Daarom stond ze daar ook op dr blote voeten. En ik weet dat dankzij het commentaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
rot voor haar maar voor drummen maakt het echt niet uit als je doof bent, je voelt dat toch. Tevens; waarom weet je dat
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
kiwi is niet doof, dat is sowieso al beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen nurtjes spelen datquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog een DLC-pack van Shogun, serieus?
trustenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
Ik haat mijn wekker nu al weer
Goedenavond nog
Har har vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:20 schreef Lorrelies het volgende:
Ik haat mijn wekker nu al weer
Goedenavond nog
Hierna stop ik met kijken, al die sporten interesseren me geen ene flikkerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef Topiek het volgende:
Die olympische spelen openingsceremonie, volgens mij is dit echt gewoon geld weggooienBegin gewoon met sporten, waarom al dit?
Fan van Johannes Vermeer als ondertitel en dan haten op cultuurquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:21 schreef Topiek het volgende:
Die olympische spelen openingsceremonie, volgens mij is dit echt gewoon geld weggooienBegin gewoon met sporten, waarom al dit?
johannes_vermeer is ook baas (de user dan). Maar is dit cultuur dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Fan van Johannes Vermeer als ondertitel en dan haten op cultuur
Ja.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
johannes_vermeer is ook baas (de user dan). Maar is dit cultuur dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |