Ja mij ookquote:
Jij hebt het verzonnen. Trendsetter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is niet dankzij mij hoor.. Ik ben er maar een paar jaar mod van geweest. De rest verdient de felicitaties meer dan ik.
(en volgens Tong ben ik slechts een baggeruser en als hij dat zegt dan is het zo)
-edit- en idd. fucking 10 jaar. We worden oud..
Eens!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:44 schreef mighty_myte het volgende:
Het geweldige aan PTA is dat alle lagen samenkomen: enorme noobs die een Opel Agila willen kopen tot enorme benzinesnuivers die alles weten van hun 3 liter turbo.
Ik schaar me ergens in het midden, leer zo nu en dan nog wat en hoop anderen wat te kunnen leren.
Nope, en ik heb de mijne ook de deur uitgedaan...quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
Heeft Dirkh nog steeds z'n Multipla trouwens?
Schande, daar gaat een stukje FOK! historie!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nope, en ik heb de mijne ook de deur uitgedaan...
Count me inquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:01 schreef Anno1982 het volgende:
Hoera! Van harte gefeliciteerd allemaal!![]()
Overigens komt in dit topic het woord 'vliegtuig' welgeteld één keer voor, toch wel opvallend met deze naam. Tijd voor een nieuwe reeks?
edit: Nu dus twee keer.![]()
Slotjes zijn vies!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
Gefeliciteerd.
Het topic waar ik hier toch wel het hardst om gelachen heb is dat twee keer de helft topic.![]()
De mods hadden het natuurlijk kunnen sluiten, maar die hebben dat gelukkig niet gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |