Nope, en ik heb de mijne ook de deur uitgedaan...quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heeft Dirkh nog steeds z'n Multipla trouwens?
Schande, daar gaat een stukje FOK! historie!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nope, en ik heb de mijne ook de deur uitgedaan...
Count me inquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef Anno1982 het volgende:
Hoera! Van harte gefeliciteerd allemaal!![]()
Overigens komt in dit topic het woord 'vliegtuig' welgeteld één keer voor, toch wel opvallend met deze naam. Tijd voor een nieuwe reeks?
edit: Nu dus twee keer.![]()
Slotjes zijn vies!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gefeliciteerd.
Het topic waar ik hier toch wel het hardst om gelachen heb is dat twee keer de helft topic.![]()
De mods hadden het natuurlijk kunnen sluiten, maar die hebben dat gelukkig niet gedaan.
Link?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gefeliciteerd.
Het topic waar ik hier toch wel het hardst om gelachen heb is dat twee keer de helft topic.![]()
De mods hadden het natuurlijk kunnen sluiten, maar die hebben dat gelukkig niet gedaan.
Spijtig dat ik dat topic heb gemist.quote:
Jaaaa, als ex-mod sluit ik mij bij Alexxxxx aan!quote:
Ah, daar zal je dr hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jaaaa, als ex-mod sluit ik mij bij Alexxxxx aan!
Is dat niet echt zo dan?!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef daNpy het volgende:
Heerlijk om mensen mee te trollen en gewoon vol te blijven houden dat twee keer de helf een kwart is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |