SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaquote:Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
Ik kon er wel om lachen, vooral wanneer je zo'n Marokkaanse serieuze hoofd inbeeld die geshockeerd isquote:
Jij bent vrouw. Jij moet het weten. Wat is handig, wat is praktisch, waar op te letten. Design zijn we al uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
@xaban
Tips voor een mooie keuken:
http://dwellinggawker.com/?s=kitchen
Dat was nog een van mijn leukere grapjes. Ik kan veel slechter: hoe noem je een skiënde kiwi?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik houd erg van koken maar ben verder ook erg rommelig en chaotisch in de keuken. Verder houd ik ervan om te fotograferen in de keuken. Dus qua kleur een lichte, ruime keuken met veel opbergruimte. Goede ventilatie en een afzuigkap is ook een must.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Jij bent vrouw. Jij moet het weten. Wat is handig, wat is praktisch, waar op te letten. Design zijn we al uit.
2 nieuwe tattoos laten zettenquote:
Wat we nu hebben is hetelucht, moeder heeft geen hetelucht, ik merk geen verschil. Ohja, het is een siemens, misschien dat die niet heel goed zijn?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik houd erg van koken maar ben verder ook erg rommelig en chaotisch in de keuken. Verder houd ik ervan om te fotograferen in de keuken. Dus qua kleur een lichte, ruime keuken met veel opbergruimte. Goede ventilatie en een afzuigkap zijn ook een must.
En een echte goede oven! Het liefst hetelucht. Iig geen combimagnatron bijvoorbeeld.
quote:
In Nederland wordt zo een beetje alles duurderquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef Bilge het volgende:
Terwijl in Nederland studeren steeds duurder en duurder wordt, wil Turkije het compleet gratis maken.
Je kan je nog steeds "islamitisch wassen" dus geen probleemquote:
Ik heb weinig verstand van merken wanneer het aankomt op 'beyaz esya'. Wij hebben momenteel een elektrische oven, werkt ook prima. Maar een combimagnetron.. ehm nee. Volgens mij kun je er niet eens een pizzasteen indoen, of wel soms?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat we nu hebben is hetelucht, moeder heeft geen hetelucht, ik merk geen verschil. Ohja, het is een siemens, misschien dat die niet heel goed zijn?
In ons nieuwe keuken komt in ieder geval een combi
Dat lijkt mij een goede keus.quote:Wat zou je kiezen als werkblad? Ons keus is gevallen op natuursteen/graniet.
Als alles wat jullie hebben past in de ruimte daarvoor bestemd, dan is het toch prima? Wij hebben een hele kleine keuken dus telkens wanneer ik iets nieuws wil kopen moet ik even nagaan of er wel genoeg plek is in de keuken. Dat wil ik later niet. Vandaar dat ik zei dat ruimte belangrijk is.quote:Verder veel opbergruimte, sja. Wat is veel? Het wordt waarschijnlijk 2 grote lade kasten naast elkaar. 1 hoge kast met allemaal plankjes erin en nog 1 normale opberkast. Niet voldoende?
Daar hebben we een silex voor.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb weinig verstand van merken wanneer het aankomt op 'beyaz esya'. Wij hebben momenteel een elektrische oven, werkt ook prima. Maar een combimagnetron.. ehm nee. Volgens mij kun je er niet eens een pizzasteen indoen, of wel soms?
Dat dachten wij ook.quote:Dat lijkt mij een goede keus.
Ruimte is belangrijk, maar ik wil het ook niet volproppen met kastjes. Wij hebben expres geen wand/boven kastjes genomen.quote:Als alles wat jullie hebben past in de ruimte daarvoor bestemd, dan is het toch prima? Wij hebben een hele kleine keuken dus telkens wanneer ik iets nieuws wil kopen moet ik even nagaan of er wel genoeg plek is in de keuken. Dat wil ik later niet. Vandaar dat ik zei dat ruimte belangrijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |