quote:Download the 1.3 Pre-Release: Click here to download
Yes, modders and texture pack artists can breathe a sigh of relief: the 1.3 Pre-Release is finally here! Rather than cover every nuance of the previous Snapshots, let's look at the most salient changes in 1.3:
The game now runs an internal server in single-player mode
The single-player server can be shared on LAN, with LAN server detection
Made it possible to use client-side commands by enabling cheats (this is defaulted as disabled for old worlds)
Added an optional “bonus chest” to get started quicker
It’s now possible to trade with villagers. Added emeralds as a currency
You gain enchantment orbs from other tasks than just destroying monsters. Max enchantment level has been decreased to 30
Servers can automatically suggest and distribute texture packs
Added new world map elements (does not need a new map, but they’ll only appear in new areas)
Added cocoa beans
Added an Ender chest
Added tripwire
Stairs and levers can be placed up-side-down
Wooden logs can be placed sideways
Wat een klapjosti, die mag op de zuiveringslijst.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef MineraalWater het volgende:
________________!!!!!!!!!!!!!!!!
Die film was echt MODDERVET MAN!quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:58 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat een klapjosti, die mag op de zuiveringslijst.
Mijn iPad 2 is dikke ellende in ieder geval. Ondersteunt qua audio maar vooral qua video te weinig, en synchroniseren met iTunes is echt een ramp. Een uur voordat ik met school naar Rome ging besloot hij dat het tijd werd mijn hele fucking iPad leeg te gooienquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe zijn iPhones qua muziek? Een beetje de moeite qua verschillende bestandsformaten?
Oh neem een S3 dan kunnen we S Beamenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dus.... s3 dan maar denk ik. Hmk.
Neem een 4s. Je weet niet waar je aan begint met samsung. Kuttelefoons. Apple heeft alac. Lossless. En kwaliteit is prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoe zijn iPhones qua muziek? Een beetje de moeite qua verschillende bestandsformaten?
Kut telefoons of vind je android gewoon kut?quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Neem een 4s. Je weet niet waar je aan begint met samsung. Kuttelefoons. Apple heeft alac. Lossless. En kwaliteit is prima.
Je neemt hier wel advies aan van iemand die al 4 keer gevraagd heeft of hij L4D2 moet kopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:15 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Neem een 4s. Je weet niet waar je aan begint met samsung. Kuttelefoons. Apple heeft alac. Lossless. En kwaliteit is prima.
Yup. Maar heb zelf htc gehad en samsung had mn vriendin altijd. Vond het allebei ruk. Custom roms included. Met apple eigenlijk nooit problemen gehad met vastlopers etc. Het werkt altijd snel en gebruiksvriendelijk. En airplay is relaxed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Je neemt hier wel advies aan van iemand die al 4 keer gevraagd heeft of hij L4D2 moet kopen
Waarom zouden ze het niet mogen doen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ach, telefoontje van vodafone.
Ze hadden mij die foon (one x met w8) helemaal niet mogen aanbieden. Excuses voor de fout, order geannuleerd.
Of ik interesse in de Galaxy S3 of iPhone 4S voor een meerprijs van vier tientjes had.
Hm.
Gewoon een domme doosquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik vraag mij af hoezo zij mij dat überhaupt aanbood..
Kan een dummytoestel binnen hun systeem zijn o.i.d.?
Omdat die niet bestaat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het niet mogen doen?
NCR all the wayquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mennoman, NCR of Legion of de Khans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |