Die zijn allebei op vakantie.quote:
Ik woon in een appartementje op de begane grond (met tuinquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]Ik heb soms echt het idee dat je in een klein huisje in de stad woont.
Maf.... Was het veel geld?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Die zijn allebei op vakantie.Maar er woont zo'n nazi een paar huizen verderop dus die zal wel gebeld hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:16 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementje op de begane grond (met tuin) in een dorpje
Maar waarom krijg je dat idee dan?
[..]
Maf.... Was het veel geld?Gewoon je posts over zuinig met geld zijn; overlast van buren e.d. (a.k.a. problemen die ik niet ken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghehe, tja, wacht maar tot je als student op jezelf gaatquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gewoon je posts over zuinig met geld zijn; overlast van buren e.d. (a.k.a. problemen die ik niet ken)
Dat ga ik niet doen omdat het zoveel geld kost?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ghehe, tja, wacht maar tot je als student op jezelf gaat
Drumstick is toch ergens achter in de 20 met goedbetaalde baan en eigen huis?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:24 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ghehe, tja, wacht maar tot je als student op jezelf gaat
Heel slim!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen omdat het zoveel geld kost?
Ik snap het wel maar ik heb geen zin om naast de sportschool & bijbaantje ook nog eens naar de supermarkt te hoeven gaan; kleren wassen; koken e.d. maar als je vervelende ouders hebt dan zou ik dat misschien ook wel doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Heel slim!
Maar nou ja, ik was het thuis gewoon helemaal zat (en ik had geen zin om altijd van de trein afhankelijk te zijn en er een uur in te zitten). Het geld is een flink nadeel, maar verder vind ik het heerlijk zo
Die is toch pas om 10 voor 10?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:27 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme. De lokale tokkiefamilie heeft een feestje met overdreven harde muziek (Bubbelling etc. waar mensen vooral in het jaar 2000 naar luisterde). Ik wil de OS12 Opening zien.
Inderdaad, hoef me nooit te vervelen... Ben ik niet aan het studeren of aan het werk, dan kan ik wel wat aan het huis doenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar ik heb geen zin om naast de sportschool & bijbaantje ook nog eens naar de supermarkt te hoeven gaan; kleren wassen; koken e.d. maar als je vervelende ouders hebt dan zou ik dat misschien ook wel doen.
Fuck, er komt weer zo'n 'rode vlek' deze kant opquote:
Rotterdam?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Fuck, er komt weer zo'n 'rode vlek' deze kant op![]()
Zit ik straks vast weer zonder stroom
MineZ ken ik, is alleen leuk als je met iemand kan spelen. ik heb die 2e gechecked. ik vond dat niet echt leukquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:41 schreef maurisioo het volgende:
[..]
ah oke![]()
minez.net (via internet, staan wel stuk of 8 servers) - soort van DayZ maar dan in minecraft
mc.dxgames.net - zombies vs soldiers server, heel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |