?????quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef vogelkooi het volgende:
Explosionszeichnung van je galaxy s3 bitte, zelf gemaakt.
Ik kan straks voor je paintenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:21 schreef vogelkooi het volgende:
Explosionszeichnung van je galaxy s3 bitte, zelf gemaakt.
Wut? die genen die je niet mocht heb je toch gekregen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
One X gekregen
Toe dan maar, hou ik die wel
Er gaat nooit een One X met Windows 8 komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik snap het ook niet meer.
Ik kreeg dees trouwens met Android, niet met W8 (hetgeen nog niet uit is vanzelf)
First world problemsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef tuut-chips het volgende:
In ander nieuws, de blauwe S3 is weer eens slecht leverbaar dus het zal wel ergens volgende week worden. Word zo kanker ziek van dat gezeik met die levertijden van die telefoons altijd![]()
![]()
Ga gewoon naar een winkel als je het toestel niet los koopt. Bij ons in het dorp hadden ze hem gewoon liggen de blauwe en de witte.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef tuut-chips het volgende:
In ander nieuws, de blauwe S3 is weer eens slecht leverbaar dus het zal wel ergens volgende week worden. Word zo kanker ziek van dat gezeik met die levertijden van die telefoons altijd![]()
![]()
Klacht indienen, en een vergoeding eisen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
One X gekregen
Toe dan maar, hou ik die wel
Daar was'ie ook nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ga gewoon naar een winkel als je het toestel niet los koopt. Bij ons in het dorp hadden ze hem gewoon liggen de blauwe en de witte.
een blauwe telefoon?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:08 schreef tuut-chips het volgende:
![]()
Ipv van en grote piemel ga je mannelijkheid tonen via de hoeveelheid post´s? Ik ga er derhalve van uit dat je wat te compenseren hebt plex?quote:
Geen kerk?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:19 schreef Flodder450 het volgende:
Er klopt iets niet op deze foto![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |