quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:05 schreef CytiseChromatique het volgende:
Beste meneer of mevrouw,
Recentelijk las ik dat u nog een moderator zocht voor het forum "Voetbal". Nou weet ik zelf wel wat van voetbal af, en zit ik momenteel zonder werk en lijkt me dit een mooi baantje om weer op gang te komen.
Ik kan goed orde houden en duidelijke instructies geven.
Met vriendelijke groeten,
Bert van Marwijk
Beste meneer of mevrouw,
Recentelijk las ik dat u nog een moderator zocht voor het forum "Voetbal". Nou weet ik zelf wel wat van voetbal af, en zit ik momenteel zonder werk en lijkt me dit een mooi baantje om weer op gang te komen.
Bert van Marwijk
Beste meneer of mevrouw,
Bert van Marwijk
Ben gevraagdquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:03 schreef Monopoly het volgende:
Nu vraag ik me af hoe Yvonne heeft gesolliciteerd
Dit kan ik bevestigen.quote:
bent u lomp?quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen.
* LompeHork noteert in notitieblok
Als men verder nog vragen of wensen heeft hoor ik het wel.
FOK! Zelf , het heeft een eigen leven.quote:
quote:
PA, jeweet, ik doe alles zonder omwegen, efficiėntie is de sleutel tot succes. Enzo.quote:
Post je sollicitatie dan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:20 schreef Doosopwielen het volgende:
[..]
sorry vanaf nu zal ik relevant posten
quote:Zelfs toiletbezoeken gaan gepaard met FOK!, om vervolgens op de WC topics te lezen.
Op de een of andere manier gaat dat volautomatisch. Eerst telefoon uit de broekzak,
gaan zitten, en gaan FOK!ken. Het is mij wel eens overkomen dat daardoor een telefoon
in het spoelwater is gevallen. Gelukkig was er al doorgetrokken.
Iedereen. FOK! is een democratie .quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef Strawberrystra. het volgende:
Eey maar, wie is de baas van FOK! dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |