of is het wel prima zo, nu de officiële er is?
De zondagmiddag/avond ziet er ook wel redelijk vol uit bij jou trouwens.
Bij mij zijn het vooral de zaterdag en zondag die overlappen. De vrijdag hoef ik maar vier dingen echt te zien (waarvan Patrick Watson en Django Django tegelijk)
Tja als ik echt niks te doen heb ga ik wel ff kijken maar vind het niet zo geweldig..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:20 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Wel heideroosjes kijken op zondag maar me first op de vrijdag skippen?
Me First in de AlphaZe hebben blijkbaar niet geleerd van NOFX in de Alpha 2 jaar terug
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dacht al. Overigens beste nummer van The Black Keys imo:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dacht al. Overigens beste nummer van The Black Keys imo:
Weet je waar ik dan weer een beetje moe van word? Al die mensen die hier zo geforceerd de die-hard Lowlander menen te moeten uithangen en alles en iedereen wat ook maar enigszins onervaren is of uit de pas loopt neersabelt en lachwekkend vinden. Loop niet zo geforceerd stoer te doen met je LL ervaring, jullie lijken wel een stel pubers die elkaar om de haverklap menen te moeten laten zien hoeveel ze wel niet meetellen in het wereldje van festivalgangers. Geef elkaar gewoon wat tips waar je wat aan hebt ipv dat treurige haantjesgedrag.quote:
en ditquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je waar ik dan weer een beetje moe van word? Al die mensen die hier zo geforceerd de die-hard Lowlander menen te moeten uithangen en alles en iedereen wat ook maar enigszins onervaren is of uit de pas loopt neersabelt en lachwekkend vinden. Loop niet zo geforceerd stoer te doen met je LL ervaring, jullie lijken wel een stel pubers die elkaar om de haverklap menen te moeten laten zien hoeveel ze wel niet meetellen in het wereldje van festivalgangers. Geef elkaar gewoon wat tips waar je wat aan hebt ipv dat treurige haantjesgedrag.![]()
Tja, ik noteer gewoon eventjes wat ik wel graag wil zien. Mocht het feest ergens anders losbarsten dan bij mijn geplande artiest is dat ook niet erg.quote:
precies, ik kijk wel wat ik graag wil zienquote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:31 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Tja, ik noteer gewoon eventjes wat ik wel graag wil zien. Mocht het feest ergens anders losbarsten dan bij mijn geplande artiest is dat ook niet erg.
Welke acts wil jij persé zien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
precies, ik kijk wel wat ik graag wil zienmaar in de praktijk komt het erop neer dat een kwart daarvan doorgaat ofzo, en de rest van de tijd loop ik ergens anders te genieten, ik laat me graag verrassen
daar zitten al wat dillema'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |