abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114661696

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
worshippy.gif
pi_114661851
Haha, wie is hier Turks dan? :)
pi_114661872
@xaban

Tips voor een mooie keuken:

http://dwellinggawker.com/?s=kitchen
pi_114663011
quote:
2s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:52 schreef AppelCake het volgende:
Haha, wie is hier Turks dan? :)
Hahaha
Haha
Ha
}:|
  woensdag 25 juli 2012 @ 23:16:22 #5
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_114663104
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:39 schreef Bilge het volgende:

[..]

Een collega van me, een vrome moslim, die altíjd zeer geconcentreerd en intens is,spoort ons soms aan om naar Mekka te gaan. Gisternacht zei ik tegen hem dat ik de volgende dag naar Mekka zou gaan, via Google Earth en zeven keer om de Kaabe zou gaan met de muis. Hij zei estagfirullah, estahfirullah maar kon er gelukkig wel om lachen.
Hahaha
Haha
Ha
pi_114663300
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hahaha
Haha
Ha
Ik kon er wel om lachen, vooral wanneer je zo'n Marokkaanse serieuze hoofd inbeeld die geshockeerd is :P
pi_114663415
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:53 schreef Bortecinem het volgende:
@xaban

Tips voor een mooie keuken:

http://dwellinggawker.com/?s=kitchen
Jij bent vrouw. Jij moet het weten. Wat is handig, wat is praktisch, waar op te letten. Design zijn we al uit.
pi_114663517
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:16 schreef Che_ het volgende:

[..]

Hahaha
Haha
Ha
Dat was nog een van mijn leukere grapjes. Ik kan veel slechter: hoe noem je een skiënde kiwi?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114663659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:22 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Jij bent vrouw. Jij moet het weten. Wat is handig, wat is praktisch, waar op te letten. Design zijn we al uit.
Tja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik houd erg van koken maar ben verder ook erg rommelig en chaotisch in de keuken. Verder houd ik ervan om te fotograferen in de keuken. Dus qua kleur een lichte, ruime keuken met veel opbergruimte. Goede ventilatie en een afzuigkap is ook een must.

En een echte goede oven! Het liefst hetelucht. Iig geen combimagnatron bijvoorbeeld. :{w
pi_114663668
Ik ga echt naar de hel.. :(
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_114663735
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga echt naar de hel.. :(
Wat heb je nou weer uitgespookt?
pi_114663761
quote:
11s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:26 schreef Bilge het volgende:

[..]

Wat heb je nou weer uitgespookt?
2 nieuwe tattoos laten zetten :@
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_114663795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tja, dat verschilt per persoon denk ik. Ik houd erg van koken maar ben verder ook erg rommelig en chaotisch in de keuken. Verder houd ik ervan om te fotograferen in de keuken. Dus qua kleur een lichte, ruime keuken met veel opbergruimte. Goede ventilatie en een afzuigkap zijn ook een must.

En een echte goede oven! Het liefst hetelucht. Iig geen combimagnatron bijvoorbeeld. :{w
Wat we nu hebben is hetelucht, moeder heeft geen hetelucht, ik merk geen verschil. Ohja, het is een siemens, misschien dat die niet heel goed zijn?

In ons nieuwe keuken komt in ieder geval een combi :)

Wat zou je kiezen als werkblad? Ons keus is gevallen op natuursteen/graniet.

Verder veel opbergruimte, sja. Wat is veel? Het wordt waarschijnlijk 2 grote lade kasten naast elkaar. 1 hoge kast met allemaal plankjes erin en nog 1 normale opberkast. Niet voldoende?
pi_114663813
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Heeft je zoon er al 1?
pi_114663822
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Heeft je zoon er al 1?
:')
pi_114663910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:28 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Heeft je zoon er al 1?
_O-

Pics? :@
pi_114663945
Terwijl in Nederland studeren steeds duurder en duurder wordt, wil Turkije het compleet gratis maken.
pi_114664082
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef Bilge het volgende:
Terwijl in Nederland studeren steeds duurder en duurder wordt, wil Turkije het compleet gratis maken.
In Nederland wordt zo een beetje alles duurder :)
pi_114664265
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

Je kan je nog steeds "islamitisch wassen" dus geen probleem :9
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_114664330
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:27 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Wat we nu hebben is hetelucht, moeder heeft geen hetelucht, ik merk geen verschil. Ohja, het is een siemens, misschien dat die niet heel goed zijn?

In ons nieuwe keuken komt in ieder geval een combi :)
Ik heb weinig verstand van merken wanneer het aankomt op 'beyaz esya'. Wij hebben momenteel een elektrische oven, werkt ook prima. Maar een combimagnetron.. ehm nee. Volgens mij kun je er niet eens een pizzasteen indoen, of wel soms?

quote:
Wat zou je kiezen als werkblad? Ons keus is gevallen op natuursteen/graniet.
Dat lijkt mij een goede keus. :)

quote:
Verder veel opbergruimte, sja. Wat is veel? Het wordt waarschijnlijk 2 grote lade kasten naast elkaar. 1 hoge kast met allemaal plankjes erin en nog 1 normale opberkast. Niet voldoende?
Als alles wat jullie hebben past in de ruimte daarvoor bestemd, dan is het toch prima? Wij hebben een hele kleine keuken dus telkens wanneer ik iets nieuws wil kopen moet ik even nagaan of er wel genoeg plek is in de keuken. Dat wil ik later niet. Vandaar dat ik zei dat ruimte belangrijk is. :P
pi_114664405
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb weinig verstand van merken wanneer het aankomt op 'beyaz esya'. Wij hebben momenteel een elektrische oven, werkt ook prima. Maar een combimagnetron.. ehm nee. Volgens mij kun je er niet eens een pizzasteen indoen, of wel soms?
Daar hebben we een silex voor.
quote:
Dat lijkt mij een goede keus. :)
Dat dachten wij ook.

quote:
Als alles wat jullie hebben past in de ruimte daarvoor bestemd, dan is het toch prima? Wij hebben een hele kleine keuken dus telkens wanneer ik iets nieuws wil kopen moet ik even nagaan of er wel genoeg plek is in de keuken. Dat wil ik later niet. Vandaar dat ik zei dat ruimte belangrijk is. :P
Ruimte is belangrijk, maar ik wil het ook niet volproppen met kastjes. Wij hebben expres geen wand/boven kastjes genomen.
pi_114664468
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:30 schreef Bilge het volgende:

[..]

_O-

Pics? :@

pi_114664499
YOU SHALL NOT PASS!
pi_114664526
Het bovenste is het symbool wat staat voor moeder en kind, het onderste is een zinnetje wat veel voor me betekend
pi_114664533
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 23:42 schreef JaleesaJoia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Bu da gecer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')